Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Ολοκληρώθηκε η καμπάνια “Time to live again”

Ολοκληρώθηκε η καμπάνια “Time to live again”

Με συνέπεια και στοχευμένες κινήσεις ο Οργανισμός Τουρισμού υλοποίησε ακόμα μία επιτυχημένη καμπάνια εστιάζοντας στην ενίσχυση της ζήτησης για το προορισμό Θεσσαλονίκη στο άνοιγμα του τουρισμού.
Η νέα παραγωγή “Time to live again” προσθέτει στο branding της Θεσσαλονίκης στα social media, δίνοντας βαρύτητα στην ανάγκη του υποψήφιου ταξιδιώτη να πάρει πίσω όλα αυτά που στερήθηκε, αντιδιαστέλλοντας με χιούμορ το “πριν” και το “μετά” της καραντίνας.
Παρατηρώντας την απήχηση που είχε η καμπάνια, επιβεβαιώνεται η πετυχημένη επιλογή ταύτισης του θεατή με τους πρωταγωνιστές του video και την χιουμουριστική απόδοση της πραγματικότητας παγκοσμίως.
Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο. Η Θεσσαλονίκη είναι μία ασφαλής χαρούμενη πόλη όπου μπορεί ο επισκέπτης να ξεχάσει την σκοτεινή περίοδο απομόνωσης και περιορισμού.
Η καμπάνια υλοποιήθηκε κυρίως στα social media με 200.000 views στο digital σε 15 χώρες.
Παρατηρώντας τα χαρακτηριστικά της αγοράς επιλέχθηκαν οι χώρες στόχοι αλλά και η ένταση προβολής.
Οι χώρες που επιλέχθηκαν ήταν Ελλάδα, Αμερική, Γερμανία, Ολλανδία, Νορβηγία, Σουηδία, Ισραήλ, Φινλανδία, Αυστρία, Τουρκία, Πολωνία, Σερβία, Βουλγαρία, Τσεχία, Ρουμανία, Γαλλία, Ρωσία (μόνο Μόσχα και Αγία Πετρούπολη).
Προβλέποντας σωστά πως η Γερμανία θα είναι με μεγάλη διαφορά η Νο1 αγορά για την Ελλάδα και με την βοήθεια του ΕΟΤ Γερμανίας, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έκλεισε μία εξαιρετικά επωφελή συμφωνία με το τηλεοπτικό κανάλι SonnenklarTV.
Το “Time to live again – Visit Thessaloniki” μεταγλωττίστηκε στα Γερμανικά από τον ΟΤΘ και έχει σημειώσει ήδη από τον Ιούνιο μία ολόκληρη ώρα καθαρής προβολής στο εν λόγω τηλεοπτικό κανάλι.
Αξίζει να σημειωθεί πως το SonneklarTV εκπέμπει σε 38,1 εκατομμύρια νοικοκυριά στη Γερμανία (σε όλη τη χώρα), με μέσο όρο θεατών ανά μέρα τα 2,08 εκατομμύρια. Οι θεατές του γερμανικού καναλιού είναι μεταξύ 41 και 60 ετών όπου το 22% είναι γιατροί, ανεξάρτητοι επιχειρηματίες και υπάλληλοι κλπ και το 31% έχει καθαρό εισόδημα πάνω από 4.500 ευρώ.
Δεδομένου του ότι ο συγκεκριμένος τηλεοπτικός σταθμός είναι θεματικός σε σχέση με τον τουρισμό, κολοσσοί του τουριστικού κλάδου τον επιλέγουν για να προβάλουν τα σποτ τους.
Γι’αυτό και είναι πολύ σημαντικό το γεγονός του ότι η Θεσσαλονίκη κατάφερε ως πόλη να βρει το δικό της τηλεοπτικό “slot”, κάτι στο οποίο έπαιξε ρόλο η θετική διάθεση που έδειξαν οι άνθρωποι του σταθμού λόγω της ποιότητας και του έντονα ψυχαγωγικού χαρακτήρα του “Time to live again”, που μίλησε στην καρδιά του μέσου Γερμανού.
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τη νέα του παραγωγή κατάφερε να ενισχύσει την αποτελεσματική στρατηγική content marketing.
Προσεγγίζοντας τους εν δυνάμει επισκέπτες μέσω της υπεραξίας που δίνει το περιεχόμενό του, στο χρήστη των ψηφιακών μέσων, η Θεσσαλονίκη καταφέρνει καθημερινά να κερδίζει έδαφος ως ιδανικός προορισμός για το καλοκαίρι του 2021

Το ka-business.gr προτείνει

Κέιτ Μίντλετον: Συγκινεί με τη νέα ανάρτηση της και τη μάχη που δίνει με τον καρκίνο
Πριν λίγες ώρες έγινε γνωστό ότι η Κέιτ Μίντλετον πήρε την απόφαση να επιστρέψει σε μερικά από τα καθήκοντά της, καθώς έχει κάνει βήματα...
Κυβέρνηση: Αλλαγές και στο επικοινωνιακό επιτελείο του μεγάρου Μαξίμου
Μετά τον ανασχηματισμό που ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, ο πρωθυπουργός ετοιμάζεται να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές και προσθήκες στο επικοινωνιακό επιτελείο του μεγάρου Μαξίμου,...
Κυβέρνηση: Ανασχηματισμός -Τα νέα ονόματα που ακούγονται για υφυπουργοί
Ο κ. Μητσοτάκης, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει συζητήσει με στελέχη που εκτιμά ότι θα μπορούσαν να προσφέρουν στον πυρήνα του κυβερνητικού σχήματος, και μόλις...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ανασχηματισμός: Ποιοι αναλαμβάνουν υπουργοί – Ποια είναι τα 4 νέα πρόσωπα
Η νέα σύνθεση της κυβέρνησης Πρωθυπουργός: Κυριάκος Μητσοτάκης Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Υπουργός: Κωστής Χατζηδάκης Αναπληρωτής Υπουργός: Νίκος Παπαθανάσης Υφυπουργός: Χρίστος Δήμας Υφυπουργός: Θάνος Πετραλιάς Υπουργείο Εξωτερικών Υπουργός: Γιώργος Γεραπετρίτης Υφυπουργός: Γιώργος...
Κέιτ Μίντλετον: Συγκινεί με τη νέα ανάρτηση της και τη μάχη που δίνει με τον καρκίνο
Πριν λίγες ώρες έγινε γνωστό ότι η Κέιτ Μίντλετον πήρε την απόφαση να επιστρέψει σε μερικά από τα καθήκοντά της, καθώς έχει κάνει βήματα...
Κυβέρνηση: Αλλαγές και στο επικοινωνιακό επιτελείο του μεγάρου Μαξίμου
Μετά τον ανασχηματισμό που ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, ο πρωθυπουργός ετοιμάζεται να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές και προσθήκες στο επικοινωνιακό επιτελείο του μεγάρου Μαξίμου,...