Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Interview Έρευνα: Ξεχάστηκε από την πλειοψηφία η απόσταση των 2 μέτρων

Interview Έρευνα: Ξεχάστηκε από την πλειοψηφία η απόσταση των 2 μέτρων

Το 56% είδε τον τζίρο/εισόδημα του να επηρεάζεται αρνητικά λόγω της υγειονομικής κρίσης
“Μουδιασμένοι” οι καταναλωτές στο πεδίο της αγοράς ειδών ένδυσης και της
εστίασης

Υποχώρηση μισθού/εισοδήματος εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης δηλώνει το
56% των ερωτώμενων στην έρευνα COVID CONTROL 8, έναντι του 42% που δηλώνει
πως δεν έχει επηρεαστεί.

Στο ερώτημα: “Η δουλειά σας/εργασία σας έχει υποστεί μείωση τζίρου ή μείωση
ωρών εργασίας εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης;”, το 64% απαντά ναι/μάλλον
ναι και το 34% όχι/μάλλον όχι.

Την ίδια στιγμή, το 74% απαντά πως η αντίδραση των κυβερνήσεων για την
αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης ήταν σωστή, το 24% ότι ήταν υπερβολική
και δεν χρειάζονταν τόσα μέτρα και το 2% δεν γνωρίζει/δεν απαντά.

Πλέον το αντισηπτικό έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας, καθώς το 50% όταν
βγαίνει από το σπίτι το έχει πάντα μαζί του, το 23% το έχει συχνά, το 15%
ποτέ και το 12% σπάνια.

Πάντως ενώ το αντισηπτικό είναι “πρωταγωνιστής”, η απόσταση των 2 μέτρων
από όσους είναι γύρω μας μάλλον ως συνήθεια και πρακτική έχει ατονήσει.

Έτσι ενώ σε αντίστοιχη μέτρηση στις 27 Μαρτίου το 75% απαντούσε πως
διατηρεί την απόσταση, τώρα το αντίστοιχο ποσοστό είναι 39%.

Δεν διατηρούσε την απόσταση μόλις το 3% στις 27 Μαρτίου, αλλά τώρα το
αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται σε 16%.

Αναπόφευκτα έχει αυξηθεί σημαντικά το ποσοστό των “ξεχασιάρηδων”, που δεν
κρατούν την απόσταση των 2 μέτρων, αφού τώρα προσεγγίζει το 45%, ενώ στις
27 Μαρτίου ήταν 22%.

Η έρευνα αποτυπώνει και το “μούδιασμα” των καταναλωτών, οι οποίοι δεν έχουν
δείξει να είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν όσα στερήθηκαν το προηγούμενο
διάστημα του lock-down.

Στο πλαίσιο αυτό το 44% των ερωτώμενων απαντά ότι μετά το άνοιγμα της
αγοράς δεν προχώρησε στην απόκτηση ειδών ένδυσης, αλλά σκοπεύει να το
κάνει. Το 35% δεν αγόρασε γιατί δεν του φτάνουν τα χρήματα και το 21%
αγόρασε ήδη.

Με το άνοιγμα των εστιατορίων το 61% δεν πήγε για φαγητό, αλλά σκοπεύει να
το πράξει, το 28% δεν θα μεταβεί σε εστιατόριο γιατί δεν του φτάνουν τα
χρήματα και μόλις το 11% έφαγε ήδη έξω.

Αναφορικά με το ζήτημα των διακοπών, το 25% δηλώνει πως δεν θα παραθερίσει
φέτος επειδή δεν επαρκούν οι οικονομικές δυνάμεις του. Το 28% θα κάνει
διακοπές όσο πέρσι και το 23% θα παραθερίσει αλλά λιγότερο από την περσινή
χρονιά.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΆ Η ΕΡΕΥΝΆ ΠΑΡΑΚΆΤΩ

Covid_control_civil_8

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

United Group: Στις αρχές του 2022 η ολοκλήρωση της εξαγοράς της Wind
Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022 αναμένει η διοίκηση της United Group ότι θα ολοκληρωθεί η εξαγορά της Wind, αν δεν υπάρξουν καθυστερήσεις στην...
Μετάλλαξη Όμικρον: Οι οίκοι αξιολόγησης φοβούνται ότι μπορεί να πλήξει τις προοπτικές ανάπτυξης παγκοσμίως
Η παραλλαγή Όμικρον του νέου κορωνοϊού θα μπορούσε να πλήξει τις προοπτικές ανάπτυξης παγκοσμίως αλλά και να ωθήσει σε αύξηση των τιμών, εκτιμούν οι...
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο Παγκόσμιο Συνέδριο Αθλητικού Τουρισμού
Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης «επέστρεψε» στην πόλη που της χάρισε το Χρυσό Ολυμπιακό Μετάλλιο για να παρουσιάσει...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

United Group: Στις αρχές του 2022 η ολοκλήρωση της εξαγοράς της Wind
Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022 αναμένει η διοίκηση της United Group ότι θα ολοκληρωθεί η εξαγορά της Wind, αν δεν υπάρξουν καθυστερήσεις στην...
ΕΛΓΕΚΑ: Ενισχυμένα κέρδη και μικρή μείωση του τζίρου στο εννεάμηνο
Ενίσχυση των κερδών αλλά και μικρή μείωση του τζίρου στο εννεάμηνο του 2021, κατέγραψε η ΕΛΓΕΚΑ, σε σχέση με το περυσινό αντίστοιχο διάστημα.  Αναλυτικά: • Ο...
Μετάλλαξη Όμικρον: Οι οίκοι αξιολόγησης φοβούνται ότι μπορεί να πλήξει τις προοπτικές ανάπτυξης παγκοσμίως
Η παραλλαγή Όμικρον του νέου κορωνοϊού θα μπορούσε να πλήξει τις προοπτικές ανάπτυξης παγκοσμίως αλλά και να ωθήσει σε αύξηση των τιμών, εκτιμούν οι...