Αρχική BUSINESS «Χαλκιδική: Ο πλέον ανεπτυγμένος τουριστικά νομός της Περιφέρειας»

«Χαλκιδική: Ο πλέον ανεπτυγμένος τουριστικά νομός της Περιφέρειας»

Ο Νομός Χαλκιδικής είναι αδιαμφισβήτητα από τους ωραιότερους της χώρας μας και  δέχεται κάθε χρόνο εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες και γι αυτό το λόγο  είναι ο πλέον ανεπτυγμένος τουριστικά νομός της Περιφέρειας

Ο τουρισμός είναι μία από τις πιο σημαντικές και  αναπτυσσόμενες οικονομικές δραστηριότητες. Η τελευταία τάση σχετίζεται με τη στροφή από το μαζικό τουρισμό στις νέες μορφές, συμπεριλαμβανομένων όλων των διαφορετικών μορφών του εναλλακτικού τουρισμού. Η Χαλκιδική είναι ένας Νομός που έχει τη δυνατότητα ανάπτυξης εναλλακτικών μορφών τουριστικής προσέλευσης,  σε συνδυασμό με το μοντέλο του μαζικού τουρισμού, που έτσι κι αλλιώς, προσελκύει χρόνια χιλιάδες τουρίστες λόγω των μεγάλων επιχειρησιακών μονάδων.

 Μεγάλο μέρος των κατοίκων της Χαλκιδικής απασχολείται στα τουριστικά επαγγέλματα. Η απασχόληση στον τουρισμό βρίσκεται σε υψηλότερα επίπεδα ποσοστών της απασχόλησης στις ενότητες εκείνες όπου ο κυρίαρχος ρόλος του τοπικού παράγοντα στην τουριστική οικονομία είναι η ενοικίαση παραθεριστικής κατοικίας ντόπιας ιδιοκτησίας, προερχόμενης είτε από αντιπαροχή είτε από αυτοκατασκευή. Αυτός είναι και ο πιο υγιής τρόπος τουριστικής εκμετάλλευσης από αναπτυξιακής άποψης, αφού μεγιστοποιεί την τοπική ωφέλεια σε μόνιμη βάση καθώς η ιδιοκτησία του τουριστικού κεφαλαίου παραμένει τοπική, εξασφαλίζοντας έτσι τη δυνατότητα για συνεχή απασχόληση και εισόδημα.

Ο τουρίστας, ο οποίος επιθυμεί να επισκεφθεί την Χαλκιδική, έχει την δυνατότητα πρόσβασης στο νομό :

  • Αεροπορικώς, μέσω του αεροδρομίου «Μακεδονία», το οποίο απέχει μόλις 43 χιλ. από την περιοχή.
  • Οδικώς, αφού εξυπηρετείται από πυκνό οδικό δίκτυο καλής ποιότητας στο μεγαλύτερο μέρος της.
  • Μέσω θαλάσσης, καθώς έχουν την δυνατότητα προσάραξης στις δύο υπάρχουσες μαρίνες του Πόρτο Κουφό και της Ακτής Σάνη αντίστοιχα, καθώς και από το κεντρικό λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Οι στρατηγικές για τον τουρισμό στην Χαλκιδική  πρέπει να βασίζονται στις τοπικές ιδιαίτερότητες του τόπου, τα φυσικά και κοινωνικο-οικονομικά χαρακτηριστικά και να λαμβάνουν υπόψη τη φάση και το είδος της τουριστικής ανάπτυξης. Οι στρατηγικές αυτές πρέπει να αντανακλούν τη δυναμική της τουριστικής ανάπτυξης, θέτοντας συγκεκριμένους στόχους για την ανάπτυξη του τουρισμού σε κάθε τόπο υποδοχής.

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...