Αρχική BUSINESS Νέα Η κατάργηση της βραδινής βάρδιας του Τελωνείου στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης ,...

Η κατάργηση της βραδινής βάρδιας του Τελωνείου στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης , υπονομεύει την ανάπτυξη της περιοχής

 

Την εκτίμηση ότι η απόφαση για κατάργηση της νυχτερινής βάρδιας στο Α’ τελωνείο εισαγωγών-εξαγωγών της Θεσσαλονίκης υπονομεύει την αναπτυξιακή πορεία του λιμανιού της πόλης, διατυπώνουν οι διοικήσεις τριών παραγωγικών φορέων της Βόρειας Ελλάδας, αντιδρώντας σε πρόσφατη σχετική απόφαση του διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), Γεώργιου Πιτσιλή.

Αναλυτικότερα, σε ανακοίνωσή της μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε για το θέμα, η διοίκηση του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), υπό την προεδρία του επιχειρηματία Γεώργιου Κωνσταντόπουλου, κάνει λόγο για «αψυχολόγητη κίνηση», η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να αποκτήσει ανταγωνιστικό μειονέκτημα έναντι των άλλων λιμένων κυρίως του εξωτερικού.

«Ενώ με την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης έγιναν δύο βήματα μπροστά, με την εξάλειψη της γ’ βάρδιας του τελωνείου έγινε ένα βήμα πίσω και μάλιστα εντελώς αιφνιδιαστικά. Θα πρέπει επιτέλους να γίνει κατανοητό ότι Ελεύθερη Ζώνη δεν υφίσταται με συντεχνιακή λογική. Θα πρέπει επιτέλους οι αρμόδιοι να αποφασίσουν αν θα είναι με την ανοιχτή οικονομία, την ανάπτυξη και την εξωστρέφεια ή με τα συνδικάτα, τον κρατικισμό και τον δημοσιοϋπαλληλισμό. Και με τα δύο δεν γίνεται» υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση του ΣΕΒΕ, η οποία καταλήγει:

«Η αγορά έχει τους δικούς της κανόνες και αν δεν ανταποκριθούμε σε αυτούς, τότε απλά κάποιος άλλος θα το πράξει και θα εισπράξει τα πολλαπλασιαστικά οφέλη από αυτή την κίνηση. Επιτέλους να αποφασίσουν οι αρμόδιοι αν θέλουν ένα λιμάνι ανοιχτό, ανταγωνιστικό, ελκυστικό στις ναυτιλιακές εταιρίες και χρήσιμο στις εξαγωγές ή ένα λιμάνι κλειστοφοβικό και συντεχνιακό που θα εξυπηρετεί απλώς την ενδοχώρα. Θέλουμε ένα διεθνή λιμένα ή ένα μικρό λιμανάκι; Αρκετό χρόνο έχουν χάσει η Θεσσαλονίκη και η ΟΛΘ ΑΕ με την ολιγωρία».

ΕΒΕΘ: Υπονομεύεται η αναπτυξιακή προοπτική του λιμανιού

Ιδιαίτερα αλγεινή εντύπωση και δυσάρεστη έκπληξη προκάλεσε στην επιχειρηματική κοινότητα της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής η απόφαση του διοικητή της ΑΑΔΕ να περιορίσει με κάθε επισημότητα τη λειτουργία της Ελεύθερης Ζώνης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης καθημερινά στο ωράριο από τις 06:00 έως τις 22:00, όπως υποστηρίζει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) υπό την προεδρία του επιχειρηματία Γιάννη Μασούτη.

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...