Αρχική BUSINESS Νέα Αύξηση των online αγορών "βλέπει" η ΕΛΣΤΑΤ στην Ελλάδα

Αύξηση των online αγορών “βλέπει” η ΕΛΣΤΑΤ στην Ελλάδα

 

Πάνω από το 1/3 (33,8%) των χρηστών διαδικτύου ηλικίας 16-74 ετών, προχώρησαν σε ηλεκτρονική αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών κατά το 1ο τρίμηνο του 2015. Ο αριθμός τους αυξήθηκε κατά 14,6% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2014, ενώ στην πενταετία καταγράφεται άνοδος 83,7%.

 

Η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών (75,2%) επιλέγει ελληνικές επιχειρήσεις για τις ηλεκτρονικές αγορές του. Τα είδη ένδυσης και υπόδησης καταλαμβάνουν το 47,6% των ηλεκτρονικών αγορών. Ακολουθούν ηλεκτρονικές συσκευές (26,3%), ταξιδιωτικές υπηρεσίες (18,5%), οικιακά είδη (16,8%), εξαρτήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών (15%), διαμονή σε καταλύματα (12,4%), βιβλία (12,3%), εισιτήρια εκδηλώσεων (11,6%).

Τα ποσοστά αυτών που δεν έχουν πραγματοποιήσει ποτέ αγορές μέσω διαδικτύου, μειώθηκε κατά 28,9% και διαμορφώθηκε από 70,9% το 2010 σε 50,4% το 2015. Η έρευνα καταδεικνύει ότι το μισό και πλέον δείγμα (53,8%), που έκανε ηλεκτρονικές αγορές το 1ο τρίμηνο του 2015, δαπάνησαν έως 99€ για τα αποκτηθέντα προϊόντα και υπηρεσίες.

 

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Μειώνονται συνεχώς οι Έλληνες που αντιμετωπίζουν προβλήματα κατά την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών. Συγκεκριμένα, ποσοστό 15,4% όσων πραγματοποίησαν αγορές ή παραγγελίες μέσω Διαδικτύου, τη χρονική περίοδο Απριλίου 2014 – Μαρτίου 2015, αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα. Το σημαντικό από τα προβλήματα είναι ο μεγαλύτερος από το ενδεικνυόμενο χρόνο παράδοσης (6%), η παράδοση κατεστραμμένων ή λάθος προϊόντων (3,3%) και τα τεχνικά προβλήματα κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας (3,1%).

Προφίλ

Το 54,2% των online αγοραστών ήταν άνδρες και το 45,8% γυναίκες, με το 29,7% να ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 35-44 ετών. Το επίπεδο μόρφωσης τους είναι υψηλό με το 51,3% να έχει πανεπιστημιακό τίτλο, ενώ το 40,6% και το 8,1% είναι απόφοιτοι λυκείου και δημοτικού αντίστοιχα. Η έρευνα διεξήχθη διεξήχθη μεταξύ 01/01/2015 έως 31/03/2015.

Πηγή: techgear.gr

 

Το ka-business.gr προτείνει

Celestyal: Υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Άμπου Ντάμπι και τον Όμιλο AD Ports
Η Celestyal πρόσφατα υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU) με το Τμήμα Πολιτισμού και Τουρισμού του Άμπου Ντάμπι (DCT Abu Dhabi) μαζί με τον όμιλο
HANNOVER MESSE 2024: Τέσσερις ελληνικές συμμετοχές στη Διεθνή Έκθεση Βιομηχανικής Τεχνολογίας στο Ανόβερο
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε 22-26 Απριλίου, στο Ανόβερο, από τον Εκθεσιακό Οργανισμό του Αννοβέρου, που αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα και την Κύπρο από το Ελληνογερμανικό Εμπορικό...
Απόπειρα δολοφονίας του σλοβάκου πρωθυπουργού: Γνωστός σλοβάκος λογοτέχνης πυροβόλησε τον Ρόμπερτ Φίτσο
Αποκαλύφθηκε η ταυτότητα του ατόμου που πυροβόλησε τον σλοβάκο πρωθυπουργό, Ρόμπερτ Φίτσο, και πρόκειται για τον Γιουράι Τσιντούλα, που είναι γνωστός λογοτέχνης στη Σλοβακία. Τα κίνητρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Celestyal: Υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Άμπου Ντάμπι και τον Όμιλο AD Ports
Η Celestyal πρόσφατα υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU) με το Τμήμα Πολιτισμού και Τουρισμού του Άμπου Ντάμπι (DCT Abu Dhabi) μαζί με τον όμιλο
HANNOVER MESSE 2024: Τέσσερις ελληνικές συμμετοχές στη Διεθνή Έκθεση Βιομηχανικής Τεχνολογίας στο Ανόβερο
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε 22-26 Απριλίου, στο Ανόβερο, από τον Εκθεσιακό Οργανισμό του Αννοβέρου, που αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα και την Κύπρο από το Ελληνογερμανικό Εμπορικό...
Απόπειρα δολοφονίας του σλοβάκου πρωθυπουργού: Γνωστός σλοβάκος λογοτέχνης πυροβόλησε τον Ρόμπερτ Φίτσο
Αποκαλύφθηκε η ταυτότητα του ατόμου που πυροβόλησε τον σλοβάκο πρωθυπουργό, Ρόμπερτ Φίτσο, και πρόκειται για τον Γιουράι Τσιντούλα, που είναι γνωστός λογοτέχνης στη Σλοβακία. Τα κίνητρα...