Συγκεκριμένα, το 45% χρησιμοποιεί το κοινωνικό δίκτυο για ενημέρωση, ενώ για το Facebook το 50% παρακολουθεί τους διαδικτυακούς φίλους του (like, share, chat) και μόνο το 8% για να ανεβάσει φωτογραφίες.
Όσον αφορά το Facebook, τα στοιχεία επίσης έδειξαν ότι το 19% των χρηστών κάνει like σε σελίδες με εμπορικό θέμα, το 12% σε εταιρίες και το 8% σε προϊόντα. Συγκριτικά με πέρσι, οι χρήστες το χρησιμοποιούν περισσότερο αφού το ποσοστό ανήλθε στο 23%, ενώ η ανησυχία τους έχει σχέση με την αξιοπιστία των πληροφοριών που λαμβάνουν με ποσοστό 45%.
Αντίστοιχα, το Youtube που θεωρείται εξίσου αγαπημένο των Ελλήνων, χρησιμοποιείται για την ακρόαση μουσικής με ποσοστό 92%, ενώ το 41% αναζητεί βίντεο προκειμένου να τα δημοσιεύσει στο Facebook. Όσον αφορά τις διαφημίσεις που πετάγονται στην αρχή των βίντεο, το 67% δηλώνει ότι τις παρακάμπτει.
Τέλος, τα smartphone αποτελούν κύριο τρόπο πρόσβασης στο ίντερνετ αφού το 62% των χρηστών συνδέεται στα social media μέσω των εφαρμογών που έχουν εγκαταστήσει, ενώ το 53% μέσω web.
Πηγή: http://techsocial.gr/2016/01/pws-xrhsimopoioun-oi-ellhnes-ta-sopsial-media/