Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Σκύρος και Σέριφος: Κέρδισαν το στοίχημα του τουρισμού χάρη στους Έλληνες επισκέπτες

Σκύρος και Σέριφος: Κέρδισαν το στοίχημα του τουρισμού χάρη στους Έλληνες επισκέπτες

Με όχημα τον εγχώριο τουρισμό η Σκύρος και η Σέριφος κέρδισαν το στοίχημα της φετινής καλοκαιρινής σεζόν καθώς οι πληρότητες των καταλυμάτων κινήθηκαν στα επίπεδα του 80%.

«Στην πιο δύσκολη τουριστική χρονιά καταφέραμε να κρατήσουμε την τουριστική κίνηση του νησιού μας σχεδόν στα περσινά επίπεδα. Αξιοποιώντας το γεγονός ότι η Σκύρος απευθύνεται παραδοσιακά σε Έλληνες επισκέπτες και σε συνδυασμό με τις ιδιαίτερα οικονομικές τιμές στη διαμονή και την εστίαση, δουλέψαμε στενά με τους επαγγελματίες του τουρισμού για την πλήρη και συνεπή εφαρμογή των υγειονομικών μέτρων με παράλληλη αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τον επισκέπτη», ανέφερε ο δήμαρχος Σκύρου, Νίκος Μαυρίκος.

O αρμόδιος για την τουριστική πολιτική του δήμου και πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Γιάννης Ευγενικός, τόνισε ότι σταθερός στόχος είναι «η δημιουργία μιας αυθεντικής σκυριανής ταυτότητας που υπερβαίνει το κλασικό δίπτυχο ήλιος-θάλασσα αναδεικνύοντας τον φυσικό πλούτο και την πολιτισμική παράδοση του νησιού μας», ενώ στάθηκε στην άψογη υγειονομική εικόνα του νησιού.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του συλλόγου εμπόρων και επαγγελματιών Σερίφου, Γιώργος Νικολάου, ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «αντιλαμβανόμενοι εγκαίρως ότι η τουριστική περίοδος θα είναι δύσκολη και με λίγους ξένους καταφέραμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας υπό την αιγίδα του δήμου Σερίφου και των υπόλοιπων φορέων του νησιού και να απευθυνθούμε σε ανθρώπους της επικοινωνίας και της διαφήμισης στοχεύοντας στο ελληνικό κοινό και προβάλλοντας τα πλεονεκτήματα του νησιού μας». Σύμφωνα με τον κ. Νικολάου, «το αποτέλεσμα της καμπάνιας μας #Serifos2020#metaximas ήταν απόλυτα επιτυχημένο τόσο σε απήχηση σε πιο νεανικό κοινό αλλά και στο κοινό που στοχεύαμε 30-50, με ταυτόχρονη προσήλωση στα πρωτόκολλα και στην τήρηση των κανόνων πετυχαίνοντας σε μεγάλο βαθμό να τελειώσει η σεζόν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα».

Από την αρχή της περιόδου και τα δυο νησιά σχεδίασαν και υλοποίησαν ειδική καμπάνια προβολής στοχεύοντας σχεδόν αποκλειστικά στον εσωτερικό τουρισμό που ειδικά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο αναδεικνύοντας κάποια βασικά χαρακτηριστικά όπως το πλήθος μη οργανωμένων παραλιών, που στις ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας αποτέλεσε συγκριτικό πλεονέκτημα.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

;Έρευνα: Σε θετικό έδαφος οι εκτιμήσεις των επιχειρήσεων, εντούτοις ακρίβεια βλέπουν στην αγορά οι καταναλωτές
Μειωμένη απαισιοδοξία εν μέσω της συνεχιζόμενης πανδημίας του κορωνοϊού, διατήρηση του κακού κλίματος μεταξύ των καταναλωτών, ακρίβεια στην αγορά, αλλά και θετικότερες εκτιμήσεις από...
28η Οκτωβρίου: Μόνο στρατιωτική η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη και θα διαρκέσει 60 λεπτά
Μόνο στρατιωτική θα είναι η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη την 28η Οκτωβρίου, όπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Στην επερχόμενη παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη...
Παρελθόν τα χάρτινα βιβλία εσόδων-εξόδων από την 1η Νοεμβρίου
Ξεκινά υποχρεωτικά η έκδοση και διαβίβαση τιμολογίων μέσω της πλατφόρμας MyData στα ηλεκτρονικά συστήματα της ΑΑΔΕ από την 1η Νοεμβρίου . Τα ηλεκτρονικά βιβλία μπαίνουν στη ζωή των επιχειρήσεων και...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

;Έρευνα: Σε θετικό έδαφος οι εκτιμήσεις των επιχειρήσεων, εντούτοις ακρίβεια βλέπουν στην αγορά οι καταναλωτές
Μειωμένη απαισιοδοξία εν μέσω της συνεχιζόμενης πανδημίας του κορωνοϊού, διατήρηση του κακού κλίματος μεταξύ των καταναλωτών, ακρίβεια στην αγορά, αλλά και θετικότερες εκτιμήσεις από...
28η Οκτωβρίου: Μόνο στρατιωτική η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη και θα διαρκέσει 60 λεπτά
Μόνο στρατιωτική θα είναι η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη την 28η Οκτωβρίου, όπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Στην επερχόμενη παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη...
Το Άσυλο Ανιάτων συνεργάζεται με την εταιρεία Puratos
Το Άσυλο Ανιάτων ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την εταιρεία πρώτων υλών αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής και σοκολάτας Puratos Ελλάς ΑΕΒΕ, με στόχο την...