Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Δημοφιλέστερο το Youtube από ότι το Facebook στην Ελλάδα

Δημοφιλέστερο το Youtube από ότι το Facebook στην Ελλάδα

 

Τα αποτελέσματα της έρευνας  έδειξαν ότι το 93% των ερωτηθέντων έχει χρησιμοποιήσει το YouTube,  ενώ το αντίστοιχο ποσοστό του Facebook είναι στο 82%.

 Η διαφορά αυτή ίσως να οφείλεται στο γεγονός ότι στο  YouTube έχεις την δυνατότητα να  δεις ένα video χωρίς να χρειαστεί να δώσεις προσωπικά σου δεδομένα, κάτι που δεν συμβαίνει στο Facebook.

 H τρίτη θέση για πολλούς αποτελεί έκπληξη καθώς  βρίσκεται το  LinkedIn, το οποίο κατατάσσεται στα  «επαγγελματικά»  social media με ποσοστό 61%.

 Το Twitter  είναι μόλις στην 6η θέση με ποσοστό 46%,  καθώς προηγούνται οι  ιστοσελίδες  με reviews (58%) και τα blogs (49%).

 Σχετικά με τα υπόλοιπα μέσα,  μόλις το  23% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου χρησιμοποιεί το  Instagram, το 16% το Google+, ενώ το Foursquare και Pinterest είναι στο 15%.

 Η έρευνα διεξήχθη κατά το διάστημα Οκτωβρίου – Νοεμβρίου 2013 και συμμετείχαν σε αυτήν 1250 χρήστες του Διαδικτύου.

 

Όπως  αναφέρει η έρευνα  το 77%   κάνει συχνή χρήση του YouTube, προκειμένου να ακούσει μουσική,  ενώ το  27% ψάχνει για video με γεγονότα της επικαιρότητας. Μόλις το 7% παρακολουθεί τις διαφημίσεις και μόνο το 4% κάνει σχόλια.

 

Όσον αφορά το Facebook, επιβεβαιώνεται ότι η χρήση είναι κυρίως παθητική, διότι το 54%  παρακολουθεί απλώς  τα posts των φίλων του και το 60% κάνει like, ενώ μόνο το 7% ανεβάζει φωτογραφίες και ενημερώνει συχνά το προφίλ του.

 Μια  υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης που δεν έχει κερδίσει ακόμα τα φώτα της δημοσιότητας,  είναι όμως ιδιαίτερα δημοφιλής είναι το LinkedIn, το οποίο πλησιάζει τους 700.000 χρήστες στην Ελλάδα από 511.000 που είχε το 2012.

 Η έρευνα του ELTRUN έδειξε ότι το 58% των χρηστών του LinkedIn το χρησιμοποιεί αρκετά συχνά. Να σημειωθεί ότι πρόκειται για ένα  μέσο κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείται για εξεύρεση εργασίας.

 Τέλος στο  Twitter  μόνο το 34% κάνει tweets, παρόλο που το 53% των ερωτηθέντων το χρησιμοποιεί αρκετά συχνά,  ενώ το 50% απλώς παρακολουθεί χωρίς να κάνει καμία  απολύτως ενέργεια.

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...