Αρχική BUSINESS ΚΡΙ ΚΡΙ: Η εταιρεία από τις Σέρρες που μαθαίνει την Ιταλία-«πατρίδα»...

ΚΡΙ ΚΡΙ: Η εταιρεία από τις Σέρρες που μαθαίνει την Ιταλία-«πατρίδα» του παγωτού να τρώει “frozen yogurt”

Αύξηση πωλήσεων έφερε για την ΚΡΙ – ΚΡΙ η πανδημία του νέου κορωνοϊού και η επιβολή καραντίνας εντός και εκτός Ελλάδας, καθώς το «Μένουμε σπίτι» οδήγησε σε αύξηση των αγορών γιαουρτιών από τα δίκτυα λιανικής διεθνώς, τέτοια που όπως αναφέρει στο KA-Business.gr o ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Παναγιώτης Τσινάβος, υπερκαλύπτει τις απώλειες από τον κλάδο του παγωτού που επέφερε η μείωση της τουριστικής κίνησης στη χώρα μας.

Για το σύνολο της χρήσης, μάλιστα, η εταιρεία σύμφωνα με τον κ.Τσινάβο προσβλέπει σε διψήφια αύξηση εργασιών, ενώ και για το 2021 οι προοπτικές είναι αισιόδοξες, καθώς επίκειται η έναρξη νέων συνεργασιών στις αγορές της Βρετανίας και της Ιταλίας, όπου έχει ήδη ανεπτυγμένη παρουσία, τόσο με επώνυμα προϊόντα με το δικό της brand, όσο και με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (γιαούρτια και παγωτά).

Αξίζει, εξάλλου, να σημειωθεί η επιτυχημένη παρουσία της ΚΡΙ-ΚΡΙ στον κλάδο του παγωτού στην Ιταλία-«πατρίδα» του παγωτού, με το «frozen yogurt» που έχει πλασάρει επιτυχώς στη γειτονική αγορά.

Παράλληλα, η εταιρεία υλοποίησε φέτος επενδύσεις 5,7 εκατ.ευρώ σε πάγιο εξοπλισμό και κτίρια που εντάσσονται στο τριετές επενδυτικό της πρόγραμμα 2019-2021, ύψους 27 εκατ.ευρώ, που θα ολοκληρωθεί του χρόνου με ισόποσες επενδύσεις με φέτος (5,7 εκατ.ευρώ).

Αξιοποιώντας ακριβώς αυτές τις επενδύσεις η ΚΡΙ-ΚΡΙ αφενός αυξάνει την παραγωγή της προκειμένου να καλύψει την αυξημένη ζήτηση από το εξωτερικό, αφετέρου δίνει έμφαση στην παραγωγή καινοτομικών προϊόντων και  προϊόντων ειδικών κατηγοριών, όπως η σειρά γιαουρτιών «super spoon» με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και με super fruits και η νέα σειρά «Forever Young» με αυξημένα ιχνοστοιχεία για την ηλικιακή κατηγορία 50+ ετών, που κυκλοφόρησε τον Ιούνιο.

Στο εξάμηνο του 2020 η εταιρεία έχει καταγράψει άνοδο τζίρου κατά 14,8%, με εργασίες 65,92 εκατ.ευρώ, έναντι 57,40 εκατ. στην αντίστοιχη περσινή περίοδο, με παράλληλη άνοδο της κερδοφορίας της. Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) της ανήλθαν στο πρώτο φετινό εξάμηνο σε 13,80 εκατ.ευρώ έναντι 12,23 εκατ. το εξάμηνο 2019, τα κέρδη προ φόρων σε 11,94 εκατ., έναντι 10,50 εκατ. και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους σε 9,08 εκατ., έναντι 7,64 εκατ. στο πρώτο εξάμηνο του 2019.

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...