Αρχική BUSINESS Δείτε τι υπηρεσίες ανέπτυξε η DEKRA με αφορμή τονCOVID-19

Δείτε τι υπηρεσίες ανέπτυξε η DEKRA με αφορμή τονCOVID-19

Η DEKRA με αφορμή την πανδημία COVID-19, έχει αναπτύξει μια υπηρεσία ελέγχου και πιστοποίησης συμμόρφωσης επιχειρήσεων βασισμένη στις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας.

 
Σκοπός του Σχήματος Πιστοποίησης DEKRA Standard Trusted Facility, είναι αφενός η αποφυγή διασποράς του κορονοϊού και αφετέρου η ενίσχυση της εμπιστοσύνης των εργαζομένων και πελατών.

Ήδη αρκετές επιχειρήσεις στην Ευρώπη και στην Ελλάδα έχουν πιστοποιηθεί, ενδεικτικά αναφέρουμε: Jungheirich Hellas, Opel Κρητίδης, BMW Poland, Mercedes Germany, Sixt Croatia, Metro Romania, Kaufman Poland,  προσδίδοντας προστιθέμενη αξία στις καθημερινές τους διαδικασίες και μετριάζοντας τον κίνδυνο που συνεπάγεται με αυτές, μέσα από την αξιοπιστία που αντανακλά το όνομα DEKRA, αναδεικνύοντας παράλληλα τη δέσμευσή τους να παρέχουν υπηρεσίες ακολουθώντας τα ενδεδειγμένα πρότυπα για την αποφυγή διασποράς του κορονοϊού.

Η DEKRA αναλαμβάνει:

  • την προετοιμασία του οργανισμού σας για την κατάρτιση των απαραίτητων σχεδίων δράσης και επιχειρηματικής συνέχειας,
  • την εκπαίδευση του προσωπικού
  • την πιστοποίηση του οργανισμού
  • την διενέργεια αιφνίδιών ελέγχων που θα διασφαλίσουν την τήρηση των διαδικασιών

Τα πλεονεκτήματα της πιστοποίησης

.

  • Ενισχύστε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, αλλά και του προσωπικού σας, με αποδεδειγμένες πρακτικές για την αποφυγή μετάδοσης μολυσματικών ασθενειών σε όλες σας τις εγκαταστάσεις
  • Εφαρμόστε τυποποιημένα μέτρα αποφυγής μετάδοσης και πρωτόκολλα αποτελεσματικών διαδικασιών καθαρισμού, συντήρησης και διαχείρισης περιστατικού
  • Ενισχύστε την εμπιστοσύνη στην επιχείρησή σας με την αξιολόγηση ενός αναγνωρισμένου, ανεξάρτητου ελεγκτικού φορέα όπως την DEKRA

Σε ποιους οργανισμούς και επιχειρήσεις απευθύνεται

Το DEKRA Standard Trusted Facility απευθύνεται σε όλες επιχειρήσεις που διαθέτουν χώρους εργαζομένων ή συνάθροισης πελατών και κοινού.

Σε επιχειρήσεις φιλοξενίας, εστίασης, λιανικής & χονδρικής πώλησης, χώρους γραφείων, κέντρα διανομής, κ.ά.

Η πιστοποίηση καλύπτει τους παρακάτω τομείς- τμήματα των οργανισμών σας:

  • Υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών
  • Επικοινωνία και διαχείριση περιστατικού
  • Καθαρισμός, απολύμανση και συντήρηση
  • Διαδικασίες καθαριότητας
  • Αποφυγή μετάδοσης στο χώρο πωλήσεων
  • Ιδιαίτερη έμφαση σε πάγκους πωλήσεων, ταμεία, self-service check-out

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...