Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Το υψηλό κόστος κρατά τους καταναλωτές μακριά από την... τεχνολογία!

Το υψηλό κόστος κρατά τους καταναλωτές μακριά από την… τεχνολογία!

Την ίδια στιγμή που οι καταναλωτές δηλώνουν ενθουσιώδεις οπαδοί των wearables, η διάδοση των συσκευών αυτών σε πιο μαζικά κοινά συνεχίζει να προσκρούει σε θέματα τιμής των συσκευών και λειτουργικότητας τους. Μάλιστα, το ένα τρίτο των καταναλωτών, που δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ μια wearable συσκευή, δηλώνουν ότι αυτό που τους αποθαρρύνει από την αγορά της είναι το υψηλό κόστος.

Τα συγκεκριμένα ευρήματα εντοπίζει έρευνα της Ericsson ConsumerLab, η οποία διαπιστώνει ότι, ενώ οι καταναλωτές είναι θετικοί απέναντι στα wearables και μάλιστα για χρήσεις πέραν αυτών που σχετίζονται με τον έλεγχο της φυσικής κατάστασης, οι κατασκευαστές ότι δεν έχουν κάνει πολλά για την αποκλιμάκωση των τιμών και την ενίσχυση της λειτουργικότητάς.

Σύμφωνα με την έρευνα, περίπου το ένα τρίτο των καταναλωτών (32%) δηλώνει πρόθυμο να αγοράσει μια wearable συσκευή που θα λειτουργεί ως “Panic/SOS button”. Στο μεταξύ, διατεθειμένο να αποκτήσει μια wearable συσκευή αναγνώρισης και ταυτοποίησης ταυτότητας δηλώνει το 25% των ερωτηθέντων. Τα “έξυπνα” ρολόγια παραμένουν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, οι οποίοι σε ποσοστό 28% δηλώνουν ότι θα αγόραζαν ένα smart watch.

Εγκαταλείπουν την τεχνολογία
Στον αντίποδα, πάντως, η έρευνα εντοπίζει και ένα ποσοστό 10% των χρηστών smartphone, οι οποίοι δηλώνουν ότι, αν και απέκτησαν μια wearable συσκευή, εγκατέλειψαν στην πορεία την τεχνολογία των wearables. Όσον αφορά τις αιτίες για την εγκατάλειψη της τεχνολογίας των wearables, πάνω από το ήμισυ των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι συσκευές δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες τους. Το 21% ανέφερε ως αιτία την περιορισμένη λειτουργικότητα και τις χρήσεις, το 23% το γεγονός ότι η συσκευή δεν ήταν αυτόνομη ή δεν είχε ενσωματωμένη συνδεσιμότητα, με το 9% να κάνει λόγο για ανακριβή στοιχεία και πληροφορίες από τις συσκευές. Παρά τις ανησυχίες σχετικά με τη λειτουργικότητα, το 83% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αναμένει στο εγγύς μέλλον wearable συσκευές με κάποιας μορφής αυτόνομη συνδεσιμότητα. Μάλιστα, ένα υψηλό ποσοστό της τάξης του 43% εκτιμά ότι εφόσον αυτό συμβεί, τα wearables θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τα smartphones.

Πηγή: http://www.sepe.gr/gr/research-studies/article/6513478/to-kostos-apomakrunei-tous-katanalotes-apo-tis-wearable-suskeues/

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...