Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Έρευνα Έρευνα: Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στους καταναλωτές

Έρευνα: Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στους καταναλωτές

 

Τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας είναι:

1          85,1% των καταναλωτών έχουν μειώσει, γενικά την κατανάλωση, τον τελευταίο χρόνο.

2          Από αυτούς, που δήλωσαν ότι έχουν μειώσει την κατανάλωση, 70,5% μείωσε τις αγορές ένδυσης – υπόδησης, το 54,6% τη διασκέδαση, το 43,1% την αγορά τροφίμων, το 41,5% τις διακοπές, το 26,2% τη θέρμανση, το 22,6% το ηλεκτρικό ρεύμα, ύδρευση, τηλεπικοινωνίες, το 20,9% τις μετακινήσεις, το 20,6% τα καλλυντικά, το 15,8% τα είδη καθαριότητας σπιτιού, το 14,2% τον οικιακό εξοπλισμό, το 12,8% την υγεία, το 12,4% τα είδη προσωπικής υγιεινής και το 10,1% την εκπαίδευση.

Η σύγκριση με το 2014 είναι η παρακάτω:

  • Το 2014, 91,2% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν μειώσει, γενικά, την κατανάλωση. Το 2015, το ποσοστό μειώθηκε, στο 85,1%.
  • Το 2014, 79% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για ένδυση-υπόδηση. Το 2015, το ποσοστό μειώθηκε στο 70,5%.
  • Το 2014, 61,8% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για διασκέδαση. Το 2015, το ποσοστό μειώθηκε στο 54,6%.
  • Το 2014, 55,2% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για τρόφιμα. Το 2015, το ποσοστό μειώθηκε στο 43,1%.
  • Το 2014, 37,4% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για μετακινήσεις. Το 2015, το ποσοστό μειώθηκε στο 20,9%.
  • Το 2014, 49,4% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για θέρμανση. Το 2015, το ποσοστό μειώθηκε στο 26,2%.
  • Το 2014, 47,6% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για διακοπές. Το 2015, το ποσοστό μειώθηκε στο 41,5%.
  • Το 2014, 38,6% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για ηλεκτρικό ρεύμα, ύδρευση, τηλεπικοινωνίες. Το 2015, το ποσοστό μειώθηκε στο 22,6%.
  • Το 2014, 26,7% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για είδη καθαριότητας σπιτιού. Το 2015, το ποσοστό μειώθηκε στο 15,8%.
  • Το 2014, 25,7 των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για είδη προσωπικής υγιεινής. Το 2015, το ποσοστό μειώθηκε στο 12,4%.
  • Το 2014, 28,9% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για καλλυντικά. Το 2015, το ποσοστό μειώθηκε στο 20,6%.
  • Το 2014, 27,2% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για οικιακό εξοπλισμό. Το 2015, το ποσοστό μειώθηκε στο 14,2%.
  • Το 2014, 22,5% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για υγεία. Το 2015, το ποσοστό μειώθηκε στο 12,8%.
  • Το 2014, 19,7% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για εκπαίδευση. Το 2015, το ποσοστό μειώθηκε στο 10,1%.

 

 Οι καταναλωτές επίσης σε ποσοστό 37,7% χρησιμοποιούν την τιμή, ως πρώτο κριτήριο, για τις αγορές τροφίμων ενώ το 2014 το ποσοστό ήταν 39,1%. Το κριτήριο της ποιότητας το 2015 εκτινάχτηκε από 8,1% σε 32,6% περνώντας από την τρίτη θέση στη δεύτερη θέση.

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...