Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Interview Έρευνα: Ξεχάστηκε από την πλειοψηφία η απόσταση των 2 μέτρων

Interview Έρευνα: Ξεχάστηκε από την πλειοψηφία η απόσταση των 2 μέτρων

Το 56% είδε τον τζίρο/εισόδημα του να επηρεάζεται αρνητικά λόγω της υγειονομικής κρίσης
“Μουδιασμένοι” οι καταναλωτές στο πεδίο της αγοράς ειδών ένδυσης και της
εστίασης

Υποχώρηση μισθού/εισοδήματος εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης δηλώνει το
56% των ερωτώμενων στην έρευνα COVID CONTROL 8, έναντι του 42% που δηλώνει
πως δεν έχει επηρεαστεί.

Στο ερώτημα: “Η δουλειά σας/εργασία σας έχει υποστεί μείωση τζίρου ή μείωση
ωρών εργασίας εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης;”, το 64% απαντά ναι/μάλλον
ναι και το 34% όχι/μάλλον όχι.

Την ίδια στιγμή, το 74% απαντά πως η αντίδραση των κυβερνήσεων για την
αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης ήταν σωστή, το 24% ότι ήταν υπερβολική
και δεν χρειάζονταν τόσα μέτρα και το 2% δεν γνωρίζει/δεν απαντά.

Πλέον το αντισηπτικό έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας, καθώς το 50% όταν
βγαίνει από το σπίτι το έχει πάντα μαζί του, το 23% το έχει συχνά, το 15%
ποτέ και το 12% σπάνια.

Πάντως ενώ το αντισηπτικό είναι “πρωταγωνιστής”, η απόσταση των 2 μέτρων
από όσους είναι γύρω μας μάλλον ως συνήθεια και πρακτική έχει ατονήσει.

Έτσι ενώ σε αντίστοιχη μέτρηση στις 27 Μαρτίου το 75% απαντούσε πως
διατηρεί την απόσταση, τώρα το αντίστοιχο ποσοστό είναι 39%.

Δεν διατηρούσε την απόσταση μόλις το 3% στις 27 Μαρτίου, αλλά τώρα το
αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται σε 16%.

Αναπόφευκτα έχει αυξηθεί σημαντικά το ποσοστό των “ξεχασιάρηδων”, που δεν
κρατούν την απόσταση των 2 μέτρων, αφού τώρα προσεγγίζει το 45%, ενώ στις
27 Μαρτίου ήταν 22%.

Η έρευνα αποτυπώνει και το “μούδιασμα” των καταναλωτών, οι οποίοι δεν έχουν
δείξει να είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν όσα στερήθηκαν το προηγούμενο
διάστημα του lock-down.

Στο πλαίσιο αυτό το 44% των ερωτώμενων απαντά ότι μετά το άνοιγμα της
αγοράς δεν προχώρησε στην απόκτηση ειδών ένδυσης, αλλά σκοπεύει να το
κάνει. Το 35% δεν αγόρασε γιατί δεν του φτάνουν τα χρήματα και το 21%
αγόρασε ήδη.

Με το άνοιγμα των εστιατορίων το 61% δεν πήγε για φαγητό, αλλά σκοπεύει να
το πράξει, το 28% δεν θα μεταβεί σε εστιατόριο γιατί δεν του φτάνουν τα
χρήματα και μόλις το 11% έφαγε ήδη έξω.

Αναφορικά με το ζήτημα των διακοπών, το 25% δηλώνει πως δεν θα παραθερίσει
φέτος επειδή δεν επαρκούν οι οικονομικές δυνάμεις του. Το 28% θα κάνει
διακοπές όσο πέρσι και το 23% θα παραθερίσει αλλά λιγότερο από την περσινή
χρονιά.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΆ Η ΕΡΕΥΝΆ ΠΑΡΑΚΆΤΩ

Covid_control_civil_8

 

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...