Αρχική BUSINESS Νέα Έρευνα Ικανοποίηση: Μεγάλη εμπιστοσύνη δείχνουν οι συνεργάτες της INTERLIFE

Έρευνα Ικανοποίηση: Μεγάλη εμπιστοσύνη δείχνουν οι συνεργάτες της INTERLIFE

 

Στόχος της, η συνολική αξιολόγηση του πλαισίου συνεργασίας της εταιρίας με τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές καθώς και ο εντοπισμός θεμάτων προς βελτίωση.

 

Οι συμμετέχοντες είτε επώνυμα, είτε ανώνυμα, κλήθηκαν να δηλώσουν το βαθμό ικανοποίησής τους αναφορικά με την εξυπηρέτηση των επί μέρους Διευθύνσεων και Τμημάτων, την ποιότητα των παρεχόμενων Υπηρεσιών, την ανταγωνιστικότητα των Προγραμμάτων, την ανταπόκριση και την επίλυση τυχόν προβλημάτων ενώ, παράλληλα, ζητήθηκαν προτάσεις για περαιτέρω σύσφιξη της αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης που διέπει τη συνεργασία.

 

 Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, δυνατά σημεία της Εταιρίας αναδείχθηκαν   η Φερεγγυότητα και η Αξιοπιστία, η Ταχύτητα των Αποζημιώσεων και η Ποιότητα Επικοινωνίας & Εξυπηρέτησης που συγκέντρωσαν ιδιαίτερα υψηλούς  βαθμούς ικανοποίησης με τους μέσους όρους θετικών απαντήσεων  να κυμαίνονται σε ποσοστά από 90 έως 92%.

 

Για τις επιμέρους Διευθύνσεις και Τμήματα τα ποσοστά των ικανοποιημένων συνεργατών είναι υψηλά ως προς την  Επικοινωνία και την Εξυπηρέτηση με τα ποσοστά να κυμαίνονται από 88% έως 92%. Οι υψηλότερες «επιδόσεις» καταγράφηκαν στον Κλάδο Αυτοκινήτου 92%, τον Κλάδο  Πυρός 90%, τον Κλάδο Γενικής Αστικής Ευθύνης 88% και τον Κλάδο Προσωπικών Ατυχημάτων & Ασθενειών  88%. Η ταχύτητα και η ευελιξία στην Ανάληψη Κινδύνων, η αμεσότητα στην ενημέρωση και η  έγκαιρη διεκπεραίωση συγκέντρωσαν ποσοστά ικανοποίησης από 90-92% ενώ για την Διεύθυνση Πωλήσεων καθώς και για την συνεργασία με τους  Επιθεωρητές Πωλήσεων ο βαθμός ικανοποίησης ανέρχεται σε  94% και 91% αντίστοιχα.

 

Για την Διεύθυνση Αποζημιώσεων τα αθροιστικά ποσοστά ικανοποίησης, σε μέσους όρους θετικών απαντήσεων ως προς τους μέσους  χρόνους στην διαδικασία διεκπεραίωσης ζημιών και αντικειμενικότητας των αποζημιώσεων στο Κλάδο του αυτοκινήτου, έφτασαν το 90% ενώ 87-90% είναι το ποσοστό ικανοποίησης από την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση του Τμήματος Διαχείρισης.

 

Η Διοίκηση της εταιρίας, παρά τα θετικά αποτελέσματα, αξιολογεί τα σχόλια και τις προτάσεις των συνεργατών της που αφορούν σε μεγαλύτερη προβολή και διαφήμιση, στο σχεδιασμό νέων ασφαλιστικών προγραμμάτων και τεχνολογικών εφαρμογών και στην εξειδικευμένη παροχή εκπαίδευσης.

 

Το ka-business.gr προτείνει

Τράπεζας Πειραιώς: «Κοιτώντας το αύριο» – Μια δράση για την υποστήριξη μαθητών και μαθητριών8ι στις πληγείσες περιοχές του Έβρου και της Θεσσαλίας
Η Τράπεζα Πειραιώς, αναγνωρίζοντας τις σοβαρές επιπτώσεις που είχαν οι φυσικές καταστροφές στις τοπικές κοινότητες περιοχών του Νομού Έβρου και της Περιφέρειας Θεσσαλίας, καθώς...
ΠΑΟΚ: Πρωταθλητής για 4η φορά στην ιστορία του!
Ο ΠΑΟΚ στέφθηκε πρωταθλητής Ελλάδας, κατακτώντας τον 4ο του τίτλου, γράφοντας ιστορία με απόδραση από το Βικελίδης. Ο Δικέφαλος επικράτησε 2-1 του Άρη και...
ProCredit Bank συναντά τους επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης – Μια συνδιοργάνωση με τον ΣΕΒΕ
Η ProCredit Bank συνδιοργανώνει την Πέμπτη 23 Μαΐου στο Διεθνές Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Δεξιοτήτων DT&S  με τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων - ΣΕΒΕ   εκδήλωση γνωριμίας με τον ευρύτερο...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Τράπεζας Πειραιώς: «Κοιτώντας το αύριο» – Μια δράση για την υποστήριξη μαθητών και μαθητριών8ι στις πληγείσες περιοχές του Έβρου και της Θεσσαλίας
Η Τράπεζα Πειραιώς, αναγνωρίζοντας τις σοβαρές επιπτώσεις που είχαν οι φυσικές καταστροφές στις τοπικές κοινότητες περιοχών του Νομού Έβρου και της Περιφέρειας Θεσσαλίας, καθώς...
ΠΑΟΚ: Πρωταθλητής για 4η φορά στην ιστορία του!
Ο ΠΑΟΚ στέφθηκε πρωταθλητής Ελλάδας, κατακτώντας τον 4ο του τίτλου, γράφοντας ιστορία με απόδραση από το Βικελίδης. Ο Δικέφαλος επικράτησε 2-1 του Άρη και...
ProCredit Bank συναντά τους επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης – Μια συνδιοργάνωση με τον ΣΕΒΕ
Η ProCredit Bank συνδιοργανώνει την Πέμπτη 23 Μαΐου στο Διεθνές Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Δεξιοτήτων DT&S  με τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων - ΣΕΒΕ   εκδήλωση γνωριμίας με τον ευρύτερο...