Αρχική BUSINESS Νέα Ο καλός CEO έχει... καλή παρουσία στα social media

Ο καλός CEO έχει… καλή παρουσία στα social media

Πλέον, το 66% των CEOs των 50 μεγαλύτερων εταιρειών του κόσμου έχει κάποια – αν όχι και έντονη – ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το ποσοστό αυτό έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, ακολουθώντας πορεία ανάλογη της διεύρυνσης του αριθμού των καταναλωτών ανά τον κόσμο, που κάνει χρήση των social media.

Σύμφωνα με έρευνα των Weber Shandwick και KPC Research, το ποσοστό των κορυφαίων managers του πλανήτη, που έχουν σήμερα ψηφιακή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει εκτοξευθεί, ειδικά την τελευταία διετία. Μόλις πριν από έξι χρόνια, το 2010, μόνο το 36% της ελίτ των CEOs του πλανήτη είχε κάποια παρουσία στα social media, με το 64% να γυρίζει την πλάτη στα κοινωνικά δίκτυα.

“Οι παγκόσμιας κλάσης CEOs κατανοούν ότι τα social media είναι κάτι στο οποίο πρέπει να δώσουν προσοχή, διότι εκεί είναι οι πελάτες τους, οι συνεργάτες τους και τελικά οι προοπτικές και η αγορά στην οποία απευθύνονται”, τονίζουν οι συντάκτες της μελέτης.

Σήμερα περισσότερα από 2 δις άνθρωποι είναι μέλη σε social media, με το μέσο όρο ενασχόλησης ανά χρήστη να φθάνει τις 2 ώρες. Ειδικά μεταξύ των Millennials, οι οποίοι, για παράδειγμα, παρακολουθούν περισσότερο το YouTube από ό,τι τηλεόραση, η ενασχόληση με τα social media είναι ακόμη πιο στενή. Την ίδια στιγμή, τρεις στους τέσσερις καταναλωτές δηλώνουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό τις αποφάσεις τους για αγορές.

Περί φήμης
Σύμφωνα με έτερη μελέτη των δύο εταιρειών, τα δύο τρίτα των καταναλωτών τονίζουν ότι η άποψη που έχουν για τον CEO μιας εταιρείας επηρεάζει την απόφασή τους να αγοράσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της συγκεκριμένης επιχείρησης. Με το 60% της αξίας μιας εταιρείας να προέρχεται από τη φήμη της, οι CEOs γνωρίζουν καλά ότι αυτή αποτελεί ένα τεράστιο περιουσιακό στοιχείο, το οποίο επουδενί μπορούν να ρισκάρουν.

Ως εκ τούτου, έχουν αρχίσει να προσέχουν περισσότερο το ψηφιακό τους προφίλ, καθώς αντιλαμβάνονται ότι η διαδικτυακή τους παρουσία συνδέεται στη συνείδηση του καταναλωτή με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, που η επιχείρηση παράγει.

Πηγή: http://www.sepe.gr/gr/research-studies/article/6207961/to-66-ton-korufaion-ceos-tou-kosmou-ehei-parousia-sta-social-media/

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...