Αρχική ka - ΣΥΝΕΔΡΙΑ 18o ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 18ο "Καινοτομία & Ανάπτυξη" - Υποδομές και Μεταφορές: Ολοκληρώθηκαν 12 από τους...

18ο “Καινοτομία & Ανάπτυξη” – Υποδομές και Μεταφορές: Ολοκληρώθηκαν 12 από τους 13 συρμούς για το Μετρό Θεσσαλονίκης – Το πιο ασφαλές στην Ευρώπη

Η δεύτερη θεματική ενότητα που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο των εργασιών του 18ου πολυσυνεδρίου “Καινοτομία & Ανάπτυξη” αφορούσε τις “Έξυπνες και Βιώσιμες Υποδομές του Μέλλοντος“. Στο πλαίσιο αυτό, η συζήτηση μονοπώλησε για το μέτρο Θεσσαλονίκης, το flyover και τον εκσυγχρονισμό του ΟΑΣΘ.

Τη συζήτηση άνοιξε πρώτος ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, Νικόλαος Κουρέτας, αναφέροντας ότι, “το μετρό θα μπει σύντομα στην καθημερινή ζωή της πόλης, θα βιώσουν οι πολίτες πόσο σημαντικό είναι στην μετακίνηση, αφού θα μεταφέρει περίπου 18.000 επιβάτες ανά ώρα και κατεύθυνση. Θα κινείται περίπου με 40 χιλιόμετρα την ώρα και με μέγιστη ταχύτητα τα 80 χιλιόμετρα την ώρα, άρα θα μπορεί να καλύπτει μεγάλες ταχύτητες σε μικρό χρόνο. Θα είναι το πιο αξιόπιστο μέσο, έχουμε 99% αξιοπιστία και έχει τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας στον κόσμο. Έχει μηδενικούς ρύπους, θα συμβάλει στην οικονομική και τουριστική ανάπτυξη της πόλης, αλλά και στη πολιτιστική ανάπτυξη”.

Επιπλέον, ο κ. Κουρέτας ανέφερε ότι 12 από τους 13 συρμούς του δήμου Θεσσαλονίκης, είναι ήδη έτοιμοι, εκκρεμεί η ολοκλήρωση του σταθμού Βενιζέλου, άλλα και η βόρεια και νότια είσοδο.

“Δεν απειλείται καμία θέση εργασία στον ΟΑΣΘ”

Τον λόγο είχε στην συνέχεια πήρε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης, “θέλουμε σε σύντομο χρονικό διάστημα να καθαρίσουμε τον Οργανισμό. Δεύτερον δημιουργούμε τον νέο ΟΑΣΘ, που θα είναι 100% θυγατρική του ΟΣΕΘ, ενός νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου και θα μεταφέρει το συγκοινωνιακό έργο στο νέο ΟΑΣΘ. Ταυτόχρονα, οι υποδομές αμαξοστάσια, σταθμοί φόρτισης, λεωφορεία, αλλά και το ανθρώπινου δυναμικού θα μεταφερθούν στον νέο οργανισμό. Δεν απειλείται καμία θέση εργασία κανενός εργαζομένου”.

“Το επόμενο διάστημα, ανανεώνουμε ριζικά τον στόλο. Τα ήδη υπάρχοντα λεωφορεία, παρόλο που είναι παλιά, είναι αξιόπλοα, γιατί τους γίνεται σημαντική συντήρηση. Παραλάβαμε ήδη τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία. Πρέπει, όμως, να ετοιμαστούν, να γίνουν δοκιμαστικά και να μας παραχωρηθεί η χρήση τους και να τα βγάλουμε στους δρόμους. Επειδή ξέρω ότι υπάρχει μια προσμονή για να βγουν στους δρόμους, ανακοινώνω πως στα μέσα Μαΐου θα είναι στην Τσιμισκή κλπ. Το χρονοδιάγραμμα είναι ότι παραλάβαμε ήδη 110 και θα παραλάβουμε ακόμα 250 με το τέλος των διαγωνισμών. Ενώ με τη μέθοδο leasing στο ενδιάμεσο παίρνουμε ακόμα 150 λεωφορεία. Λύνουμε με το καλύτερο τρόπο το ζήτημα της ανανέωσης του στόλου μας”, πρόσθεσε ο κ. Ταγγίρης.

“Το ζήτημα της συντήρησης είναι εξασφαλισμένο. Μαζί με τους δικούς μας, θα έχουμε και Κινέζους συντηρητές της κατασκευάστριας εταιρείας που θα μεταδίδουν τη γνώση τους. Προχθές πιστοποιήθηκε ένας ικανός αριθμός οδηγών μας για να οδηγούν ηλεκτρικά λεωφορεία”, κατέληξε ο κ. Ταγγίρης.

Ο Γιώργος Τσαπρούνης, Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας ΙΝΤΡΑΚΑΤ, “έχουμε 370 έργα σε εξέλιξη, ο συνδυαστικός κύκλος εργασιών σήμερα ξεπερνά το 1 δισ., ενώ έχουμε και 5.800 εργαζομένους σε όλο τον κόσμο”. Αναφορικά με την ολοκλήρωση του μετρό, ο κ. Τσαπρούνης, ανέφερε ότι, “η ολοκλήρωση είναι προσωπικό μας στοίχημα, καθώς εκατοντάδες εργαζόμενοι που έχουν βάλει στοίχημα με τους εαυτούς τους το έργο να τελειώσει”.

Στη συζήτηση συμμετείχε και ο Χαράλαμπος Μαρμάγγελος, CEO και Συνιδρυτής MC CHAR-GERS. Ο ίδιος μετέφερε ότι, “εξειδικευόμαστε στην παραγωγή και ανάπτυξη σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Μας χαρακτηρίζει ότι είμαστε η μοναδική ελληνική εταιρεία που το κάνει αυτό, όλες οι άλλες είναι εισαγωγικές. Αναπτύσσουμε ολόκληρο τον σταθμό φόρτισης συμπεριλαμβανομένου και της motherboard. Το κάνουν μόνο 5-10 εταιρείες σε όλη την Ευρώπη, ανάμεσα σε αυτές και εμείς”.

Την συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος, Σύνθια Σάπικα.

Το ka-business.gr προτείνει

Θεσσαλονίκη: Συνεδριακό «άλμα» 31 θέσεων στην παγκόσμια κατάταξη
Θεαματική η άνοδος της Θεσσαλονίκης, καθώς κατάφερε να αναρριχηθεί στην 42η θέση της παγκόσμιας κατάταξης για τον συνεδριακό τουρισμό απο την 73η θέση στην...
Τράπεζας Πειραιώς: «Κοιτώντας το αύριο» – Μια δράση για την υποστήριξη μαθητών και μαθητριών8ι στις πληγείσες περιοχές του Έβρου και της Θεσσαλίας
Η Τράπεζα Πειραιώς, αναγνωρίζοντας τις σοβαρές επιπτώσεις που είχαν οι φυσικές καταστροφές στις τοπικές κοινότητες περιοχών του Νομού Έβρου και της Περιφέρειας Θεσσαλίας, καθώς...
ΠΑΟΚ: Πρωταθλητής για 4η φορά στην ιστορία του!
Ο ΠΑΟΚ στέφθηκε πρωταθλητής Ελλάδας, κατακτώντας τον 4ο του τίτλου, γράφοντας ιστορία με απόδραση από το Βικελίδης. Ο Δικέφαλος επικράτησε 2-1 του Άρη και...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Θεσσαλονίκη: Συνεδριακό «άλμα» 31 θέσεων στην παγκόσμια κατάταξη
Θεαματική η άνοδος της Θεσσαλονίκης, καθώς κατάφερε να αναρριχηθεί στην 42η θέση της παγκόσμιας κατάταξης για τον συνεδριακό τουρισμό απο την 73η θέση στην...
Τράπεζας Πειραιώς: «Κοιτώντας το αύριο» – Μια δράση για την υποστήριξη μαθητών και μαθητριών8ι στις πληγείσες περιοχές του Έβρου και της Θεσσαλίας
Η Τράπεζα Πειραιώς, αναγνωρίζοντας τις σοβαρές επιπτώσεις που είχαν οι φυσικές καταστροφές στις τοπικές κοινότητες περιοχών του Νομού Έβρου και της Περιφέρειας Θεσσαλίας, καθώς...
ΠΑΟΚ: Πρωταθλητής για 4η φορά στην ιστορία του!
Ο ΠΑΟΚ στέφθηκε πρωταθλητής Ελλάδας, κατακτώντας τον 4ο του τίτλου, γράφοντας ιστορία με απόδραση από το Βικελίδης. Ο Δικέφαλος επικράτησε 2-1 του Άρη και...