Ενδιαφέρον για τα ελληνικά προϊόντα έδειξαν έμποροι από τις ΗΠΑ, το Ισραήλ, τη Ρωσία, χώρες της Κεντρικής Ευρώπης αλλά και από αναδυόμενες αγορές όπως η Ινδία και άλλες.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης εγκαινιάστηκε και το brand “Taste Like Greece” που αποτελεί τη νέα σήμανση του Οργανισμού για τις Εθνικές συμμετοχές, σε όλες τις εκθεσιακές εκδηλώσεις για τρόφιμα και ποτά για το 2012-2013, στο πλαίσιο της στρατηγικής του ΟΠΕ.
Οι εκπρόσωποι των 180 επιχειρήσεων που μετείχαν στην έκθεση, πραγματοποίησαν πλήθος συναντήσεων με επιχειρηματικούς ομίλους και διανομείς, από περίπου 30 χώρες.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΕ, κ. Α. Καλαμπόκης τόνισε ότι οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις αποτελούν τους καλύτερους πρεσβευτές στη χώρα μας. Στα πλαίσια αυτά, ο ΟΠΕ εξετάζει το ενδεχόμενο διοργάνωσης «ελληνικών εβδομάδων γεύσεων» σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης.
Το Ελληνικό περίπτερο επισκέφθηκε και ο ευρωβουλευτής του γερμανικού Φιλελεύθερου Κόμματος, κ. Γ. Χατζημαρκάκης, ο οποίος εξέφρασε τη στήριξή του στις προσπάθειες του ΟΠΕ για την ενίσχυση της παρουσίας των εξαγωγικών επιχειρήσεων. Παράλληλα, ο κ. Χατζημαρκάκης, συνοδευόμενος από στελέχη του Γερμανοελληνικού Επιχειρηματικού Συνδέσμου (DHW), πραγματοποίησε συνάντηση με τον κ. Καλαμπόκη, όπου συζήτησαν συγκεκριμένες δράσεις για την προώθηση και προβολή των ελληνικών προϊόντων τόσο στη Γερμανία, όσο και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Τόνισε μάλιστα την αναγκαιότητα ύπαρξης εθνικού brand για την Ελλάδα που θα αποτελεί πιστοποίηση για τον ευρωπαίο καταναλωτή.