Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Έρευνα ΈΡΕΥΝΑ: Το 90% των καταναλωτών εκμεταλλεύεται τις προσφορές και τις εκπτώσεις σουπερμάρκετ

ΈΡΕΥΝΑ: Το 90% των καταναλωτών εκμεταλλεύεται τις προσφορές και τις εκπτώσεις σουπερμάρκετ

 

Tο 90.3% των καταναλωτών εξοικονομεί χρήματα μέσω προσφορών/κουπονιών/δωροπετιαγών που προφέρουν οι αλυσίδες σουπερμάρκετ και προμηθευτές των προϊόντων. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι το 69.3% των καταναλωτών εξοικονομεί τουλάχιστον 5% επί της αξίας των αγορών του και το 40.9% τουλάχιστον 10%.

Η μέση εξοικονόμηση που προκύπτει από την στάθμιση του συνόλου ανέρχεται σε 11.7%. Το ποσοστό αυτό είναι πολύ κοντά στην πραγματική εξοικονόμηση που καταγράφεται σε προηγούμενη έρευνα του ΙΕΛΚΑ για τυπικό καλάθι δημοφιλών προϊόντων. Στην έρευνα εκείνη προκύπτει ότι κατά μέσο όρο ο καταναλωτής για το τυπικό καλάθι που συχνά αγοράζει, εξοικονομεί περίπου 15.4% χάρη στις προωθητικές ενέργειες. Οι μεγαλύτερες εξοικονομήσεις εμφανίζονται στα απορρυπαντικά πλυντηρίου ρούχων με 34%, στο αλεύρι για όλες τις χρήσεις με 22%, στα ζυμαρικά με 22%, στις σερβιέτες κατά 21%. Όλες οι κατηγορίες παρουσιάζουν εξοικονομήσεις οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν πέφτουν κάτω του 4%. Σημειώνεται ότι η συνολική αξία αυτών των ενεργειών για το σύνολο του 2014 εκτιμάται ότι ξεπέρασε τα 680 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί κατά μέσο όρο σε πάνω από 160 ευρώ όφελος ετησίως ανά νοικοκυριό.

Η έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ καταγράφει ενδιαφέροντα ευρήματα σε σχέση με τις αντιλήψεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε σχέση με την επιλογή προσφορών και προωθητικών ενεργειών στο πλαίσιο των «έξυπνων» αγορών τους λόγω της οικονομικής κρίσης. Συγκεκριμένα το 80% των καταναλωτών θεωρούν ότι στα σουπερμάρκετ βρίσκουν περισσότερες προσφορές και εκπτώσεις σε σχέση με άλλα καταστήματα. Το 78% του κοινού δηλώνει ότι κυνηγάει τις προσφορές στις αγορές στο σουπερμάρκετ και το 63% ότι οι προσφορές και εκπτώσεις είναι ο κύριος λόγος για να επιλέξουν το κατάστημα σουπερμάρκετ που θα επισκεφθούν. Σε κάθε περίπτωση η τάση είναι αυξητική, καθώς το 76% των καταναλωτών δήλωσαν ότι το 2014 αγόρασαν περισσότερες προσφορές σε σχέση με το 2013.

 

(video) Ομιλίες – Φωτορεπορτάζ : 1ο Συνέδριο Θαλάσσιου Τουρισμού & Επαγγελματικής Αλιείας
(ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ) Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 1ου Συνεδρίου Θαλάσσιου Τουρισμού & Επαγγελματικής Αλιείας Περισσότερα από 600 άτομα, φίλοι της θάλασσας και της επαγγελματικής...

Το ka-business.gr προτείνει

Υπερταμείο: Ξεκίνησε η διαδικασία για την αλλαγή Διοίκησης στην ΕΤΑΔ
Γενική Συνέλευση της ΕΤΑΔ πραγματοποιήθηκε , με δεδομένη της λήξη της θητείας του Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Στ. Βλαστού κι ενός μη εκτελεστικού μέλους...
EY: Πιο προσεκτικοί οι καταναλωτές τα φετινά Χριστούγεννα, εξαιτίας του αυξημένου κόστους ζωής, αλλά και των ανησυχιών για το περιβάλλον
Μια σημαντική μερίδα καταναλωτών σε ολόκληρο τον κόσμο προετοιμάζονται για μια πιο προσεκτική οικονομικά και φιλικότερη προς το περιβάλλον εορταστική περίοδο, καθώς αρχίζουν να...
ΟΤΘ: Συμμετείχε στο ANTOR Belux Media Workshop
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνέχεια της άριστης συνεργασίας με το γραφείο Εξωτερικού ΕΟΤ Κάτω Χώρων, συμμετείχε στο ANTOR Belux Media Workshop που έλαβε χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Υπερταμείο: Ξεκίνησε η διαδικασία για την αλλαγή Διοίκησης στην ΕΤΑΔ
Γενική Συνέλευση της ΕΤΑΔ πραγματοποιήθηκε , με δεδομένη της λήξη της θητείας του Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Στ. Βλαστού κι ενός μη εκτελεστικού μέλους...
EY: Πιο προσεκτικοί οι καταναλωτές τα φετινά Χριστούγεννα, εξαιτίας του αυξημένου κόστους ζωής, αλλά και των ανησυχιών για το περιβάλλον
Μια σημαντική μερίδα καταναλωτών σε ολόκληρο τον κόσμο προετοιμάζονται για μια πιο προσεκτική οικονομικά και φιλικότερη προς το περιβάλλον εορταστική περίοδο, καθώς αρχίζουν να...
ΟΤΘ: Συμμετείχε στο ANTOR Belux Media Workshop
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνέχεια της άριστης συνεργασίας με το γραφείο Εξωτερικού ΕΟΤ Κάτω Χώρων, συμμετείχε στο ANTOR Belux Media Workshop που έλαβε χώρα...