Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Καινοτομία Η start up που δημιουργεί έξυπνα, καινοτομικά και πρωτότυπα σουβενίρ

Η start up που δημιουργεί έξυπνα, καινοτομικά και πρωτότυπα σουβενίρ

 

Θέλησαν να αλλάξουν την αισθητική της εξωστρέφειας της χώρας και για το λόγο αυτό δημιούργησαν πρωτότυπα, καινοτόμα και καλαίσθητα… σουβενίρ.

Έχοντας ως έδρα την Ρόδο, επειδή τους άρεσε ως νησί και επειδή τα δύο από τα τέσσερα μέλη της ομάδας έχουν σχέσεις με την περιοχή δημιούργησαν εκεί το «WHEN IN GREECE».

Ο λόγος για τον Στέλιο Μαυροδόντη (πολιτικό μηχανικό), την Μαρία Μπαραμίλη (αρχιτέκτονα), την Χρύσα Τριβήλου (αρχιτέκτονα) και Πρόδρομο Σφυρίου (αρχιτέκτονα) οι οποίοι από το 2014 προσπαθούν και το καταφέρνουν να αλλάξουν την αισθητική του σουβενίρ που όπως υποστηρίζουν «χώλαινε».

«Η Ελλάδα δυστυχώς ακόμα επικοινωνεί στο εξωτερικό Ζορμπά, συρτάκι και τσολιάδες. Ενδιαφερόμαστε να κάνουμε μια άλλη αισθητική για το σουβενίρ» αναφέρει στο www.ka-business.gr ο Co- Founder του «WHEN IN GREECE», Στέλιος Μαυροδόντης.

«Η ιδέα ήρθε λόγω πολλών… ταξιδιών. Επισκεφτήκαμε μουσεία και είδαμε τα σουβενίρ που πωλούν στα πωλητήριά τους. Έτσι είπαμε: Γιατί δεν το κάνουμε κι εμείς;» συμπληρώνει ο κ. Μαυροδόντης.

«Η Ρόδος είναι ένας τόπος με βαρύ τουριστικό προϊόν. Δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι δεν έχει το τουριστικό προϊόν που θέλαμε να αναδείξουμε. Έτσι ανοίξαμε ένα κατάστημα και πουλάμε σουβενίρ με την δική μας υπογραφή» σχολιάζει ο ίδιος.

Τα προϊόντα που δημιουργούν οι τέσσερις καινοτόμοι αρχιτέκτονες και επιχειρηματίες είναι κυρίως τυποποιημένα όπως κούπες, φανέλες, μαγνητάκια, στυλό, ταξιδιωτικές δερμάτινες ατζέντες, σφραγίδες φορέματα και άλλα γυναικεία gifts.

Τα σχέδια για τα προϊόντα τα δημιουργούν οι ίδιοι ενώ τα αντικείμενα τα προμηθεύονται αποκλειστικά από Έλληνες παραγωγούς και βιοτέχνες.

Τι γνώμη όμως έχουν οι πελάτες- τουρίστες για τα διαφορετικά αυτά σουβενίρ; «Τους κάνει εντύπωση το κατάστημα γιατί απέχει πολύ από την αισθητική που έχουν συνηθίσει» ισχυρίζεται στο www.ka-business.gr ο κ. Μαυροδόντης. 

Σε ό,τι αφορά τα υλικά που χρησιμοποιούν ο κ. Μαυροδόντης λέει: «Σχετικά με τις πρώτες ύλες, επιλέγουμε τα καλύτερα ελληνικά υλικά. Η Ελλάδα διαθέτει εξαιρετικές πρώτες ύλες, όπως το θεσσαλικό βαμβάκι που χαρακτηρίζεται για τη ποιότητά του και εξάγεται σε ολόκληρο τον κόσμο».

Τα… διαφορετικά και αισθητικά σουβενίρ δεν μένουν μόνο εντός συνόρων αφού ήδη οι τέσσερις νέοι επιχειρηματίες δέχονται παραγγελίες από χώρες της Κεντρικής Ευρώπης και της Αμερικής.

Σημειώνεται πως το 2016 η ομάδα «WHEN IN GREECE» απέσπασε δυο βραβεία γραφιστικής.

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...