Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Διεθνή Η Γερμανία, η χώρα με την καλύτερη φήμη στον κόσμο

Η Γερμανία, η χώρα με την καλύτερη φήμη στον κόσμο

 

Ο δείκτης του Nation Brands αξιολογεί τις χώρες με βάση τις εξής κατηγορίες: τη διακυβέρνηση, τις εξαγωγές, το λαό της, τον τουρισμό, τις επενδύσεις και τη μετανάστευση, τον πολιτισμό και την πολιτιστική κληρονομιά. Σύμφωνα με το δείκτη, που μετρά την απήχηση του brand name της κάθε χώρας σε παγκόσμιο επίπεδο, η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα, διεθνώς, με βάση μία κατηγορία, τον τουρισμό.

Στην αξιολόγηση για το 2017, η Γερμανία κερδίζει μια θέση από τη δεύτερη που βρισκόταν το 2016, η Γαλλία καταλαμβάνει τη 2η θέση, για πρώτη φορά από το 2009, ενώ το 2016 κατείχε την 5η. Την ίδια στιγμή, η Μεγάλη Βρετανία διατηρεί την 3η θέση, ο Καναδάς βρίσκεται στην 4η, όπως και το 2016, ενώ η Ιαπωνία εισέρχεται στο παγκόσμιο “top five” και συγκεκριμένα στην 5η θέση, για πρώτη φορά μετά από το 2011, καθώς το 2016 είχε την 7η θέση. 

To “top ten”
Τις πρώτες δέκα θέσεις των χωρών με την καλύτερη φήμη στον κόσμο, όπως την αξιολογεί η κοινή γνώμη, συμπληρώνουν για το 2017: οι ΗΠΑ στην 6η (από την 1η το 2016), η Ιταλία την 7η (από την 7η το 2016), η Ελβετία διατηρεί την 7η, η Αυστρία παραμένει στην 9η και η Σουηδία στη 10η. 

Η Γερμανία, σε αντίθεση με τις ΗΠΑ, απολαμβάνει μια πολύ ισορροπημένη εικόνα και στις έξι κατηγορίες του δείκτη, με αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην αντίληψη της παγκόσμιας κοινής γνώμης για τον πολιτισμό (+1,07), τη διακυβέρνηση (+1,28) και το λαό (+1,34). Κατατάσσεται στις πέντε πρώτες χώρες για όλες τις κατηγορίες που απαρτίζουν τον δείκτη, εκτός από μία, τον Τουρισμό, όπου κερδίζει έδαφος, αν και δεν είναι ακόμα στην πρώτη πεντάδα.

Οι συνολικές αυξήσεις της Γερμανίας ενισχύθηκαν από τις αισθητά βελτιωμένες αντιλήψεις μεταξύ των Αιγυπτίων (+5,92), καθώς και μεταξύ των Ρώσων (+2,26), των Κινέζων (+2,17) και των Ιταλών (+ 2,06).

Στο μεταξύ, η Μεγάλη Βρετανία ανακτά το έδαφος που χάθηκε το 2016. Η παγκόσμια αντίληψη για τη χώρα έχει ανακάμψει μετά από τη σημαντική πτώση που σημειώθηκε το 2016, αμέσως μετά από την ψηφοφορία του Brexit. Η συνολική βαθμολογία του δείκτη επανέρχεται σχεδόν στο επίπεδο του 2015, με βελτίωση και στις έξι κατηγορίες.

Η Γαλλία βρίσκεται στη 2η θέση για πρώτη φορά από το 2009, από την 5η πέρυσι, με κέρδη και στις έξι κατηγορίες του δείκτη.

Πηγή: sepe.gr

 

Το ka-business.gr προτείνει

Τέμπη: Οδύνη στο ετήσιο μνημόσυνο
Ένας χρόνος συμπληρώνεται σήμερα από τη “μαύρη” αυτή ημέρα που το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, όπου και έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι, άλλαξε για πάντα την ιστορία...
Τράπεζα Πειραιώς: Νέα υπηρεσία Digital Onboarding για Ελεύθερους Επαγγελματίες & Ατομικές Επιχειρήσεις
Η Τράπεζα Πειραιώς παρέχει στους νέους πελάτες της που είναι Ελεύθεροι Επαγγελματίες ή διαχειρίζονται Ατομικές Επιχειρήσεις, την υπηρεσία Digital Onboarding, την εξ αποστάσεως έναρξη...
Ακρίβεια: Μειώσεις τιμών από 1η Μαρτίου μέχρι και σε 1.700 προϊόντα
Νέα προσπάθεια ξεκινάει για να αντιμετωπιστεί η ακρίβεια. Σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ οι επικείμενες μειώσεις τιμών αφορούν με προϊόντα και θα κυμανθούν από 5%...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Τέμπη: Οδύνη στο ετήσιο μνημόσυνο
Ένας χρόνος συμπληρώνεται σήμερα από τη “μαύρη” αυτή ημέρα που το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, όπου και έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι, άλλαξε για πάντα την ιστορία...
26o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 7-17 Μαρτίου ΄24
Το 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης αρχίζει την Πέμπτη 7 και έως την Κυριακή 17 Μαρτίου 2024 τόσο σε φυσικούς χώρους όσο και online. Στο...
Τράπεζα Πειραιώς: Νέα υπηρεσία Digital Onboarding για Ελεύθερους Επαγγελματίες & Ατομικές Επιχειρήσεις
Η Τράπεζα Πειραιώς παρέχει στους νέους πελάτες της που είναι Ελεύθεροι Επαγγελματίες ή διαχειρίζονται Ατομικές Επιχειρήσεις, την υπηρεσία Digital Onboarding, την εξ αποστάσεως έναρξη...