Αρχική BUSINESS Success Stories Ενδιαφέρον επιχειρηματιών για Ιταλία και Αίγυπτο

Ενδιαφέρον επιχειρηματιών για Ιταλία και Αίγυπτο

 

Το προφίλ των αγορών της Αιγύπτου και της Ιταλίας αλλά και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που δημιουργούν οι δυο χώρες για τις ελληνικές επιχειρήσεις παρουσίασαν – στο α΄ μέρος της εκδήλωσης –  οι σύμβουλοι Α΄ ΟΕΥ, Παρασκευή Τασάκου και Μιχάλης Βρεττάκης, ενώ στη συνέχεια πραγματοποιήθηκαν δεκάδες κατ΄ ιδίαν συναντήσεις μεταξύ των ομιλητών και των εκπροσώπων των επιχειρήσεων, που συμμετείχαν στην εκδήλωση.

Νωρίτερα, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, παρουσιάστηκαν – από τον προϊστάμενο του τμήματος Μελετών και Έρευνας του ΕΒΕΘ, Αντώνη Μπούμπουλα και τον τεχνικό σύμβουλο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Νίκο Βασιλειάδη – τα αποτελέσματα έρευνας για την «επιρροή της στρατηγικής τοποθέτησης και της καινοτομικής συμπεριφοράς στην απόδοση των πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων της περιοχής της Νότιας Μεσογείου» .

Σύμφωνα με την έρευνα -η οποία διεξήχθη στο πλαίσιο του έργου WIDE- το 7% των επιχειρήσεων της περιοχής (6,7% των ελληνικών επιχειρήσεων) εμφανίζονται ως «υπερασπιστές χαμηλού κόστους», δηλαδή προσπαθούν να διατηρήσουν τη θέση τους προσφέροντας χαμηλότερες τιμές από τους ανταγωνιστές τους. Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων του δείγματος, το 43% (42,2% των ελληνικών επιχειρήσεων) δηλώνουν ότι προσπαθούν να διατηρήσουν τη θέση τους, προσφέροντας υψηλότερη ποιότητα και καλύτερες υπηρεσίες από τους ανταγωνιστές τους («Υπερασπιστές της διαφοροποίησης»), ενώ το 35% των επιχειρήσεων (35,6% των ελληνικών ΜΜΕ) επιδιώκουν να είναι «πρώτες» σε νέες κατηγορίες προϊόντων και αγορές («Εξερευνητές»). Επίσης, το 10% των επιχειρήσεων της Νότιας Μεσογείου (15,6% ελληνικών ΜΜΕ) σπανίως είναι «πρώτες» με νέα προϊόντα ή υπηρεσίες αλλά μπορούν να είναι συχνά «δεύτερες», μέσω της προσεκτικής παρακολούθησης της δράσης των μεγαλύτερων ανταγωνιστών τους σε τομείς συμβατούς με τη δική τους γκάμα προϊόντων («Αναλυτές»), ενώ το 4% (0% των ελληνικών ΜΜΕ) δεν έχουν σταθερό προσανατολισμό προϊόντος – αγοράς και αντιδρούν περισσότερο στις περιοχές εκείνες όπου οδηγούνται από τις δυνάμεις της αγοράς («Αντιδρώντες»).

 

Πρόγραμμα MED – Παρουσίαση:

 

Πρόγραμμα MED – Παρουσίαση 2:

Το ka-business.gr προτείνει

INTERLIFE: Ταξίδι επιβράβευσης στην Κυανή Ακτή για τους συνεργάτες της
Με ένα ξεχωριστό ταξίδι στην κοσμοπολίτικη Κυανή Ακτή επιβράβευσε η INTERLIFE Ασφαλιστική τους Συνεργάτες της που πέτυχαν τους παραγωγικούς στόχους και τις ποιοτικές προϋποθέσεις...
BEYOND: Με μεγάλη επιτυχία και πέρα από τις προσδοκίες ολοκληρώθηκε η κλαδική έκθεση τεχνολογίας στη ΔΕΘ
Η Sophia the Robo έκλεψε τις εντυπώσεις στην φετινή Beyond που ολοκληρώθηκε πέρα από τις προσδοκίες των διοργανωτών.  Ήδη από την πρώτη ημέρα η επισκεψιμότητα...
Cegeka: Επεκτείνεται στην Ελλάδα με γραφεία στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη
Το άνοιγμα του νεότερου γραφείου της στην «καρδιά» της Αθήνας ανακοίνωσε, η διοίκηση της εταιρίας Cegeka, παγκόσμιος όμιλος παροχής υπηρεσιών Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

INTERLIFE: Ταξίδι επιβράβευσης στην Κυανή Ακτή για τους συνεργάτες της
Με ένα ξεχωριστό ταξίδι στην κοσμοπολίτικη Κυανή Ακτή επιβράβευσε η INTERLIFE Ασφαλιστική τους Συνεργάτες της που πέτυχαν τους παραγωγικούς στόχους και τις ποιοτικές προϋποθέσεις...
BEYOND: Με μεγάλη επιτυχία και πέρα από τις προσδοκίες ολοκληρώθηκε η κλαδική έκθεση τεχνολογίας στη ΔΕΘ
Η Sophia the Robo έκλεψε τις εντυπώσεις στην φετινή Beyond που ολοκληρώθηκε πέρα από τις προσδοκίες των διοργανωτών.  Ήδη από την πρώτη ημέρα η επισκεψιμότητα...
Cegeka: Επεκτείνεται στην Ελλάδα με γραφεία στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη
Το άνοιγμα του νεότερου γραφείου της στην «καρδιά» της Αθήνας ανακοίνωσε, η διοίκηση της εταιρίας Cegeka, παγκόσμιος όμιλος παροχής υπηρεσιών Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας...