Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Δράσεις Περιφέρεια Πελοποννήσου: Εντυπωσιακές επιδόσεις σημειώνει η τουριστική καμπάνια με βασικό μήνυμα “Peloponnese:...

Περιφέρεια Πελοποννήσου: Εντυπωσιακές επιδόσεις σημειώνει η τουριστική καμπάνια με βασικό μήνυμα “Peloponnese: Greece beyond the obvious”

Η καμπάνια στοχεύει στο να αναδείξει και να προωθήσει τις μοναδικές εμπειρίες και τα αξιοθέατα της Πελοποννήσου μέσα από τα μάτια των πιο σημαντικών πρεσβευτών της, των κατοίκων της. Ετσι, προσκαλεί τους δυνητικούς επισκέπτες σε ένα γενναιόδωρο κέρασμα στα καταγάλανα νερά της, τη μακραίωνη ιστορία της, τα γραφικά χωριά της, τους πετρόχτιστους πύργους της και τις γεμάτες ζωή γειτονιές της. Ως ένα πρώτο βήμα, τους ζητά να την αναζητήσουν και να την βάλουν ψηλά στις προτιμήσεις τους αλλά και στις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου.

Εντυπωσιακές επιδόσεις σημειώνει η τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου με βασικό μήνυμα “Peloponnese: Greece beyond the obvious”
Εντυπωσιακές επιδόσεις σημειώνει η τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου με βασικό μήνυμα “Peloponnese: Greece beyond the obvious”

Με βασικό όχημα ένα video spot, η καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου εστιάζει κυρίως σε ψηφιακά μέσα και προβάλλεται στην Ελλάδα και τις αγορές της Γερμανίας, τη Γαλλίας, της Πολωνίας, της Ελβετίας και της Μεγάλης Βρετανίας. Για την επιμέρους στόχευσή της αξιοποιούνται μία σειρά από εξειδικευμένα consumer insights και online εργαλεία. Η ψηφιακή διαφημιστική προβολή πραγματοποιείται σε rich media formats σε Facebook, Instagram, YouTube και Verizon και έχει ήδη σημειώσει 2,2 εκατ. impressions και πάνω από 1 εκατομμύριο video views στο YouTube, 10,3 εκατομμύρια impressions και 790 χιλιάδες views σε Facebook και Instagram, ενώ η κάλυψη είναι στους 3 εκατομμύρια χρήστες (reach). Λαμβάνοντας υπόψη την τάση για κρατήσεις τελευταίας στιγμής, αλλά και το εγκεκριμένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου, η καμπάνια αφορά στην περίοδο Αυγούστου – Οκτωβρίου 2021.

Τουριστική Καμπάνια Περιφέρειας Πελοποννήσου

Η στρατηγική της καμπάνιας βασίζεται στις αλλαγές που έφερε η πανδημία της Covid-19 στις ταξιδιωτικές προτιμήσεις για μη πολυσύχναστους προορισμούς με εύκολη πρόσβαση, στην επιθυμία γνωριμίας και σύνδεσης με τις τοπικές κοινωνίες, όπως και στην ανάγκη κατανάλωσης πρωτότυπου περιεχομένου που προκαλεί θετικά συναισθήματα και αποτυπώνεται έντονα στο μυαλό του δυνητικού επισκέπτη.

Σχετικά, ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας, τόνισε: “Σε μια δύσκολη περίοδο, τόσο για την Περιφέρεια Πελοποννήσου, όσο και για όλη τη χώρα, εργαζόμαστε ακατάπαυστα έχοντας στόχο την ολοκληρωμένη ανάπτυξη και προώθηση της τουριστικής ταυτότητας του τόπου μας με καινοτόμο και δημιουργική προσέγγιση και με σημείο εκκίνησης τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους της, τους ίδιους τους ανθρώπους της Πελοποννήσου”.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ως εμπειρία γνήσιας Ελλάδας “πέρα από το προφανές” -ήδη 3 εκατομμύρια χρήστες έχουν εκτεθεί στην τουριστική καμπάνια τον πρώτο μήνα προβολής της

Από την πλευρά της, η αντιπεριφειάρχης Τουρισμού Αννα Καλογεροπούλου, δήλωσε: “Η καμπάνια αυτή αποτελεί μέρος μίας ευρύτερης στρατηγικής, που ήδη ξεδιπλώνεται, με στόχο η Πελοπόννησος να αποτελέσει έναν κορυφαίο τουριστικό προορισμό, βασισμένο στις αρχές της βιωσιμότητας, της αυθεντικότητας και της εμπιστοσύνης. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν τη στρατηγική μας κατεύθυνση και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο μας, θέτοντας κάθε φορά όλο και πιο υψηλούς στόχους”.

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Μητσοτάκης: Στα 830 ευρώ ο κατώτατος μισθός
Στη νέα αύξηση του κατώτατου μισθού αναφέρθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στο υπουργικό συμβούλιο που συνεδριάζει μία ημέρα μετά την πρόταση δυσπιστίας κατά της...
Κολωνός: Ένοχος για βιασμό και μαστροπεία ο Μίχος – Αθώα η μητέρα της 12χρονης
Την ενοχή του Ηλία Μίχου, βασικού κατηγορούμενου για την υπόθεση σεξουαλικής κακοποίησης της 12χρονης στον Κολωνό, αποφάσισε το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας. Το δικαστήριο...
Δημήτρης Παπαστεργίου στη Βουλή: Σας καλώ να καταψηφίσετε τη πρόταση δυσπιστίας
Την καταψήφιση της πρότασης δυσπιστίας προς την κυβέρνηση ζήτησε από το βήμα της Βουλής, ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.  Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του...