PaloServices: Στο ka-business.gr

H PaloServices παρέχει καινοτόμους τρόπους ανάγνωσης και ευφυούς ανάλυσης των ειδήσεων αλλά και των κοινωνικών δικτύων σε πραγματικό χρόνο με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Μηχανικής Μάθησης στην ελληνική γλώσσα.

Η Palo ΕΠΕ ιδρύθηκε το 2008 από τον Παναγιώτη Τσαντίλα, ο οποίος σήμερα είναι επικεφαλής, ενώ ταυτόχρονα είναι και Γενικός Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΚΕΕ. Το όραμα της εταιρίας είναι η δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών ευφυούς ανάλυσης στο διαδίκτυο και στην έρευνα αγοράς παγκοσμίως.

Το κορυφαίο προϊόν της εταιρείας είναι η πλατφόρμα palo, που λάνσαρε το 2008 σε 6 χώρες (http://www.palo.gr/, www.palo.rs, www.palo.com.cy, www.palo.ro, www.palo.com.tr, www.palo.bg) ενώ ακολούθησε το Palo News Digest, μια καινοτόμα εφαρμογή παρουσίασης και περίληψης ειδήσεων. Παράλληλα η εταιρεία λάνσαρε και το PaloPro: μια πρωτοποριακή, βραβευμένη πλατφόρμα για την παρακολούθηση και ανάλυση της φήμης εταιρειών, εμπορικών σημάτων, προϊόντων, οργανισμών και ανθρώπων στο διαδίκτυο.

PaloPro: το κορυφαίο εργαλείο web & social intelligence

Το PaloPro είναι μια πρωτοποριακή, βραβευμένη πλατφόρμα για την ηλεκτρονική φήμη εταιρειών, εμπορικών σημάτων, προϊόντων, οργανισμών και ανθρώπων. Αναλύει πάνω από 80.000 αναφορές/ώρα και χρησιμοποιώντας γλωσσική τεχνολογία αιχμής προσφέρει αποτελέσματα αναζήτησης υψηλής ακρίβειας σε ποσοστό πάνω από 95%.

Πρόκειται για μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που συγκεντρώνει όλα τα νέα, τις αναφορές, τις συζητήσεις στα κοινωνικά μέσα αλλά και τα βίντεο στον ελληνικό διαδικτυακό χώρο. Είναι ένα απλό, φιλικό και χρήσιμο εργαλείο για ανάλυση και επιχειρηματική ευφυΐα. Ο χρήστης του PaloPro μπορεί να δει σε πραγματικό χρόνο τις συζητήσεις που τον αφορούν, που ξεκινάνε, τι γράφεται και λέγεται, θετικό ή αρνητικό για τον οργανισμό του και ποια τελικά είναι η συνολική εικόνα της εταιρίας του στο διαδικτυακό περιβάλλον.

Προσφέρει, δηλαδή, τη δυνατότητα άμεσης, σε πραγματικό χρόνο παρακολούθησης δεδομένων από το διαδίκτυο με τη χρήση λέξεων κλειδιών αλλά και οντοτήτων (entities). Συγκεντρώνει δεδομένα από 1.500 websites, 5,000 blogs, forums, εκατοντάδες χιλιάδες δημόσιες σελίδες του Facebook, λογαριασμούς Instagram, Twitter & YouTube, αλλά και Reviews από Google και μηχανές σύγκρισης τιμών.

Το PaloPro ουσιαστικά έρχεται να καλύψει την ανάγκη διαχείρισης του τεράστιου όγκου των δεδομένων κοινωνικών μέσων που δημιουργούνται καθημερινά και αναμένεται να αυξηθεί ραγδαία. Οι εταιρείες, οι οργανισμοί, τα δημόσια πρόσωπα πρέπει να ακούσουν και να αναλύσουν πώς γίνονται ‘αντιληπτοί’ στο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς η ανάλυση των κοινωνικών μέσων βοηθά τις εταιρείες να απλοποιήσουν τα δεδομένα από δεκάδες δίκτυα εκατομμυρίων ανθρώπων και να βελτιώσουν τελικά τη στρατηγική τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ ώστε να πετύχουν καλύτερες αποδόσεις (ROI) στο ψηφιακό οικοσύστημα.

Ένα επιπλέον, και ιδιαίτερα σημαντικό, στοιχείο της πλατφόρμας είναι ότι ειδοποιεί μέσω email alerting για τυχόν υποκείμενες κρίσεις που μπορεί να χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης. Κατά συνέπεια, συμβάλλει στην προετοιμασία, αξιολόγηση αλλά και στην έγκυρη παρέμβαση στην στρατηγική της εταιρείας και στην προστασία της εταιρικής φήμης.

Πλεονεκτήματα
• Αναλύει την εμπορική φήμη ανθρώπων, εταιρειών, οργανισμών και άλλων οντοτήτων, καθώς επεξεργάζεται περίπου 85.000 δημοσιεύσεις την ώρα.
• Χρησιμοποιεί δεδομένα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) με έναν διορατικό τρόπο για να υποστηρίξει την έρευνα αγοράς και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
• Χρησιμοποιεί υψηλή γλωσσική τεχνολογία για να αναζητήσει, να εξάγει και να αναλύσει αυτόματα το συναίσθημα αλλά και τα emotions των δημοσιεύσεων.
• Χρησιμοποιεί τα greeklish σαν ξεχωριστή γλώσσα, στην διάρκεια των αναζητήσεων και της ανάλυσης συναισθήματος.
• Έχει αναγνωριστεί διεθνώς με:
 5 δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά
 7 βραβεία
 Σφραγίδα Αριστείας (Seal of Excellence) από την Ευρωπαϊκή Ένωση
Τα Social Media Analytics γίνονται γρήγορα βασικό συστατικό κάθε τμήματος μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων.

Ο CEO της εταιρείας, Παναγιώτης Τσαντίλας.

Μελλοντικοί στόχοι
Τον Δεκέμβριο του 2020 η Palo επιλέχθηκε ως μια deep tech εταιρεία από το InvestHorizon, τον Αccelerator της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και εντάχθηκε στο AI group μαζί με άλλες 10 επιχειρήσεις από την Ευρώπη. Προσφάτως δε επιλέχθηκε να συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα LeadershIP4SMEs.

Η εταιρεία καλύπτει σήμερα μία επιχειρηματική περιοχή με πληθυσμό 120 εκατομμυρίων πολιτών. Ο στόχος της για τα επόμενα δύο χρόνια είναι να αναπτύξει τεχνολογίες που αφορούν ανάλυση συνομιλίας, ανίχνευση μάρκας/λογότυπου σε ροές video, ανίχνευση ψευδών/ παραποιημένων ειδήσεων, ανάκτηση πληροφοριών σε νομικά έγγραφα, credit scoring.

Ο CEO της εταιρείας, Παναγιώτης Τσαντίλας, δηλώνει: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που η ελληνική αγορά μας έχει κατατάξει ως ηγέτιδα εταιρία στην ανάλυση του διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων έχοντας ως πελάτες πολυεθνικές αλλά και μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις. Παραμένουμε, όμως, προσγειωμένοι αλλά και αφοσιωμένοι στο έργο μας και με τη συνεργασία 8 ελληνικών Πανεπιστημίων συνεχίζουμε την έρευνα σε νέες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης για ακόμα πιο καινοτομικά προϊόντα και υπηρεσίες».