Βραβείο σε ομάδα του ΑΠΘ για εκπαιδευτικό παιχνίδι που καινοτομεί στην εκμάθηση του προγραμματισμού σε παιδιά

 

Το 3ο Βραβείο στην Κατηγορία «Research» κέρδισε το project Robotiles της ομάδας Cubes Coding. Το Robotiles αποτελεί ένα καινοτόμο απτικό εκπαιδευτικό παιχνίδι στην εκμάθηση του προγραμματισμού σε παιδιά ηλικίας 3-15 ετών. Η καινοτομία του έγκειται τόσο στο πλήθος των προγραμματιστικών εννοιών, την ευχρηστία, όσο και στην ικανότητα του Robotiles να λειτουργεί με τρίτα μη απτικά συστήματα, καθιστώντας το ιδανική λύση για γονείς, σχολεία και εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην εκμάθηση του προγραμματισμού. Επικεφαλής της ομάδας είναι το μέλος ΕΔΙΠ του ΑΠΘ, Δρ Θεοδόσιος Σαπουνίδης.

 

Ο Διαγωνισμός «Ennovation 2017», ο οποίος αριθμεί περισσότερους από 300 συμμετέχοντες κάθε χρόνο και καθοδηγεί τους νικητές για την επιτυχή επιχειρηματική τους δραστηριοποίηση, έχει στόχο την ανάδειξη της νεανικής καινοτομίας και επιχειρηματικότητας στους ψηφιακούς χώρους του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών. Για πρώτη φορά, φέτος, ενσωματώθηκε στο πλαίσιο του Διαγωνισμού, η κατηγορία «Research», που φιλοδοξεί να αναδείξει ερευνητικά αποτελέσματα από πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα με σκοπό την αξιοποίησή τους.