Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Time Out Tragoedia Amoris (Η τραγωδία του έρωτα

Tragoedia Amoris (Η τραγωδία του έρωτα

Η Τραγωδία του έρωτα, όπως τιτλοφορείται, είναι ένα μουσικό ταξίδι στον κόσμο του κοστουμιού της όπερας. Στο σύνθετο αυτό είδος τα σκηνικά και τα κοστούμια παίζουν εξέχοντα ρόλο, η δε ιστορική ή μυθολογική υπόθεση πολλών έργων δίνει την ευκαιρία στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν κοστούμια γεμάτα φαντασία, μεγαλοπρέπεια, ένταση, μνημειακότητα, συμβολισμούς…


Στην παράσταση, δέκα τραγικοί πρωταγωνιστικοί ρόλοι από τις πιο γνωστές οπερατικές ιστορίες αγάπης μεγάλων συνθετών ζωντανεύουν, ερμηνευμένοι μοναδικά από τους διεθνούς φήμης λυρικούς τραγουδιστές Σοφία Μητροπούλου και Armando Puklavec, με τη συνοδεία του Δημήτρη Νέπκα στο πιάνο. Παράλληλα, κοστούμια από παραστάσεις όπερας που παρουσιάστηκαν στη Θεσσαλονίκη τα τελευταία 23 χρόνια, φορεμένα από μοντέλα, δίνουν στον θεατή την ευκαιρία να δει και να θαυμάσει από κοντά τη λεπτομέρεια και την υψηλή αισθητική στο σχεδιασμό και την υλοποίησή τους – μια ευκαιρία που συνήθως δεν έχει το κοινό, δεδομένης της απόστασης μεταξύ πλατείας και σκηνής. Έτσι, η παράσταση αυτή λειτουργεί ως μεγεθυντικός φακός που φέρνει τον πολυποίκιλο κόσμο της όπερας πιο κοντά μας. Θα παρουσιαστούν δέκα αυθεντικά κοστούμια των Ιωάννας Μανωλεδάκη, Ευαγγελίας Κιρκινέ και Αθανάσιου Κολαλά, καθώς και δύο ακριβή αντίγραφα από κοστούμια που φόρεσαν δύο θρύλοι της όπερας: ο Ενρίκο Καρούζο και η Μαρία Κάλλας. Ένας αφηγητής θα μας οδηγήσει σε αυτό το ταξίδι, παρουσιάζοντας κάθε έργο ξεχωριστά.

 

 

Πρόγραμμα

 

Giuseppe Verdi, Πρελούδιο τρίτης πράξης (για σόλο πιάνο) από την όπερα Λα Τραβιάτα

Claudio Monteverdi, Αποσπάσματα (για σόλο πιάνο) από την όπερα Η μονομαχία του Τανκρέδου και της Κλορίντα

Giuseppe Verdi, Di Provenza il mar, il suol από την όπερα Λα Τραβιάτα

Giacomo Puccini, Intermezzo (για σόλο πιάνο), από την όπερα Μανόν Λεσκό

– Giuseppe Verdi, Morrò, ma prima in grazia και Eri tu che macchiavi quell’anima από την όπερα Χορός Μεταμφιεσμένων

– Henry Purcell, When I Am Laid in Earth από την όπερα Διδώ και Αινείας

Giuseppe Verdi, Rivedrai le foreste imbalsamate από την όπερα Αΐντα

– Christoph Willibald Gluck, Che faro senza Euridice (για σόλο πιάνο) από την όπερα Ορφέας και Ευρυδίκη

– Camille Saint-Saëns, Mon coeur s’ouvre à ta voix από την όπερα Σαμψών και Δαλιδά

– Ruggero Leoncavallo, Εισαγωγή (για σόλο πιάνο) από την όπερα Παλιάτσοι

Giuseppe Verdi, Fatal mia donna! Un murmure από την όπερα Μάκμπεθ

 

 

Σύλληψη-Σκηνοθεσία Άντα Τσεσμελή-Edwards

Μελέτη-Ενδυματολογική επιμέλεια Αθανάσιος Κολαλάς

 

Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης: Μ2 – Φουαγιέ

Παραστάσεις: Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018, ώρα 21:00

Τιμές<span style="font-size: 11.0pt; font-family: "Arial",sans-

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...