Αρχική BUSINESS Τουρισμός: «Η βαριά βιομηχανία της χώρας να ξαναβγεί στην παραγωγή»

Τουρισμός: «Η βαριά βιομηχανία της χώρας να ξαναβγεί στην παραγωγή»

Για χρόνια ολόκληρα είχε δοθεί στον τουρισμό το προσωνύμιο «βαριά βιομηχανία της χώρας», για χρόνια ολόκληρα δεν υπάρχει όμως ένας κοινός τουριστικός σχεδιασμός που να βγάλει στην παγκόσμια αγορά το προϊόν αυτό.
Όσων αφορά την Θεσσαλονίκη πάμπολλες ήταν οι φορές που ο δήμαρχος της πόλης Γιάννης Μπουτάρης έχει δηλώσει πως είναι παγκοσμίως άγνωστη. Η πόλη δεν έχει ακτοπλοϊκές ενώσεις με νησιά όπως Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, Κρήτη  «αυτό είναι ένα πρόβλημα που ταλανίζει την πόλη μας τουλάχιστον 25 χρόνια» δηλώνει ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης κύριος στέφανος Χατζημανώλης, που μιλάει επίσης για έλλειψη σχεδιασμού και συνεργειών.
Ο κύριος Χατζημανώλης προτείνει να δούμε την γειτονιά μας, τις Βαλκανικές χώρες, και να προσπαθήσουμε από εκεί να προσελκύσουμε επισκέπτες. Τονίζει όμως και το γεγονός πως το τουριστικό κοινό της Θεσσαλονίκης δεν μπορεί να στηρίξει οποιαδήποτε επιχειρηματική προσπάθεια στον τομέα των ακτοπλοϊκών συνδέσεων και λόγο της οικονομική κρίσης.
Όσων αφορά τις προσπάθειες της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Δήμου Θεσσαλονίκης για άνοιγμα σε νέες τουριστικές αγορές, ο κύριος Χατζημανώλης δήλωσε « οι προσπάθειες που γίνονται είναι καλοπροαίρετες, αλλά αποσπασματικές, χωρίς μια τεχνοκρατική ομάδα να τις στηρίζει δεν μπορούν να έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα»
Πρόβλεψη του κυρίου Χατζημανώλη για το καλοκαίρι, όσων αφορά την τουριστική κίνηση, «θα είναι το χειρότερο των τελευταίων 25 ετών» δήλωσε. «Για το Πάσχα τα πρακτορεία ήταν προετοιμασμένα και δεν υπήρχε έκπληξη, ωστόσο η τουριστική κίνηση σε σχέση με το 2011, ήταν κατά μέσο όρο 50% κάτω».
Πρόταση
-Να αγκαλιάσει η Θεσσαλονίκη όλους τους πληθυσμούς και το ιστορικό μέτωπο του παρελθόντος (Εβραίους, Μουσουλμάνους )
-Να δείξουμε προσοχή σε παραδοσιακές αγορές (Βρετανία, Σερβία, Γερμανία)
να μην αντιμετωπίσουμε με θυμό τις ξένες αγορές π.χ. Γερμανούς και να δούμε μέσα από τα δική τους ματιά την χώρα μας.
– Να δώσουμε μια ολοκληρωμένη ταυτότητα της περιοχής, χωρίς να κάνει η Θεσσαλονίκης στις γύρω περιοχές, αυτό που κάνει η Αθήνα στην Θεσσαλονίκη.
– Να δώσουμε την σύγχρονη εικόνα της περιοχής χωρίς να ξεχνάμε την ιστορία, χωρίς όμως να είναι το μόνο που προτείνουμε στους ξένους
Κλείνοντας ο κύριος Χατζημανώλης τόνισε «πρέπει να πούμε πως παρά την αποσπασματικότητα τους  οι προσπάθειες της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Δήμου Θεσσαλονίκης, έχουν δώσει μέχρι στιγμής μερικούς καρπούς και αυτό φαίνεται από τις αυξημένες επισκέψεις σε Ρώσους, Τούρκους και Ισραηλινούς.

 

Το ka-business.gr προτείνει

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από το ka-business.gr
Η ομάδα του και η Δημιουργός του, Δημοσιογράφος Ραλλιώ Λεπίδου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!   ;feature=
ΤτΕ: Πάνω από 30 εκατ. οι τουρίστες το 2023 στη χώρα
Τα 20,6 δις. ευρώ άγγιξαν τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος παρουσιάζοντας αύξηση κατά...
Εφορία: Στο στόχαστρο 120.000 ΑΦΜ – Η ΑΑΔΕ προχωρά στη δημιουργία ειδικής μονάδας
Η ειδική μονάδα μαζικών ψηφιακών διασταυρώσεων θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης,...