Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ. Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο ka-business.gr για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το 2013 και για πώς αυτή διαφοροποιείται από τον ολοένα και αυξανόμενο ανταγωνισμό.
Η Smartup είναι μια εταιρεία Software που ειδικεύεται στα Mobile Applications. Ιδρύθηκε το 2012 στη Θεσσαλονίκη και μέσα σε 10 χρόνια έχει αναπτύξει πετυχημένες custom εφαρμογές ( skai.gr, kiss.fm, PAO BC κλπ) και μεγάλη εμπειρία και εξειδίκευση στις digital λύσεις στον χώρο της Εστίασης.
Ποιο είναι το τελευταίο καινοτόμο προϊόν που έχετε επιδείξει;
Η Smartup είναι η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά το 2013 έχοντας δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια σχέσεις εμπιστοσύνης με 100αδες επιχειρήσεις Εστίασης. Τα τελευταία 2 χρόνια με την έλευση της πανδημίας και την εκτίναξη του delivery η ανάγκη για μια δυναμική εφαρμογή delivery που θα διευκολύνει καταναλωτές και επιχειρηματίες ήταν η ευκαιρία που άδραξε η Smartup και την μετουσίωσε στο Smart Delivery app.
Τι ακριβώς είναι το Smart Delivery app και ποια τα πλεονεκτήματα του σε σχέση με τις υπόλοιπες εφαρμογές delivery που υπάρχουν ήδη στην αγορά;
To Smart Delivery είναι η πλέον ολοκληρωμένη λύση για εύκολες, γρήγορες και ασφαλείς παραγγελιοληψίες για Χώρους Εστίασης. Υποστηρίζει εκτός των άλλων:
- Σύστημα επιστροφής Loyalty – επιβραβεύοντας του πελάτες σε κάθε παραγγελία
- Ψηφιακή υπογραφή-έχοντας ανα πάσα στιγμή ελέγχο των κινήσεων των μεταφορέων
- Εύκολη διαχείριση του μενού και των παραγγελιών
- ∆ιαφορετική ελάχιστη χρέωση ανά γεωγραφική/χρονική κάλυψη
Ωστόσο οι επιχειρηματίες & η αγορά έχουν κουραστεί από τις ήδη υπάρχουσες πλατφόρμες delivery που έχουν κατακλύσει την αγορά. Οι υψηλές προμήθειες και η ατελείωτη λίστα μαγαζιών μέσα στην οποία δεν ξεχωρίζει ουσιαστικά κανένα, είναι χαρακτηριστικά όλων αυτών. Το Smart Delivery έχει να προσφέρει κάτι διαφορετικό;
To Smart Delivery είναι μια εφαρμογή που ενισχύει το brand και την αναγνωρισιμότητα του κάθε καταστήματος. Είναι σχεδιασμένη στα μέτρα του κάθε καταστήματος – μόνο με το δικό του logo, χρώματα, μενού, εκπτώσεις & προωθητικές ενέργειες. Το βασικότερο όλων, δεν επιβαρύνει τον επιχειρηματία με προμήθειες γιατί δεν πρόκειται για πλατφόρμα με λίστα καταστημάτων αλλά για δική του εφαρμογή. Επίσης συνδέεται με πλατφόρμες POS, όπως αυτή της Twinsoft