Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Δράσεις Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: Ο Απόστολος Τζιτζικώστας Ο Απόστολος Τζιτζικώστας παρουσίασε το νέο...

Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: Ο Απόστολος Τζιτζικώστας Ο Απόστολος Τζιτζικώστας παρουσίασε το νέο τουριστικό σήμα και τη νέα τουριστική καμπάνια

Το νέο τουριστικό σήμα της καμπάνιας που θα συνοδεύει την τουριστική προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας για τα επόμενα χρόνια είναι: «Do Something GREAT» και παρουσιάστηκε ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού.

Όπως τόνισε ο Περιφερειάρχης στην παρουσίαση, ο τουρισμός δεν είναι απλώς η «βαριά βιομηχανία» του τόπου, «αλλά αναπτυξιακή βάση και τομέας αιχμής για την οικονομία μας. Ο τουρισμός για εμάς ως διοίκηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, δεν αποτελεί μία επιμέρους θεματική ενότητα ανάμεσα στις πολλές, αλλά βρίσκεται στον πυρήνα των δεσμεύσεων μας, της δράσης μας και του οράματός μας για τη Μακεδονία του 2030. Γιατί ο τουρισμός αποτελεί τον καθρέφτη, την τελική αντανάκλαση του έργου που κάνουμε καθημερινά στην Περιφέρεια. Όσα περισσότερα κάνουμε σε όλους τους τομείς, τόσο καλύτερος θα είναι και ο τουρισμός μας. Όσο μεγαλύτερη είναι η οικονομική ανάπτυξη, όσο καλύτερες είναι οι υποδομές μας, όσο βελτιώνουμε το επίπεδο ζωής στις πόλεις και τις γειτονιές μας, τόσο όλα αυτά θα αντανακλούν στο τουριστικό προϊόν που εξάγουμε».

Το νέο σήμα και τη νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση στο κινηματοθέατρο «Ολύμπιον» της Θεσσαλονίκης ο Περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας και ο Τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.

Ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε στα 8.514 έργα ύψους 2 δισεκατομμυρίων ευρώ, που υλοποιεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και στις στοχευμένες δράσεις για τον τουρισμό και τη σύνδεσή του με τον πολιτισμό και τον αγροδιατροφικό τομέα, που όπως είπε φέρνουν προστιθέμενη αξία και ισχυρή δυναμική στον τουρισμό της Κεντρικής Μακεδονίας.

Παρουσιάζοντας τα στοιχεία των τελευταίων ετών στον τουρισμό της Κεντρικής Μακεδονίας, ο κ. Τζιτζικώστας επισήμανε μεταξύ άλλων:

-Τη σταθερή πρωτιά στη χώρα, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, σε αφίξεις τουριστών.

-Τον αριθμό αφίξεων που ξεπέρασε τα 7 εκατομμύρια ετησίως.

-Τον διπλασιασμό των επισκεπτών στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους.

-Τις 3.000 νέες θέσεις εργασίας στον τουρισμό την προηγούμενη πενταετία.

-Το άνοιγμα σε νέες τουριστικές αγορές – στόχους, όπως το Ισραήλ, η Πολωνία, οι Αραβικές Χώρες και η Ασία.

-Την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, σε πρώτη φάση, κατά τους φθινοπωρινούς μήνες κατά 35%.

Αναφερόμενος στις ενέργειες της Περιφέρειας για την ενίσχυση του τουρισμού μέσα στην πανδημία του κορονοϊού, ο Περιφερειάρχης υπογράμμισε: «Ακόμη και μέσα στην κρίση που προκάλεσε η πανδημία, ως διοίκηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας δεν σηκώσαμε τα χέρια, σηκώσαμε τα μανίκια και δουλέψαμε ακόμα πιο μεθοδικά. Δημιουργήσαμε τη ‘Μεγάλη Συμμαχία’ για τον τουρισμό, με όλους τους τουριστικούς φορείς του τόπου μας, τους Οργανισμούς Τουρισμού, τις Ενώσεις Ξενοδόχων, τα Επιμελητήρια και μάλιστα σε συνεργασία με το ΣΕΤΕ, τη Marketing Greece, τη FRAPORT και την AEGEAN, διοργανώσαμε μια μεγάλη ψηφιακή καμπάνια, για την ανάδειξη του τουριστικού μας προϊόντος. Πραγματοποιήσαμε εξειδικευμένες καμπάνιες τουριστικής προβολής σε χώρες του εξωτερικού. Συμμετείχαμε, διαδικτυακά σε όλες τις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού. Φιλοξενήσαμε και ξεναγήσαμε δημοσιογράφους από όλη την Ευρώπη, την Αμερική και τον Καναδά σε ιστορικά αρχαιολογικά μνημεία, τοπόσημα και τουριστικούς προορισμούς και στις επτά Περιφερειακές Ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας. Και βέβαια στηρίξαμε και συνεχίζουμε να στηρίζουμε τις επιχειρήσεις του κλάδου και τις θέσεις εργασίας, τόσο με το πρόγραμμα ‘Διέξοδος’ ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ, όσο και με το Πρόγραμμα ‘Ανταγωνιστικότητα – Επιχειρηματικότητα’, όπου έχουν ενταχθεί 152 επενδύσεις στον τουρισμό στην Κεντρική Μακεδονία, συνολικού ύψους 48 εκατομμυρίων ευρώ. Και μετά την φετινή, θερινή τουριστική περίοδο, που είδαμε την αντιστροφή της πτώσης που προκάλεσε από το 2020 το ξέσπασμα της πανδημίας, μπορούμε όλοι πλέον να πούμε ότι δεν λύθηκαν όλα τα προβλήματα, αλλά είμαστε πιο ικανοποιημένοι και πιο αισιόδοξοι».

Ο κ. Τζιτζικώστας αναφέρθηκε στους νέους μεγάλους στόχους της Περιφέρειας για τον τουρισμό της Κεντρικής Μακεδονίας: «Αναμφίβολα, ο τουρισμός είναι ο κλάδος που χτυπήθηκε περισσότερο από την πανδημία. Τώρα όμως, ο μεγάλος μας στόχος πρέπει να είναι, όχι να γυρίσουμε εκεί που ήμασταν, αλλά να προσελκύσουμε ακόμα περισσότερους επισκέπτες, να κάνουμε ακόμα πιο ελκυστικό το τουριστικό μας προϊόν, να σηκώσουμε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά. Η έκρηξη των τουριστών από το 2013 έως το 2019 δεν είναι το ταβάνι μας, είναι η βάση, η αρχή, για να κάνουμε ακόμα πιο μεγάλη και ισχυρή τουριστικά, τη Μακεδονία, για να δημιουργήσουμε νέα έσοδα, νέο εισόδημα και πολλές καλές θέσεις εργασίας. Η πανδημία, πέρα από τις τραγικές οικονομικές επιπτώσεις δημιούργησε και νέα δεδομένα, όπως την έμφαση στην ασφάλεια και τις προσεγμένες και αναβαθμισμένες υπηρεσίες, που θα γίνουν βασικό πλέον κριτήριο των τουριστών, οι οποίοι θα είναι ολοένα και πιο απαιτητικοί στις επιλογές τους. Και αυτό ακριβώς μετατρέπουμε σε συγκριτικό μας πλεονέκτημα, δημιουργώντας ‘τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο’, αναπτύσσοντας ακόμα περισσότερο, όλες τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, δημιουργώντας μια ξεχωριστή εμπειρία για κάθε επισκέπτη, μια μεγάλη εμπειρία που θα θυμάται και θα μεταφέρει σε όλη του τη ζωή. Γιατί ακριβώς αυτό είναι η Κεντρική Μακεδονία: Κάθε εικόνα, κάθε γεύση, κάθε μνημείο κουβαλάει μια μεγάλη ιστορία. Γιατί εδώ στον τόπο μας, ο επισκέπτης δεν περιηγείται απλώς σε ένα βουνό, αλλά στον Όλυμπο. Δεν βλέπει απλώς ένα μνημείο, αλλά τη Βεργίνα, το Δίον, την Αρχαία Πέλλα. Δεν γεύεται απλώς τις τοπικές γεύσεις, αλλά την αυθεντική Μακεδονική Κουζίνα. Δεν επισκέπτεται απλώς μοναστήρια, αλλά το Άγιο Όρος. Δεν αναβιώνει απλώς τη δόξα του παρελθόντος, αλλά ζει μια μοναδική εμπειρία, με κορυφαίες υποδομές φιλοξενίας, με σύγχρονες εκθεσιακές και συνεδριακές εγκαταστάσεις, με μοναδικές ακτές, σύγχρονες πόλεις και τους πιο φιλόξενους ανθρώπους. Επισκέπτεται μία περιφέρεια που αλλάζει ταχύτατα και κοιτάει μπροστά. Και αυτά τα στοιχεία, της μεγάλης και μοναδικής εμπειρίας για κάθε επισκέπτη, αλλά και του πραγματικού μεγαλείου αυτού του τόπου, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, μετουσιώνουμε στο νέο τουριστικό σήμα και τη νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας: ‘Do Something Great’. Μία μεγάλη εμπειρία που ο κάθε ένας και η κάθε μία που θα την ζήσει θα γίνει πρεσβευτής του τόπου μας».

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...