Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Δράσεις Περιφέρεια Πελοποννήσου: Εντυπωσιακές επιδόσεις σημειώνει η τουριστική καμπάνια με βασικό μήνυμα “Peloponnese:...

Περιφέρεια Πελοποννήσου: Εντυπωσιακές επιδόσεις σημειώνει η τουριστική καμπάνια με βασικό μήνυμα “Peloponnese: Greece beyond the obvious”

Η καμπάνια στοχεύει στο να αναδείξει και να προωθήσει τις μοναδικές εμπειρίες και τα αξιοθέατα της Πελοποννήσου μέσα από τα μάτια των πιο σημαντικών πρεσβευτών της, των κατοίκων της. Ετσι, προσκαλεί τους δυνητικούς επισκέπτες σε ένα γενναιόδωρο κέρασμα στα καταγάλανα νερά της, τη μακραίωνη ιστορία της, τα γραφικά χωριά της, τους πετρόχτιστους πύργους της και τις γεμάτες ζωή γειτονιές της. Ως ένα πρώτο βήμα, τους ζητά να την αναζητήσουν και να την βάλουν ψηλά στις προτιμήσεις τους αλλά και στις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου.

Εντυπωσιακές επιδόσεις σημειώνει η τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου με βασικό μήνυμα “Peloponnese: Greece beyond the obvious”
Εντυπωσιακές επιδόσεις σημειώνει η τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου με βασικό μήνυμα “Peloponnese: Greece beyond the obvious”

Με βασικό όχημα ένα video spot, η καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου εστιάζει κυρίως σε ψηφιακά μέσα και προβάλλεται στην Ελλάδα και τις αγορές της Γερμανίας, τη Γαλλίας, της Πολωνίας, της Ελβετίας και της Μεγάλης Βρετανίας. Για την επιμέρους στόχευσή της αξιοποιούνται μία σειρά από εξειδικευμένα consumer insights και online εργαλεία. Η ψηφιακή διαφημιστική προβολή πραγματοποιείται σε rich media formats σε Facebook, Instagram, YouTube και Verizon και έχει ήδη σημειώσει 2,2 εκατ. impressions και πάνω από 1 εκατομμύριο video views στο YouTube, 10,3 εκατομμύρια impressions και 790 χιλιάδες views σε Facebook και Instagram, ενώ η κάλυψη είναι στους 3 εκατομμύρια χρήστες (reach). Λαμβάνοντας υπόψη την τάση για κρατήσεις τελευταίας στιγμής, αλλά και το εγκεκριμένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου, η καμπάνια αφορά στην περίοδο Αυγούστου – Οκτωβρίου 2021.

Τουριστική Καμπάνια Περιφέρειας Πελοποννήσου

Η στρατηγική της καμπάνιας βασίζεται στις αλλαγές που έφερε η πανδημία της Covid-19 στις ταξιδιωτικές προτιμήσεις για μη πολυσύχναστους προορισμούς με εύκολη πρόσβαση, στην επιθυμία γνωριμίας και σύνδεσης με τις τοπικές κοινωνίες, όπως και στην ανάγκη κατανάλωσης πρωτότυπου περιεχομένου που προκαλεί θετικά συναισθήματα και αποτυπώνεται έντονα στο μυαλό του δυνητικού επισκέπτη.

Σχετικά, ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας, τόνισε: “Σε μια δύσκολη περίοδο, τόσο για την Περιφέρεια Πελοποννήσου, όσο και για όλη τη χώρα, εργαζόμαστε ακατάπαυστα έχοντας στόχο την ολοκληρωμένη ανάπτυξη και προώθηση της τουριστικής ταυτότητας του τόπου μας με καινοτόμο και δημιουργική προσέγγιση και με σημείο εκκίνησης τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους της, τους ίδιους τους ανθρώπους της Πελοποννήσου”.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ως εμπειρία γνήσιας Ελλάδας “πέρα από το προφανές” -ήδη 3 εκατομμύρια χρήστες έχουν εκτεθεί στην τουριστική καμπάνια τον πρώτο μήνα προβολής της

Από την πλευρά της, η αντιπεριφειάρχης Τουρισμού Αννα Καλογεροπούλου, δήλωσε: “Η καμπάνια αυτή αποτελεί μέρος μίας ευρύτερης στρατηγικής, που ήδη ξεδιπλώνεται, με στόχο η Πελοπόννησος να αποτελέσει έναν κορυφαίο τουριστικό προορισμό, βασισμένο στις αρχές της βιωσιμότητας, της αυθεντικότητας και της εμπιστοσύνης. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν τη στρατηγική μας κατεύθυνση και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο μας, θέτοντας κάθε φορά όλο και πιο υψηλούς στόχους”.

Το ka-business.gr προτείνει

Σχολεία: Αλλάζουν τα πάντα από τον Σεπτέμβριο
Το Ψηφιακό Σχολείο  προβλέπει τα μαθήματα να γίνονται διαδικτυακά για τους μαθητές που ζουν σε ακριτικές περιοχές και νησιά, εκεί δηλαδή που δεν μπορούν να...
Βιώσιμη Ανάπτυξη: Έρχονται κοινόχρηστα ηλεκτρικά ποδήλατα στον Δήμο Πολυγύρου
Ο σεβασμός στο περιβάλλον και η μείωση των ρύπων αποτελούν μέρος της πολιτικής της Διοίκησης του Δήμου Πολυγύρου. Για τον λόγο αυτό ο Δήμαρχος, Γιώργος...
Σοκ στη Γαλλία με τον ομαδικό βιασμό 12χρονης από εφήβους
Αγόρια ηλικίας 13 ετών σε προάστιο του Παρισιού κατηγορήθηκαν για βιασμό ενός 12χρονου κοριτσιού και επίθεση με θρησκευτικά κίνητρα σε βάρος της, όπως ανακοίνωσαν οι γαλλικές...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Σχολεία: Αλλάζουν τα πάντα από τον Σεπτέμβριο
Το Ψηφιακό Σχολείο  προβλέπει τα μαθήματα να γίνονται διαδικτυακά για τους μαθητές που ζουν σε ακριτικές περιοχές και νησιά, εκεί δηλαδή που δεν μπορούν να...
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Ξεκίνησε η κατάθεση ελληνικών ταινιών
Ξεκίνησε η κατάθεση ελληνικών ταινιών για το 65o Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, που θα πραγματοποιηθεί από τις 31 Οκτωβρίου έως τις 10 Νοεμβρίου 2024. Το ελληνικό...
ΕΕΘ: Επιδότηση επιχειρήσεων – μελών για συμμετοχή στην 88η ΔΕΘ
Το  Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο των δράσεων που υλοποιεί για στήριξη των επιχειρήσεων - μελών του, αναλαμβάνει και φέτος πρωτοβουλία και επιδοτεί τη...