Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Δράσεις Το Solar Impulse 2 ολοκλήρωσε το ταξίδι του γύρω από τον κόσμο...

Το Solar Impulse 2 ολοκλήρωσε το ταξίδι του γύρω από τον κόσμο χωρίς καθόλου καύσιμα

 

Το αεροπλάνο είχε απογειωθεί από την πρωτεύουσα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων στις 9 Μαρτίου 2015 και πραγματοποίησε ένα ταξίδι περίπου 40.000 χλμ και 500 ωρών. Σε μερικές περιπτώσεις ο καιρός προκάλεσε προβλήματα τα οποία το ανάγκασαν να παραμείνει προσγειωμένο για μήνες σε κάποιες χώρες.

Οι Ελβετοί εξερευνητές, Μπερτράντ Πικάρντ (δεξιά) και Αντρέ Μπόρσμπεργκ (αριστερά)

Οι Ελβετοί εξερευνητές, Μπερτράντ Πικάρντ και Αντρέ Μπόρσμπεργκ, πιλοτάριζαν εναλλάξ το αεροπλάνο, το οποίο έχει άνοιγμα φτερών μεγαλύτερο αυτού του Boeing 747 και έχει το βάρος ενός οικογενειακού αυτοκινήτου. Η ελβετική ομάδα επιδιώκει την αύξηση της στήριξης προς την καθαρή ενέργεια, με το αεροπλάνο να έχει τέσσερις κινητήρες οι οποίοι τροφοδοτούνται από ηλιακή ενέργεια από πάνω από 17.000 ηλιακές κυψέλες οι οποίες βρίσκονται στα φτερά του αεροσκάφους. Η ενέργεια που περισσεύει κατά τη διάρκεια της ημέρας αποθηκεύεται σε τέσσερις μπαταρίες οι οποίες κινούν το αεροσκάφος τη νύχτα.

Κατά τη διάρκεια της πτήσης του, το Solar Impulse 2 πετούσε σε ύψη μέχρι 9.000 μέτρων, σε ταχύτητες μεταξύ 45 και 90 χλμ/ ώρα. Το αεροπλάνο πραγματοποίησε 16 στάσεις κατά τη διαδρομή του, μεταξύ άλλων σε Ομάν, Ινδία, Μιανμάρ, Κίνα, Ιαπωνία, ΗΠΑ, Ισπανία και Αίγυπτο.

Όπως αναφέρει ο Guardian, το τελευταίο σκέλος του ταξιδιού ήταν ταραγμένο, εξαιτίας αναταράξεων από τον θερμό αέρα της ερήμου, που δυσκόλευε τον Πικάρντ στην πτήση του. Όπως είπε ο ίδιος στη βρετανική εφημερίδα λίγο μετά την προσγείωσή του, «δούλευα πάνω σε αυτόν τον στόχο για 15 χρόνια. Ελπίζω πως οι άνθρωποι θα καταλάβουν ότι δεν είναι απλά μια πρωτιά στην ιστορία της αεροπορίας, αλλά επίσης μια πρωτιά στην ιστορία της ενέργειας. Όλες αυτές οι “καθαρές” τεχνολογίες που χρησιμοποιούμε μπορούν να χρησιμοποιηθούν οπουδήποτε. Εμείς πετάξαμε 40.000 χλμ, αλλά επαφίεται σε άλλους να πάνε ακόμα παραπέρα».

Το αεροσκάφος, το οποίο ανέβαινε σε μεγάλο ύψος την ημέρα για να μειώνει ύψος τη νύχτα, εξοικονομώντας ενέργεια, θα μπορούσε να πετά συνεχόμενα, αλλά όχι οι πιλότοι, εξαιτίας των πολύ σκληρών συνθηκών: Μπορούσαν να κοιμούνται μόνο για πολύ μικρά χρονικά διαστήματα, μέσα σε μία καμπίνα χωρίς θέρμανση και πίεση, ενώ το μεμονωμένο κάθισμα εκτελούσε και χρέη τουαλέτας.

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...