Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Καινοτομία Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά

Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο ka-business.gr για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το 2013 και για πώς αυτή διαφοροποιείται από τον ολοένα και αυξανόμενο ανταγωνισμό.

 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ. Βασίλειος Τσίτουρας

 

Η Smartup είναι μια εταιρεία Software που ειδικεύεται στα Mobile Applications. Ιδρύθηκε το 2012 στη Θεσσαλονίκη και μέσα σε 10 χρόνια έχει αναπτύξει πετυχημένες custom εφαρμογές ( skai.gr, kiss.fm, PAO BC κλπ) και μεγάλη εμπειρία και εξειδίκευση στις digital λύσεις στον χώρο της Εστίασης.

 

Ποιο είναι το τελευταίο καινοτόμο προϊόν που έχετε επιδείξει;

 

Η Smartup είναι η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά  το 2013 έχοντας δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια σχέσεις εμπιστοσύνης με 100αδες επιχειρήσεις Εστίασης. Τα τελευταία 2 χρόνια με την έλευση της πανδημίας και την εκτίναξη του delivery η ανάγκη για μια δυναμική εφαρμογή delivery που θα διευκολύνει καταναλωτές και επιχειρηματίες ήταν η ευκαιρία που άδραξε η Smartup και την μετουσίωσε στο Smart Delivery app.

 

Τι ακριβώς είναι το Smart Delivery app και ποια τα πλεονεκτήματα του σε σχέση με τις υπόλοιπες εφαρμογές delivery που υπάρχουν ήδη στην αγορά;

 

To Smart Delivery  είναι η πλέον ολοκληρωμένη λύση για εύκολες, γρήγορες και ασφαλείς παραγγελιοληψίες για Χώρους Εστίασης. Υποστηρίζει εκτός των άλλων:

  • Σύστημα επιστροφής Loyalty – επιβραβεύοντας του πελάτες σε κάθε παραγγελία
  • Ψηφιακή υπογραφή-έχοντας ανα πάσα στιγμή ελέγχο των κινήσεων των μεταφορέων
  • Εύκολη διαχείριση του μενού και των παραγγελιών
  • ∆ιαφορετική ελάχιστη χρέωση ανά γεωγραφική/χρονική κάλυψη

 

Ωστόσο οι επιχειρηματίες & η αγορά έχουν κουραστεί από τις ήδη υπάρχουσες πλατφόρμες delivery που έχουν κατακλύσει την αγορά. Οι υψηλές προμήθειες και η ατελείωτη λίστα μαγαζιών μέσα στην οποία δεν ξεχωρίζει ουσιαστικά κανένα, είναι χαρακτηριστικά όλων αυτών. Το Smart Delivery έχει να προσφέρει κάτι διαφορετικό;

 

To Smart Delivery  είναι μια εφαρμογή που ενισχύει το brand και την αναγνωρισιμότητα του κάθε καταστήματος. Είναι σχεδιασμένη στα μέτρα του κάθε καταστήματος – μόνο με το δικό του logo, χρώματα, μενού, εκπτώσεις & προωθητικές ενέργειες. Το βασικότερο όλων, δεν επιβαρύνει τον επιχειρηματία με προμήθειες γιατί δεν πρόκειται για πλατφόρμα με λίστα καταστημάτων αλλά για δική του εφαρμογή. Επίσης συνδέεται με πλατφόρμες POS, όπως αυτή της Twinsoft

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Αλ. Μπουρλά: Τα καλά και τα κακά νέα για την Όμικρον
Η μετάλλαξη Όμικρον δείχνει πως προκαλεί ηπιότερα συμπτώματα σε σχέση με τις προηγούμενες παραλλαγές του ιού, επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά. Ωστόσο, σημείωσε...
EY: Οι καταναλωτές παγκοσμίως επιλέγουν να ζήσουν με λιγότερα και επαναξιολογούν τις αγορές τους
Ορισμένες από τις συμπεριφορές που υιοθετήθηκαν από τους καταναλωτές εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19 – όπως αυτές καταγράφονται από τη σειρά καταναλωτικών ερευνών της...
CITY College: Αναγορεύτηκε από το Πανεπιστήμιο York ως ευρωπαϊκό campus του βρετανικού Πανεπιστημίου στην Ευρώπη
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η επίσημη εκδήλωση του CITY College, University of York Europe Campus με αφορμή την αναγόρευσή του από το Πανεπιστήμιο του...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: SIMONE MONGELLI – BODYTERRANEAN -THE SHOW
Ο διεθνώς αναγνωρισμένος μουσικός κρουστών, ντράμερ, body music, performer, εθνομουσικολόγος και δάσκαλος, Simone Mongelli, έρχεται με την ομάδα του στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για...
Αλ. Μπουρλά: Τα καλά και τα κακά νέα για την Όμικρον
Η μετάλλαξη Όμικρον δείχνει πως προκαλεί ηπιότερα συμπτώματα σε σχέση με τις προηγούμενες παραλλαγές του ιού, επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά. Ωστόσο, σημείωσε...
EY: Οι καταναλωτές παγκοσμίως επιλέγουν να ζήσουν με λιγότερα και επαναξιολογούν τις αγορές τους
Ορισμένες από τις συμπεριφορές που υιοθετήθηκαν από τους καταναλωτές εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19 – όπως αυτές καταγράφονται από τη σειρά καταναλωτικών ερευνών της...