Αρχική Νέα - Επικαιρότητα “SOS” για την επιβίωσή τους εκπέμπουν τα ξενοδοχεία της ορεινής Ελλάδας ...

“SOS” για την επιβίωσή τους εκπέμπουν τα ξενοδοχεία της ορεινής Ελλάδας – Τα μέτρα που ζητούν

Σε μια ιδιαίτερα κομβική χρονική στιγμή καθώς βρισκόμαστε μια «ανάσα» πριν τα Χριστούγεννα, επιχειρηματίες κυρίως μικρών οικογενειακών μονάδων που βλέπουν τους τζίρους τους να παραμένουν μηδενικοί από τον περασμένο Μάρτιο, εκπέμπουν το δικό τους «σήμα κινδύνου». Αφορμή στάθηκε η  τηλεδιάσκεψη που πραγματοποίησε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων με συμμετοχή του Προέδρου κ. Γρηγόρη Τάσιου και συντονιστή τον Έφορο Δημοσίων Σχέσεων κ. Άγγελο Καλλία, στην οποία πήραν μέρος 17 Πρόεδροι τοπικών ξενοδοχειακών ενώσεων από αντίστοιχες δημοφιλείς περιοχές του ορεινού όγκου της χώρας που κάθε χρόνο υποδέχονται επισκέπτες για χειμερινό και εναλλακτικό τουρισμό.

Προκειμένου να αντιμετωπιστεί άμεσα η οικονομική  «ασφυξία» μονάδων με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, διαφορετικά από τα ξενοδοχεία πόλεων, οι εκπρόσωποι των ξενοδόχων τόνισαν την ανάγκη της απρόσκοπτης ένταξης σε χρηματοδοτικά εργαλεία (παλαιά και νέα). Όπως είπαν, η διασφάλιση της απαραίτητης ρευστότητας είναι τεράστιας σημασίας για τους ίδιους και τις οικογένειές τους, ώστε να καταφέρουν να καλύψουν τις οικονομικές τους υποχρεώσεις, όσο και την ίδια την επιβίωσή τους.

 

Ειδικά για την επόμενη μέρα, εφόσον επανακάμψει η τουριστική δραστηριότητα που σήμερα εξαιτίας της πανδημίας πλήττεται σφοδρά από το δεύτερο κύμα του κορωνοϊού, οι επιχειρηματίες ζητούν κίνητρα με γενναίες επιδοτήσεις που θα φτάνουν έως και το 80%, για να προχωρήσουν σε ενεργειακή αναβάθμιση των υποδομών τους. Επιδιώκουν ακόμη, να υπάρξει εθνικό στρατηγικό σχέδιο δομημένο και επικεντρωμένο αποκλειστικά  στην ηπειρωτική Ελλάδα, τον ορεινό τουρισμό και τα outdoor activities, ώστε να «χτιστεί» ένα ελκυστικό και ανταγωνιστικό προϊόν που θα εντάξει δυναμικά τις περιοχές τους στον τουριστικό χάρτη.

 

Oι εκπρόσωποι της ορεινής ξενοδοχειακής κοινότητας, υπενθυμίζουν το αίτημα για επαναφορά του θεσμού της Λευκής Εκπαιδευτικής Εβδομάδας, προκειμένου να τονωθούν οι τοπικές οικονομίες και να συνδεθεί η νέα γενιά με τις ειδικές μορφές τουρισμού.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Αλ. Μπουρλά: Τα καλά και τα κακά νέα για την Όμικρον
Η μετάλλαξη Όμικρον δείχνει πως προκαλεί ηπιότερα συμπτώματα σε σχέση με τις προηγούμενες παραλλαγές του ιού, επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά. Ωστόσο, σημείωσε...
EY: Οι καταναλωτές παγκοσμίως επιλέγουν να ζήσουν με λιγότερα και επαναξιολογούν τις αγορές τους
Ορισμένες από τις συμπεριφορές που υιοθετήθηκαν από τους καταναλωτές εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19 – όπως αυτές καταγράφονται από τη σειρά καταναλωτικών ερευνών της...
CITY College: Αναγορεύτηκε από το Πανεπιστήμιο York ως ευρωπαϊκό campus του βρετανικού Πανεπιστημίου στην Ευρώπη
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η επίσημη εκδήλωση του CITY College, University of York Europe Campus με αφορμή την αναγόρευσή του από το Πανεπιστήμιο του...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: SIMONE MONGELLI – BODYTERRANEAN -THE SHOW
Ο διεθνώς αναγνωρισμένος μουσικός κρουστών, ντράμερ, body music, performer, εθνομουσικολόγος και δάσκαλος, Simone Mongelli, έρχεται με την ομάδα του στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για...
Αλ. Μπουρλά: Τα καλά και τα κακά νέα για την Όμικρον
Η μετάλλαξη Όμικρον δείχνει πως προκαλεί ηπιότερα συμπτώματα σε σχέση με τις προηγούμενες παραλλαγές του ιού, επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά. Ωστόσο, σημείωσε...
EY: Οι καταναλωτές παγκοσμίως επιλέγουν να ζήσουν με λιγότερα και επαναξιολογούν τις αγορές τους
Ορισμένες από τις συμπεριφορές που υιοθετήθηκαν από τους καταναλωτές εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19 – όπως αυτές καταγράφονται από τη σειρά καταναλωτικών ερευνών της...