Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Έρευνα ΈΡΕΥΝΑ: Οι τηλεοπτικές συνήθειες των Ευρωπαίων

ΈΡΕΥΝΑ: Οι τηλεοπτικές συνήθειες των Ευρωπαίων

Επατά στους 10, παραδέχτηκαν ότι δεν θα αποκάλυπταν ποτέ τη συνέχεια μιας σειράς, όπως δεν θα ήθελαν να συμβεί και σε εκείνους. Η έρευνα διεξήχθη από την onepoll.com τον Σεπτέμβριο 2014 για λογαριασμό της Samsung, στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, το Βέλγιο, τη Σουηδία και την Ελβετία.

Τα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν πως οι τηλεθεατές απολαμβάνουν τις αγαπημένες τους τηλεοπτικές σειρές, με ποσοστό 52%, να δηλώνει ότι παρακολουθεί μόλις ένα επεισόδιο κάθε φορά. Αντίθετα στην Ιταλία και την Ελβετία υπάρχει ένα 60% και 62%, αντίστοιχα, που παρακολουθεί περισσότερα από ένα επεισόδια συνεχόμενα.

Το 1/3 των τηλεθεατών (36%) δηλώνει πως πάντα ρωτούν έναν φίλο ή έναν συνάδελφο, αν έχουν παρακολουθήσει τη συγκεκριμένη σειρά, προτού ξεκινήσουν να μιλούν γι’ αυτή μπροστά τους και τους αποκαλύψουν την πλοκή. Ένας στους πέντε (18%) δηλώνει πως θα τον ενοχλούσε, αν ανακάλυπτε κάποιο spoiler στα social media, με αποτέλεσμα το ένα τέταρτο των Ευρωπαίων τηλεθεατών να αποφεύγει social media, περιοδικά, εφημερίδες και ραδιόφωνο, προκειμένου να μη μάθουν κάποιο “τηλεοπτικό μυστικό”.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 50% των τηλεθεατών στην Ευρώπη υποστήριξαν πως παρακολουθούν σειρές για να ξεφύγουν από την καθημερινότητα, αλλά αυτή η φυγή έρχεται με τα δικά της άγχη. Σχεδόν οι μισοί Ευρωπαίοι τηλεθεατές (46%) είναι τόσο συναισθηματικά δεμένοι με την τηλεόραση που στεναχωριούνται, όταν τελειώσει η αγαπημένη τους σειρά. Παραπάνω από τους μισούς (51%) ξεκινούν μια νέα σειρά, με τον ένα στους έξι (16%) να παραδέχεται την ανάγκη του να καλύψει το κενό αμέσως με μια άλλη σειρά.

Παράλληλα, οι σημαντικές εξελίξεις σε μια τηλεοπτική σειρά «μένουν» στο μυαλό των Ευρωπαίων, καθώς μόνο το 43% των τηλεθεατών υποστηρίζει πως δεν ξανασκέφτεται άσχημα γεγονότα που συνέβησαν στους αγαπημένους τους τηλεοπτικούς χαρακτήρες και ένας στους τρείς (33%) Ευρωπαίους νιώθει άγχος μετά από μία σημαντική στιγμή στην πλοκή. Τέλος, σχεδόν οι μισοί (45%) απορροφούνται την ώρα που βλέπουν τηλεόραση και γι’ αυτό θα αγχωθούν ή θα θυμώσουν, αν κάποιος τους διακόψει.

techgear.gr

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...