Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Τουρισμός “Halkidiki, MIRAGE in the Med” το σύνθημα της φετινής καμπάνιας της Χαλκιδικής

“Halkidiki, MIRAGE in the Med” το σύνθημα της φετινής καμπάνιας της Χαλκιδικής

 

Προβάλλοντας τη γεωγραφική της θέση, τη φυσική της ομορφιά και τα μοναδικά χαρακτηριστικά της, η νέα καμπάνια τοποθετεί στρατηγικά τη Χαλκιδική, ως τον εξωτικό παράδεισο στο «κατώφλι» της Ευρώπης.

Η ανάδειξη της Χαλκιδικής υλοποιείται μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής, το οποίο περιλαμβάνει ψηφιακή προώθηση μέσω κοινωνικών δικτύων, digital media, video campaign, προώθηση προσφορών ξενοδοχείων του προορισμού και ειδικές δημοσιογραφικές αποστολές στοχεύοντας στη δημιουργία και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας σε επιλεγμένες αγορές-στόχους όπως Γερμανία, Τουρκία, Βέλγιο, Ολλανδία και Βαλκάνια.

Παράλληλα, με την έναρξη της καμπάνιας τον Απρίλιο, ξεκίνησε διαγωνισμός στο Discovergreece.com όπου προσκαλεί το κοινό να ανεβάσει και να μοιραστεί τη δική του αγαπημένη ιστορία από την Χαλκιδική στο http://www.discovergreece.com/mirage-in-the-med και ένας τυχερός θα έχει την ευκαιρία να ζήσει μια αξέχαστη εμπειρία σε ένα 5θήμερο ταξίδι για δύο.

Επιπλέον, έχει δημιουργηθεί στο Discovergreece.com αναλυτικό περιεχόμενο σε πέντε γλώσσες, με εικόνες, ιστορίες και εμπειρίες που προβάλλουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού. Με τον τρόπο αυτό, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί σε εξωτικά τοπία, διάφανα νερά και φιλόξενα ξενοδοχεία που προσφέρουν τη δυνατότητα κάθε είδους διακοπών, πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και δρώμενα, αλλά και στιγμές ξεκούρασης και απόλαυσης.

Η καμπάνια θα ενισχυθεί σε ένταση από τέλος Μαΐου και τον Ιούνιο με την προώθηση ειδικής ταινίας του προορισμού, και με προβολή στο Discovergreece.com. Αξίζει να σημειωθεί ότι το περιεχόμενο της σελίδας του Disovergreece.com στο Facebook, που αφορά τη Χαλκιδική, σημειώνει εντυπωσιακά νούμερα κάλυψης ξεπερνώντας τους 1,000,000 χρήστες.

Την εκδήλωση χαιρέτησαν η Υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης), κα Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, ο Αντιπεριφεριάρχης Χαλκιδικής και Θεματικός Αντιπεριφερχιάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Γιάννης Γιώργος και ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, ενώ με την παρουσία τους τίμησαν την εκδήλωση: η Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας, κα Ευαγγέλια Λάμπρου-Ξυπτερά, μέλη της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, μέλη της Ομοσπονδίας Ενοικιαζόμενων, η Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Δήμου Νέας Προποντίδας, κα Πελαγία Ιορδανίδου, εκπρόσωποι των
Δήμων της Χαλκιδικής και σπουδαστές του δημοσίου ΙΕΚ Νέων Μουδανιών.

Ο Γρηγόρης Τάσιος, Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, δήλωσε: «Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής με τη σημερινή παρουσίαση της καμπάνιας δίνει το στίγμα ότι μόνο με συνέργειες, εξωστρέφεια και στρατηγική μπορεί ένας προορισμός και η χώρα μας να πρωταγωνιστήσει στο παγκόσμιο τουριστικό γίγνεσθαι. Η Χαλκιδική βλέποντας το μέλλον και υιοθετώντας έμπρακτα τις σύγχρονες πρακτικές, συνεργάζεται με τον ΣΕΤΕ και τη Marketing Greece με καθαρά ιδιωτικό-οικονομικά κριτήρια και στοχεύοντας στην ενίσχυση της υπεραξίας του προορισμού.»

Ο Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, αντίστοιχα δήλωσε: «Η νέα καμπάνια αναδεικνύει τη μοναδικότητα της περιοχής σε πολλά επίπεδα, έχοντας δημιουργήσει μια ισχυρή κι ανταγωνιστική τοποθέτηση της Χαλκιδικής για το κοινό της Ευρώπης. Μέσα από τη χρήση σύγχρονων και διαδραστικών εργαλείων επικοινωνίας, προβάλλουμε τη Χαλκιδική, έναν προορισμό εξωτικής ομορφιάς, στις πιο σημαντικές αγορές της Ευρώπης με τη δύναμη της εικόνας και των νέων τεχνολογιών.»

 

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...