Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Ολοκληρώθηκε η καμπάνια “Time to live again”

Ολοκληρώθηκε η καμπάνια “Time to live again”

Με συνέπεια και στοχευμένες κινήσεις ο Οργανισμός Τουρισμού υλοποίησε ακόμα μία επιτυχημένη καμπάνια εστιάζοντας στην ενίσχυση της ζήτησης για το προορισμό Θεσσαλονίκη στο άνοιγμα του τουρισμού.
Η νέα παραγωγή “Time to live again” προσθέτει στο branding της Θεσσαλονίκης στα social media, δίνοντας βαρύτητα στην ανάγκη του υποψήφιου ταξιδιώτη να πάρει πίσω όλα αυτά που στερήθηκε, αντιδιαστέλλοντας με χιούμορ το “πριν” και το “μετά” της καραντίνας.
Παρατηρώντας την απήχηση που είχε η καμπάνια, επιβεβαιώνεται η πετυχημένη επιλογή ταύτισης του θεατή με τους πρωταγωνιστές του video και την χιουμουριστική απόδοση της πραγματικότητας παγκοσμίως.
Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο. Η Θεσσαλονίκη είναι μία ασφαλής χαρούμενη πόλη όπου μπορεί ο επισκέπτης να ξεχάσει την σκοτεινή περίοδο απομόνωσης και περιορισμού.
Η καμπάνια υλοποιήθηκε κυρίως στα social media με 200.000 views στο digital σε 15 χώρες.
Παρατηρώντας τα χαρακτηριστικά της αγοράς επιλέχθηκαν οι χώρες στόχοι αλλά και η ένταση προβολής.
Οι χώρες που επιλέχθηκαν ήταν Ελλάδα, Αμερική, Γερμανία, Ολλανδία, Νορβηγία, Σουηδία, Ισραήλ, Φινλανδία, Αυστρία, Τουρκία, Πολωνία, Σερβία, Βουλγαρία, Τσεχία, Ρουμανία, Γαλλία, Ρωσία (μόνο Μόσχα και Αγία Πετρούπολη).
Προβλέποντας σωστά πως η Γερμανία θα είναι με μεγάλη διαφορά η Νο1 αγορά για την Ελλάδα και με την βοήθεια του ΕΟΤ Γερμανίας, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έκλεισε μία εξαιρετικά επωφελή συμφωνία με το τηλεοπτικό κανάλι SonnenklarTV.
Το “Time to live again – Visit Thessaloniki” μεταγλωττίστηκε στα Γερμανικά από τον ΟΤΘ και έχει σημειώσει ήδη από τον Ιούνιο μία ολόκληρη ώρα καθαρής προβολής στο εν λόγω τηλεοπτικό κανάλι.
Αξίζει να σημειωθεί πως το SonneklarTV εκπέμπει σε 38,1 εκατομμύρια νοικοκυριά στη Γερμανία (σε όλη τη χώρα), με μέσο όρο θεατών ανά μέρα τα 2,08 εκατομμύρια. Οι θεατές του γερμανικού καναλιού είναι μεταξύ 41 και 60 ετών όπου το 22% είναι γιατροί, ανεξάρτητοι επιχειρηματίες και υπάλληλοι κλπ και το 31% έχει καθαρό εισόδημα πάνω από 4.500 ευρώ.
Δεδομένου του ότι ο συγκεκριμένος τηλεοπτικός σταθμός είναι θεματικός σε σχέση με τον τουρισμό, κολοσσοί του τουριστικού κλάδου τον επιλέγουν για να προβάλουν τα σποτ τους.
Γι’αυτό και είναι πολύ σημαντικό το γεγονός του ότι η Θεσσαλονίκη κατάφερε ως πόλη να βρει το δικό της τηλεοπτικό “slot”, κάτι στο οποίο έπαιξε ρόλο η θετική διάθεση που έδειξαν οι άνθρωποι του σταθμού λόγω της ποιότητας και του έντονα ψυχαγωγικού χαρακτήρα του “Time to live again”, που μίλησε στην καρδιά του μέσου Γερμανού.
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τη νέα του παραγωγή κατάφερε να ενισχύσει την αποτελεσματική στρατηγική content marketing.
Προσεγγίζοντας τους εν δυνάμει επισκέπτες μέσω της υπεραξίας που δίνει το περιεχόμενό του, στο χρήστη των ψηφιακών μέσων, η Θεσσαλονίκη καταφέρνει καθημερινά να κερδίζει έδαφος ως ιδανικός προορισμός για το καλοκαίρι του 2021
10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

;Έρευνα: Σε θετικό έδαφος οι εκτιμήσεις των επιχειρήσεων, εντούτοις ακρίβεια βλέπουν στην αγορά οι καταναλωτές
Μειωμένη απαισιοδοξία εν μέσω της συνεχιζόμενης πανδημίας του κορωνοϊού, διατήρηση του κακού κλίματος μεταξύ των καταναλωτών, ακρίβεια στην αγορά, αλλά και θετικότερες εκτιμήσεις από...
28η Οκτωβρίου: Μόνο στρατιωτική η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη και θα διαρκέσει 60 λεπτά
Μόνο στρατιωτική θα είναι η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη την 28η Οκτωβρίου, όπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Στην επερχόμενη παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη...
Παρελθόν τα χάρτινα βιβλία εσόδων-εξόδων από την 1η Νοεμβρίου
Ξεκινά υποχρεωτικά η έκδοση και διαβίβαση τιμολογίων μέσω της πλατφόρμας MyData στα ηλεκτρονικά συστήματα της ΑΑΔΕ από την 1η Νοεμβρίου . Τα ηλεκτρονικά βιβλία μπαίνουν στη ζωή των επιχειρήσεων και...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

;Έρευνα: Σε θετικό έδαφος οι εκτιμήσεις των επιχειρήσεων, εντούτοις ακρίβεια βλέπουν στην αγορά οι καταναλωτές
Μειωμένη απαισιοδοξία εν μέσω της συνεχιζόμενης πανδημίας του κορωνοϊού, διατήρηση του κακού κλίματος μεταξύ των καταναλωτών, ακρίβεια στην αγορά, αλλά και θετικότερες εκτιμήσεις από...
28η Οκτωβρίου: Μόνο στρατιωτική η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη και θα διαρκέσει 60 λεπτά
Μόνο στρατιωτική θα είναι η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη την 28η Οκτωβρίου, όπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Στην επερχόμενη παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη...
Το Άσυλο Ανιάτων συνεργάζεται με την εταιρεία Puratos
Το Άσυλο Ανιάτων ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την εταιρεία πρώτων υλών αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής και σοκολάτας Puratos Ελλάς ΑΕΒΕ, με στόχο την...