Οι πελάτες του ξενοδοχείου κάνουν τσεκ-ιν, χρησιμοποιώντας απλά ένα σαρωτή προσώπου. Το σύστημα αναγνώρισης προσώπου που έχει εγκατασταθεί στο ξενοδοχείο δίνει επίσης στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τον σαρωτή για να ανοίξουν πόρτες και να έχουν πρόσβαση σε άλλες υπηρεσίες του ξενοδοχείου.
Οι χρήστες μπορούν επίσης να ελέγχουν τα φώτα, την τηλεόραση και τις κουρτίνες στο δωμάτιο μέσω του ψηφιακού βοηθού της Alibaba που ενεργοποιείται με τη φωνή τους, ενώ χρησιμοποιούνται επίσης ρομπότ να σερβίρουν φαγητό, κοκτέιλ και καφέ. Η κράτηση του δωματίου και το τσεκ-άουτ μπορεί επίσης να γίνει με μερικά κλικ σε ένα κινητό μέσω μιας εφαρμογής.
Το ξενοδοχείο είναι το πιο πρόσφατο΄επίτευγμα κινεζικής εταιρίας τεχνολογίας που εισέρχεται σε παραδοσιακούς κλάδους όπως η φιλοξενία. Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com ανακοίνωσε τον Οκτώβριο τη στρατηγική του να εγκαταστήσει σε ξενοδοχεία έξυπνες ηλεκτρονικές συσκευές που πωλούνται στην πλατφόρμα του, προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις του.
Η Baidu συνένωσε τις δυνάμεις της με τον όμιλο Intercontinental Hotels Group στο Πεκίνο προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν έναν ψηφιακό βοηθό που ενεργοποιείται με τη φωνή προκειμένου να αλλάζουν τη θερμοκρασία στα δωμάτια και να παραγγέλνουν μέσω room service.