Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Αυτοδιοίκηση Δήμος Θερμαϊκου: Νέα Υπηρεσία για την κατ’ οίκον εξυπηρέτηση των ευάλωτων πολιτών

Δήμος Θερμαϊκου: Νέα Υπηρεσία για την κατ’ οίκον εξυπηρέτηση των ευάλωτων πολιτών

Με γνώμονα την ασφάλεια και την προστασία των ευπαθών ομάδων πληθυσμού έχει δημιουργηθεί τηλεφωνικό κέντρο όπου μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες ευπαθών ομάδων πληθυσμού (ηλικιωμένα άτομα χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον, ΑμΕΑ κλπ), που δε μπορούν να μετακινηθούν ή αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν.

Για το λόγο αυτό έχει συσταθεί ομάδα εργασίας από υπαλλήλους της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου, καθώς και προσωπικό άλλων υπηρεσιών του Δήμου και των Νομικών Προσώπων του, των οποίων η λειτουργία έχει προσωρινά ανασταλεί.

Η υπηρεσία θα δέχεται αιτήματα από τις παραπάνω ευπαθείς ομάδες για θέματα που αφορούν σε προμήθεια ειδών πρώτης ανάγκης (πχ φάρμακα, τρόφιμα κλπ), διεκπεραίωση αιτημάτων σε ΚΕΠ, κλπ.

Τα αιτήματα θα αξιολογούνται από την Κοινωνική Υπηρεσία και θα δίνονται λύσεις κατά προτεραιότητα. Οι δυνητικά ωφελούμενοι μπορούν να επικοινωνούν εργάσιμες ημέρες από  08:00 – 16:00 στο τηλέφωνο 23920 35787 καθώς και στο e-mail : [email protected].

Το ka-business.gr προτείνει

Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...
MyCoast: η νέα ψηφιακή εφαρμογή για τους πολίτες με σκοπό την τήρηση της νομιμότητας στους αιγιαλούς και τις παραλίες
Τη νέα ψηφιακή εφαρμογή «MyCoast» παρουσίασαν σήμερα, 29 Απριλίου, ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου και ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης...
Σε λειτουργία το 10201: Η 24ωρη τηλεφωνική γραμμή για την προστασία των ανηλίκων
Ενεργοποιήθηκε από την Ελληνική Αστυνομία το 10201, η 24ωρη τηλεφωνική γραμμή για την προστασία των ανηλίκων. Η συγκεκριμένη γραμμή έρχεται να ενισχύσει επιπλέον δράσεις...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...
MyCoast: η νέα ψηφιακή εφαρμογή για τους πολίτες με σκοπό την τήρηση της νομιμότητας στους αιγιαλούς και τις παραλίες
Τη νέα ψηφιακή εφαρμογή «MyCoast» παρουσίασαν σήμερα, 29 Απριλίου, ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου και ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης...
Σε λειτουργία το 10201: Η 24ωρη τηλεφωνική γραμμή για την προστασία των ανηλίκων
Ενεργοποιήθηκε από την Ελληνική Αστυνομία το 10201, η 24ωρη τηλεφωνική γραμμή για την προστασία των ανηλίκων. Η συγκεκριμένη γραμμή έρχεται να ενισχύσει επιπλέον δράσεις...