Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Τουρισμός ΠΚΜ: Συνεχίζει δυναμικά την προβολή της σε νέες αγορές-στόχους και στα...

ΠΚΜ: Συνεχίζει δυναμικά την προβολή της σε νέες αγορές-στόχους και στα Βαλκάνια

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συνεχίζει  δυναμικά την προβολή της σε νέες αγορές-στόχους και στα Βαλκάνια. Με παρουσίες σε εκθέσεις στη Δανία, τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία.

Στο πλαίσιο αυτής της συνεχούς προβολής η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε ταυτόχρονα στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση «FERIE FOR ALLE 2022», η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 25 έως τις 27 Φεβρουαρίου 2022 στο Χέρνιγκ της Δανίας, στη Διεθνή Έκθεση «ROMANIAN INTERNATIONAL TOURISM FAIR ROMEXPO (TTR)», η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 24 έως τις 27 Φεβρουαρίου 2022 στο Βουκουρέστι  της Ρουμανίας, καθώς και στη Διεθνή Έκθεση «Holiday and Spa», που πραγματοποιήθηκε από τις 24 έως τις 25 Φεβρουαρίου 2022 στη Σόφια της Βουλγαρίας.

Συνεχίζοντας την προσπάθεια προσέγγισης νέων αγορών-στόχων, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στοχευμένα και για πρώτη φορά στην έκθεση «FERIE FOR ALLE 2022», που είναι η σημαντικότερη έκθεση τουρισμού της Δανίας. Η δανέζικη αγορά αποτελεί μια πολύ δυναμική αγορά-στόχο για την Κεντρική Μακεδονία, αλλά και γενικά για τον ελληνικό τουρισμό, αφού σχεδόν μισό εκατομμύριο Δανοί τουρίστες επισκέπτονται την Ελλάδα κάθε χρόνο, οι οποίοι οργανώνουν πολυήμερες διακοπές στις οποίες θέλουν να συνδυάσουν πολλές μορφές τουρισμού. Οι επισκέπτες της έκθεσης έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για την περιοχή μας, στην οποία μπορούν να βρουν όχι μόνο το προϊόν «ήλιος-θάλασσα» στις υπέροχες παραλίες της Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και άλλες μορφές θεματικού τουρισμού που σχετίζονται με τη φύση και τις υπαίθριες δραστηριότητες (outdoor activities), καθώς και τον ιστορικό και πολιτιστικό τουρισμό, καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες τους. Το περίπτερο επισκέφτηκε ο Πρέσβης της Ελλάδας στη Δανία.

 

Επίσης η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συνεχίζει δυναμικά την προβολή της στα Βαλκάνια, καθώς θεωρείται μια πολύ σημαντική αγορά. Στην έκθεση «ROMANIAN INTERNATIONAL TOURISM FAIR» οι επισκέπτες έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους καλοκαιρινούς προορισμούς της Χαλκιδικής και τις παραλίες της Ολυμπιακής Ακτής στην Πιερία, καθώς και για τη Θεσσαλονίκη ως προορισμό «city break», αλλά και για τους παραδοσιακούς οικισμούς της περιοχής, στους οποίους μπορούν να απολαύσουν εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Το ενδιαφέρον των Ρουμάνων ήταν στραμμένο στην αναζήτηση ταξιδιωτικών πακέτων «all inclusive» διάρκειας μιας εβδομάδας.

Στο πλαίσιο της Έκθεσης «Holiday and Spa» η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας παρουσίασε εκτενώς το αφήγημα της νέας καμπάνιας τουριστικής προβολής «Do Something Great», προβάλλοντας την περιοχή ως έναv ασφαλή και ελκυστικό  προορισμό τεσσάρων εποχών και δίνοντας έμφαση στις ξεχωριστές εμπειρίες και τα μοναδικά συναισθήματα που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης σε κάθε γωνιά της. Τουριστικοί πράκτορες, κοινό και εκπρόσωποι των μέσων ενημέρωσης εντυπωσιάστηκαν από τις όμορφες εικόνες, την ποικιλία των προσφερόμενων υπηρεσιών και των θεματικών μορφών τουρισμού αφήνοντας αισιόδοξα μηνύματα για προσέλκυση Βούλγαρων επισκεπτών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

To περίπτερο  επισκέφτηκαν ο Υπουργός Τουρισμού της Βουλγαρίας, ο  Πρέσβης της Ελλάδας στη Βουλγαρία, καθώς και ο εμπορικός ακόλουθος της Πρεσβείας, οι οποίοι ξεναγήθηκαν μέσω του νέου οπτικοακουστικού υλικού στα σημεία ενδιαφέροντος της Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ με τον Πρέσβη της Ελλάδας συζητήθηκε η προοπτική της προβολής της περιοχής μας στη Βουλγαρία, μέσω των δραστήριων καναλιών κοινωνικής δικτύωσης που διατηρεί η ελληνική Πρεσβεία.

 

          «Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας επιμένει στην προσέγγιση νέων αγορών-στόχων της Ευρώπης με επισκέπτες που ενδιαφέρονται να συνδυάσουν πολλές μορφές τουρισμού και διαθέτουν υψηλό προϋπολογισμό κατά τη διάρκεια των πολυήμερων διακοπών τους, αλλά συνεχίζει την προβολή της και στην αγορά των Βαλκανίων, που αποτελεί μία σταθερά για την Κεντρική Μακεδονία και μία δυναμική αγορά για προσέλευση τουριστών 365 μέρες τον χρόνο, στοχεύοντας τόσο στην αναβάθμιση των επισκεπτών της περιοχής μας όσο και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.

 

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...