Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Kάνε την Διαφορά στο TikTok, το Instagram και το YouTube με Kάθετο...

Kάνε την Διαφορά στο TikTok, το Instagram και το YouTube με Kάθετο Βίντεο! Aποκλειστική Συνέντευξη των «Maverix» στο ka-business.gr

Ο Γιάννης Μαλαθουνιάδης και ο Ηλίας Κρούπας είναι συνιδρυτές του Digital Marketing Agency «Maverix», του πρώτου Short Form Video Agency στην Ελλάδα. Aποκλειστική συνέντευξη στο ka-business.gr.

Τι είναι το Short Form Video, και γιατί πρέπει να ενδιαφέρει ένα brand;

Γιάννης Μαλαθουνιάδης: «Το σύντομο, κάθετο βίντεο είναι η μεγαλύτερη επανάσταση των τελευταίων ετών στα Social Media. Με την τεράστια ανάπτυξη που γνώρισε το TikTok, αλλά και με την υιοθέτηση του βίντεο από το Instagram και το YouTube, με τα Reels και τα Shorts, τράβηξε την προσοχή των χρηστών σε όλο τον κόσμο, και όχι άδικα, καθώς έχει μοναδικά χαρακτηριστικά. Το κάθετο βίντεο είναι ξεχωριστό γιατί είναι φτιαγμένο για τη «mobile-first» εποχή, κατά την οποία οι περισσότεροι άνθρωποι κρατούν τα τηλέφωνά τους κάθετα όταν περιηγούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επομένως το κάθετο βίντεο καταλαμβάνει περισσότερο μέρος της οθόνης και είναι πιο ελκυστικό οπτικά από το οριζόντιο βίντεο. Παράλληλα, το γεγονός ότι ο ήχος είναι ανοιχτός από προεπιλογή και η επαφή με νέο περιεχόμενο γίνεται με ένα απλό «swipe», οδηγεί στην επικέντρωση σε αυτό και στην αύξηση των ρυθμών της κατανάλωσης του. Για αυτό, το κάθετο βίντεο χαρακτηρίζεται από τους μεγαλύτερους ειδικούς στο Digital Marketing ως η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη μορφή περιεχομένου στα Social Media.»

Γνωρίζουμε ότι το TikTok έφερε πρώτο, από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτή τη μορφή περιεχομένου στην καθημερινότητα μας. Για όσους δεν γνωρίζουν, μπορείτε να μας εξηγήσετε τι είναι το TikTok και γιατί είναι σημαντική η παρουσία μιας επιχείρησης σε αυτό;

Ηλίας Κρούπας: «Το TikTok είναι μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας, και όχι απλά ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Δίνει τη δυνατότητα σε όλους να δημιουργούν και να μοιράζονται σύντομα βίντεο. Από το 2019, έχει γίνει απίστευτα δημοφιλής, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων ηλικιών σε όλον τον κόσμο. Για εταιρείες και brands, το TikTok μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγιστεί το κοινό ηλικίας 18 με 40 και να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα μιας επιχείρησης. Ο αλγόριθμος της εφαρμογής έχει σχεδιαστεί για να προωθεί περιεχόμενο που είναι ελκυστικό και διασκεδαστικό, ανεξάρτητα από το από που προέρχεται, το οποίο μπορεί να βοηθήσει τα brands να αποκτήσουν μεγαλύτερη προβολή σε σχέση με άλλα Social Media.»

Τι είναι τα Reels και τα Shorts; Είναι απλές αντιγραφές του TikTok, ή κάτι περισσότερο;

Γιάννης Μαλαθουνιάδης: «Είναι απολύτως λογικό, με μια γρήγορη ματιά, να χαρακτηρίζετε έτσι τα Instagram Reels και τα YouTube Shorts – σίγουρα εμπνεύστηκαν από το TikTok, ωστόσο το καθένα είναι κάτι μοναδικό, διαφορετικό από μια «απλή αντιγραφή». Κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει ισχυρή παρουσία στο Instagram, επειδή προσφέρει ένα εξαιρετικά ελκυστικό περιβάλλον όπου μπορεί να προβάλλει τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την ταυτότητα του brand της. Ένα άλλο πλεονέκτημα του Instagram είναι η ικανότητά του να καλλιεργεί ουσιαστικές συνδέσεις με πελάτες και ακολούθους. Οι εταιρείες και τα brands μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Instagram για να αλληλεπιδράσουν με το κοινό τους μέσω σχολίων, μηνυμάτων και άλλων διαδραστικών λειτουργιών. Τα Reels, λοιπόν, έδωσαν στο Instagram, σε μια τόσο σημαντική πλατφόρμα για τα brands, «νέα πνοή», αυξάνοντας και βελτιώνοντας τις επιλογές των χρηστών του για κατανάλωση περιεχομένου. Η χρήση των Instagram Reels είναι ο καλύτερος τρόπος για να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα μιας επιχείρησης με δημιουργικό και διασκεδαστικό τρόπο, προσφέροντας την ευκαιρία να παρουσιαστούν προϊόντα, υπηρεσίες ή «backstage» περιεχόμενο σε και οπτικά ελκυστική μορφή. Χρησιμοποιώντας, στα Reels, τις ενσωματωμένες λειτουργίες ηλεκτρονικού εμπορίου της Meta, εταιρείες κάθε μεγέθους μπορούν να δουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις προσφορές τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Παράλληλα, τα YouTube Shorts μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της προβολής στο YouTube, το οποίο είναι μια από τις δημοφιλέστερες ιστοσελίδες παγκοσμίως. Με την πλατφόρμα της Google να υιοθετεί τη multi-format προσέγγιση, η ανάπτυξη στο YouTube είναι απαραίτητο να περιλαμβάνει και τα Shorts, μαζί με τα οριζόντια βίντεο.»

Ποιες είναι μερικές συμβουλές για εταιρείες που θέλουν να δημιουργήσουν επαγγελματικά προφίλ και περιεχόμενο για το TikTok, τα Reels & τα Shorts;

Ηλίας Κρούπας: «Για να δημιουργήσει ένα brand αποτελεσματικά κάθετα βίντεο, θα πρέπει να είναι σύντομα και εύληπτα. Το σημαντικότερο σημείο, ωστόσο, είναι το σενάριο, η ιδέα, η ουσία του περιεχομένου. Κάθε βίντεο πρέπει να είναι αυθεντικό, διασκεδαστικό και σχετικό με το κοινό-στόχο μιας επιχείρησης. Οι εταιρίες θα πρέπει να γνωρίζουν τα ακούσματα και τα ερεθίσματα των χρηστών, ώστε το περιεχόμενο τους να είναι «συγχρονισμένο» με τις τάσεις: Κάθε βίντεο είναι η έναρξη μιας συζήτησης, και τα brands πρέπει να συμμετέχουν στους πιο ενδιαφέροντες διαλόγους που συμβαίνουν κάθε στιγμή. Επιπλέον, τα brands θα πρέπει να χρησιμοποιούν γραφικά και ήχο υψηλής ποιότητας για να κάνουν το περιεχόμενό τους να φαίνεται και να ακούγεται επαγγελματικό. Καλό είναι επίσης να χρησιμοποιηθούν υπότιτλοι και λεζάντες για γίνονται τα βίντεο πιο ελκυστικά σε όλους.»

Ποια είναι τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν εταιρείες όταν δημιουργούν βίντεο για τα Social Media;

Γιάννης Μαλαθουνιάδης: «Ένα συνηθισμένο λάθος είναι η δημιουργία περιεχομένου που είναι υπερβολικά προωθητικό ή «πωλησιακό». Σε πλατφόρμες όπως το TikTok, τα Reels και τα Shorts, οι θεατές θέλουν να ψυχαγωγούνται, να μαθαίνουν πράγματα και να ανακαλύπτουν νέες πληροφορίες. Ένα brand δεν μπορεί να αναπτυχθεί σε αυτές τις πλατφόρμες αν δεν οικοδομήσει μια ξεχωριστή προσωπικότητα και να παρέχει αξία. Ένα άλλο λάθος είναι η μη βελτιστοποίηση του περιεχομένου για την κάθε πλατφόρμα. Κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά και κοινό, επομένως οι εταιρείες και τα brands θα πρέπει να προσαρμόσουν το περιεχόμενό τους ανάλογα.»

Πείτε μας μερικά πράγματα για τη Maverix. Γιατί την ιδρύσατε, ποιες είναι οι δραστηριότητες σας, ποιοι είναι οι στόχοι σας για το μέλλον.

Ηλίας Κρούπας: «Η Maverix δημιουργήθηκε το 2020, όταν ανιχνεύσαμε ένα πολύ μεγάλο κενό στην αγορά: Ενώ η επίδραση του TikTok αυξάνονταν με όλο και γρηγορότερους ρυθμούς, δεν υπήρχε τότε κάποιο Digital Marketing Agency που να προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να αποκτήσουν μια δυναμική παρουσία σε αυτό. Έτσι, τα επόμενα 3 χρόνια, αναλάβαμε πάνω από 50 projects και brands, με μεγάλη επιτυχία σε διάφορους κλάδους, όπως το e-commerce, η μόδα, η εστίαση κ.ά. Τον Οκτώβριο του 2022, συμπυκνώσαμε όλη την εμπειρία μας, καθώς και τις βέλτιστες τεχνικές του αντικειμένου μας σε ένα online course, το «Impact Pro – TikTok, Reels & Shorts Masterclass», το οποίο κέρδισε την εμπιστοσύνη εκατοντάδων εκπαιδευόμενων, χτίζοντας τη μεγαλύτερη κοινότητα σπουδαστών του κάθετου βίντεο στην Ελλάδα. Παράλληλα, παρέχουμε την υπηρεσία της δημιουργίας και διαχείρισης κάθετων βίντεο για επιχειρήσεις στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, καθώς και συμβουλευτική για τα Social Media και το Digital Marketing σε επιχειρηματίες και διοικητικά στελέχη. Οι στόχοι μας για το μέλλον περιλαμβάνουν τη δυναμικότερη παρουσία της Maverix σε project σε όλη την Ευρώπη, καθώς και τη δημιουργία online courses στα Αγγλικά και άλλες γλώσσες. Επιθυμούμε το βίντεο να αποτελέσει το πιο προσιτό και δυναμικό εργαλείο στα χέρια ανθρώπων και επιχειρήσεων που θέλουν να κάνουν τις ιδέες, τις αξίες και τα «θέλω» τους πραγματικότητα, από όποια βάση κι αν ξεκινούν.»

Τι έχει να κερδίσει μια επιχείρηση από τη Maverix;

Γιάννης Μαλαθουνιάδης: «Η Maverix σχεδιάζει τη στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας μιας επιχείρησης, καθοδηγεί τη δημιουργία καινοτόμου περιεχομένου, με επίκεντρο το κάθετο βίντεο, και προσφέρει εκπαιδευτικά προγράμματα σχεδιασμένα για creators και brands που στόχο έχουν την οικοδόμηση μας δυναμικής παρουσίας στις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες. Ο σκοπός μας είναι να βρισκόμαστε πάντα στην πρωτοπορία των εξελίξεων, μεταφέροντας την εμπειρία και το πάθος μας σε κάθε project που αναλαμβάνουμε. Θέλοντας να προσφέρουμε σε ακόμα περισσότερους ανθρώπους τη δυνατότητα να κάνουν ένα ξεκίνημα στο TikTok, τα Reels και τα Shorts, ειδικά για τους αναγνώστες του ka-business.gr, προσφέρουμε έκπτωση 10% στο online course μας «Impact Pro – TikTok, Reels & Shorts Masterclass», με τη χρήση του κουπονιού «kabusiness10».»

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη Maverix στο site της, maverix.gr, καθώς και να ακολουθήσετε την εταιρία στο Instagram και το TikTok.

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...