Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Τουρισμός Η Ουρανούπολη Χαλκιδικής, πρώτος ελληνικός προορισμός με ομοιόμορφη σήμανση

Η Ουρανούπολη Χαλκιδικής, πρώτος ελληνικός προορισμός με ομοιόμορφη σήμανση

Με λογότυπο εμπνευσμένο από τη λογοτύπηση της Χαλκιδικής και του Δήμου Αριστοτέλη, η Ουρανούπολη αποκτά το δικό της τουριστικό μέσο ταυτοποίησης, φιλοδοξώντας αυτό να αποτελέσει το σήμα κατατεθέν του εμπορικού και τουριστικού της ιστού.

Πρόκειται για διακριτικό, το οποίο παραπέμπει στο τουριστικό μοντέλο διακοπών «μεσογειακό καλοκαίρι», δεδομένου ότι ο προορισμός προωθεί – πέρα από εναλλακτικές μορφές τουρισμού – το καλοκαιρινό πρόσωπο ολόκληρης της Ανατολικής Χαλκιδικής.

Με ψηφίδες «παρμένες» από το trade mark της Χαλκιδικής και χρώματα αποσπασμένα από το αντίστοιχο του Δήμου Αριστοτέλη, το νέο λογότυπο δίνει χρωματική έμφαση στο θεματικό μοτίβο «ήλιος», ο οποίος περιβάλλεται από το αιγαιοπελαγίτικο γαλάζιο.

Το logo της Ουρανούπολης θα συνοδεύει όλες τις καμπάνιες του Δήμου Αριστοτέλη που την αφορούν ως προορισμό, είτε αυτές απευθύνονται στην ευρωπαϊκή τουριστική αγορά, είτε στην εγχώρια. Με τον τρόπο αυτό επιχειρήσεις που το τοποθετούν σε επιγραφές, έντυπα, ηλεκτρονικές μπροσούρες, κ.λπ., υιοθετώντας τη συγκεκριμένη σύγχρονη και καινοτόμα πολιτική προώθησης, αναμένεται να έχουν προτεραιότητα στην προτίμηση των ανά την Ευρώπη τουριστικών πρακτόρων και του κοινού.

Η πιλοτική παρουσίασή του περιλαμβάνεται στη διαδικτυακή (social media) καμπάνια του Δήμου Αριστοτέλη, που θα πραγματοποιηθεί τον επόμενο μήνα και θα αφορά τον sailing & diving τουρισμό, απευθυνόμενη στην τουριστική αγορά του Πεδεμόντιου της Βόρειας Ιταλίας (Τορίνο). Η επίσημη παρουσίασή του, αλλά και ο τρόπος χρήσης του από τοπικές επιχειρήσεις θα πραγματοποιηθεί στην Ουρανούπολη πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου. Μέχρι τότε ένας αριθμός επιχειρήσεων αναμένεται να αντικαταστήσει (λόγω παλαιότητας) υφιστάμενη σήμανση και επιγραφές, ώστε – χρόνο με το χρόνο – να δημιουργηθεί στο Δήμο Αριστοτέλη ο πρώτος ελληνικός προορισμός με ομοιόμορφη σήμανση.

Ο Δήμαρχος Αριστοτέλη κ. Στέλιος Βαλιάνος, δήλωσε:

«Η πρωτοβουλία για ομοιόμορφη σήμανση των τουριστικών και συναφών επιχειρήσεων της Ουρανούπολης, είναι ενταγμένη στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Αριστοτέλη, στην ενότητα με τίτλο «καινοτόμες δράσεις» και πραγματοποιείται με τη συνεργασία του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής, της Αριστοτελικής Σύμπραξης Επαγγελματιών του Δήμου και του Συλλόγου Επαγγελματιών Ουρανούπολης. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την ιδιαίτερη, όσο και πολυσχιδή ταυτότητα ενός προορισμού, που είναι πολλά περισσότερα και έχει πολλά περισσότερα να προσφέρει, εκτός της εξέχουσας τιμής να αποτελεί τη “πύλη” του Αγίου Όρους!»

Το ka-business.gr προτείνει

Σέιχ Σου: Επί ποδός ο κρατικός μηχανισμός για την πυροπροστασία του
Ο υψηλός βαθμός ετοιμότητας του κρατικού μηχανισμού και των συναρμόδιων φορέων να παρέμβουν άμεσα, σε οποιοδήποτε έκτακτο περιστατικό πυρκαγιάς στο Σέιχ Σου, επιβεβαιώθηκε στη...
Στράτος Σιμόπουλος: Δημιουργία Θαλάσσιας Συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό και Αξιοποίηση της Στοάς Αγίου Μηνά Θεσσαλονίκης
Με αφορμή τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησής  του βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης, ΝΔ Στράτου Σιμόπουλου, στη Βουλή, με τίτλο “Δημιουργία Θαλάσσια Συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό και...
ProCredit Bank: Μάθημα για Αρχάριους – Πώς θα μάθουμε να αποταμιεύουμε;
Ο κόσμος λατρεύει τα βιβλία και τα άρθρα με ηχηρούς τίτλους - «Δεν θα σας το διδάξουν αυτό στο  σχολείο», «Λίγοι άνθρωποι το γνωρίζουν...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Σέιχ Σου: Επί ποδός ο κρατικός μηχανισμός για την πυροπροστασία του
Ο υψηλός βαθμός ετοιμότητας του κρατικού μηχανισμού και των συναρμόδιων φορέων να παρέμβουν άμεσα, σε οποιοδήποτε έκτακτο περιστατικό πυρκαγιάς στο Σέιχ Σου, επιβεβαιώθηκε στη...
Στράτος Σιμόπουλος: Δημιουργία Θαλάσσιας Συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό και Αξιοποίηση της Στοάς Αγίου Μηνά Θεσσαλονίκης
Με αφορμή τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησής  του βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης, ΝΔ Στράτου Σιμόπουλου, στη Βουλή, με τίτλο “Δημιουργία Θαλάσσια Συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό και...
ProCredit Bank: Μάθημα για Αρχάριους – Πώς θα μάθουμε να αποταμιεύουμε;
Ο κόσμος λατρεύει τα βιβλία και τα άρθρα με ηχηρούς τίτλους - «Δεν θα σας το διδάξουν αυτό στο  σχολείο», «Λίγοι άνθρωποι το γνωρίζουν...