Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Διεθνή O Γερμανικός Τύπος για τη μετά-brexit εποχή

O Γερμανικός Τύπος για τη μετά-brexit εποχή

 

Aν διεξάγονταν η ψηφοφορία στην κάτω βουλή την Τρίτη, (11 Δεκεμβρίου), η Τερέζα Μέι θα έρχονταν αντιμέτωπη με συντριπτική ήττα και θα εξαναγκάζονταν πιθανότατα σε παραίτηση, γράφει η Γερμανική Handelsblatt με τίτλο «Χαοτικές μέρες στο Λονδίνο». Η οικονομική εφημερίδα επισημαίνει: «Η βρετανίδα πρωθυπουργός έκανε αυτό το οποίο διέψευδε μέχρι την τελευταία στιγμή: Ανέβαλε την ψηφοφορία για κάποια στιγμή στο μέλλον. Πριν όμως πραγματοποιηθεί η ψηφοφορία η Τερέζα Μέι θα αναγκαστεί να κάνει αυτό που ποτέ δεν ήθελε να κάνει: Να ζητήσει μικρές παραχωρήσεις από τις Βρυξέλλες έτσι ώστε να έχει να παρουσιάσει κάτι στους βουλευτές. Με την τακτική αυτή η πρωθυπουργός κερδίζει ελάχιστα, εκτός βέβαια από την αποτροπή μιας κυβερνητικής κρίσης. Σε περίπτωση που οι προσπάθειες της Μέι στις Βρυξέλλες δεν στεφθούν με επιτυχία και δεν πετύχει βελτιώσεις της συμφωνίας αποχώρησης, τότε όλα ξεκινούν και πάλι από την αρχή μέσα στο νέο έτος, χωρίς όμως να υπάρχει προοπτική για σαφείς πλειοψηφίες υπέρ εναλλακτικών λύσεων στη Βρετανία».

«Χάος στο Λονδίνο» επιγράφει το σχόλιό της και η Frankfurter Allgemeine Zeitung: «Όταν οι βρετανοί ψηφοφόροι τάσσονταν οριακά υπέρ της αποχώρησης της χώρας από την ΕΕ τον Ιούνιο του 2016, θα έπρεπε να φανταστούν πόσο άσχημα θα διαχειρίζονταν το Brexit οι περισσότεροι πολιτικοί τους. Στο τέλος δεν αποκλείονται, ούτε νέες εκλογές στη Βρετανία, ούτε το ενδεχόμενο ένας αριστερός πολιτικός να περάσει ως πρωθυπουργός το κατώφλι της Ντάουνινγκ Στριτ. Την ευθύνη για τις εξελίξεις αυτές θα έφερναν ακέραια οι συντηρητικοί. Τώρα καλούνται να επαναδιαπραγματευθούν στις Βρυξέλλες, οι οποίες ωστόσο δεν φαίνονται διατεθειμένες για μεγάλες υποχωρήσεις».

Μια απεργία με πολλές εξελίξεις

Η επίσης γερμανική Nurnberger Nachtichten αναφέρει: H απεργία αποτελεί ίσως μήνυμα προς άλλους κλάδους, να μην αποδέχονται την τακτική αναβλητικότητας των εργοδοτών σε διαπραγματεύσεις για μισθολογικές αυξήσεις, αλλά να απαντούν με κινητοποιήσεις. Είναι σαφές ότι το επιβατικό κοινό πληρώνει το τίμημα για όλα αυτά. Οι επιβάτες ωστόσο θα πρέπει να γνωρίζουν ότι μόνο με τέτοιες ακραίες ενέργειες θα περιοριστεί το μεγάλο χάσμα μεταξύ πλουσίων και φτωχών».

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

Σέιχ Σου: Επί ποδός ο κρατικός μηχανισμός για την πυροπροστασία του
Ο υψηλός βαθμός ετοιμότητας του κρατικού μηχανισμού και των συναρμόδιων φορέων να παρέμβουν άμεσα, σε οποιοδήποτε έκτακτο περιστατικό πυρκαγιάς στο Σέιχ Σου, επιβεβαιώθηκε στη...
Στράτος Σιμόπουλος: Δημιουργία Θαλάσσιας Συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό και Αξιοποίηση της Στοάς Αγίου Μηνά Θεσσαλονίκης
Με αφορμή τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησής  του βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης, ΝΔ Στράτου Σιμόπουλου, στη Βουλή, με τίτλο “Δημιουργία Θαλάσσια Συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό και...
ProCredit Bank: Μάθημα για Αρχάριους – Πώς θα μάθουμε να αποταμιεύουμε;
Ο κόσμος λατρεύει τα βιβλία και τα άρθρα με ηχηρούς τίτλους - «Δεν θα σας το διδάξουν αυτό στο  σχολείο», «Λίγοι άνθρωποι το γνωρίζουν...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Σέιχ Σου: Επί ποδός ο κρατικός μηχανισμός για την πυροπροστασία του
Ο υψηλός βαθμός ετοιμότητας του κρατικού μηχανισμού και των συναρμόδιων φορέων να παρέμβουν άμεσα, σε οποιοδήποτε έκτακτο περιστατικό πυρκαγιάς στο Σέιχ Σου, επιβεβαιώθηκε στη...
Στράτος Σιμόπουλος: Δημιουργία Θαλάσσιας Συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό και Αξιοποίηση της Στοάς Αγίου Μηνά Θεσσαλονίκης
Με αφορμή τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησής  του βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης, ΝΔ Στράτου Σιμόπουλου, στη Βουλή, με τίτλο “Δημιουργία Θαλάσσια Συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό και...
ProCredit Bank: Μάθημα για Αρχάριους – Πώς θα μάθουμε να αποταμιεύουμε;
Ο κόσμος λατρεύει τα βιβλία και τα άρθρα με ηχηρούς τίτλους - «Δεν θα σας το διδάξουν αυτό στο  σχολείο», «Λίγοι άνθρωποι το γνωρίζουν...