Αρχική BUSINESS Azul Eco Hotel: Νέα συνεργασία με στόχο τη δημιουργία αλυσίδας ξενοδοχείων με...

Azul Eco Hotel: Νέα συνεργασία με στόχο τη δημιουργία αλυσίδας ξενοδοχείων με eco φιλοσοφία

O κ. Χρήστος Ζαγγογιάννης, διευθυντής στο παρελθόν της αλυσίδας Bomo Hotes έκανε το δικό του επιχειρηματικό άλμα, προχωρώντας στην μακροχρόνια μίσθωση του πρώην Gortyna στη Σκαλέτα Ρεθύμνου.

Το αναβάθμισε στο 4άστερο Azul Eco Hotel με σκοπό όπως δήλωσε στο ka-business.gr να προσφέρει βιώσιμη φιλοξενία. Το ξενοδοχείο θα ανοίξει στις 01 Μαΐου το 2023.Εχει 123 δωμάτια 320 κλίνες. Διαθέτει ένα wellness center.Pool bar – restaurant. Κεντρικό εστιατόριο.  «Έχουμε ήδη συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς για τις πρώτες ύλες που θα χρησιμοποιούμε στη κουζίνα και με τοπικούς κτηνοτρόφους» επισημαίνει κ . Ζαγγογιάννης.

Στο πλαίσιο του στόχου για δημιουργία μίας αλυσίδας ξενοδοχείων με eco φιλοσοφία ανακοινωθεί η συνεργασία  της διοίκησης του ξενοδοχείου με τη Δρ. Λένια Παπαδόπουλου – Κελιδου η οποία έχει αναλάβει την διαμόρφωση της  εταιρική ταυτότητας του ξενοδοχείου και της ανάπτυξης της εταιρίας σε νέες αγορές.

Ποια είναι η Δρ. Λεμονιά (Λένια) Παπαδόπουλου 

Η Δρ Λεμονιά (Λένια) Παπαδοπούλου-Κελίδου είναι εκπαιδεύτρια στο UNWTO Academy στις Διαπραγματεύσεις στον Τουρισμό και Λέκτορας στο CΙΤΥ College University of York Europe Campus. Έχει διδακτορικό στις «Διαπραγματεύσεις στον Τουρισμό» από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Μεταπτυχιακό (Msc)  «Οικονομικά και Χρηματοοικονομικά» από το Πανεπιστήμιο του Southampton του Ηνωμένου Βασίλειου, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στις «Διαπραγματεύσεις» από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πτυχίο «Contract Law” από το Harvard Law School, πιστοποιητικό «eTourism Communication Perspectives» από το Universita Svizzera italiana και πιστοποιητικό «Hospitality and Tourism in China: A Global Perspective» από το The Hong Kong Polytechnic University. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται σε στρατηγικές διαπραγμάτευσης και επίλυσης συγκρούσεων μεταξύ ξενοδοχείων, tour operators, φορέων προορισμού, λιμανιών, αεροδρομίων και αεροπορικών εταιρειών. Η έρευνά της έχει παρουσιαστεί σε συνέδρια και έχει δημοσιευτεί σε βιβλία. Η έρευνά της στον ξενοδοχειακό κλάδο ξεκίνησε από το 2013.  Πρόσφατα έγινε μέλος της Ελληνικής Αεροπορικής Ένωσης.

Η παγκόσμια καινοτομία και συνεισφορά της Δρ. Παπαδοπούλου-Κελίδου είναι η δημιουργία νέου πεδίου, «Διαπραγματευσεις στον Τουρισμό», στον τουριστικό κλάδο τόσο σε επίπεδο διδακτορικής εξειδίκευσης όσο και στην τουριστική αγορά. Παρόλο που η διαπραγμάτευση ως επιστήμη υπάρχει από το 1950, είναι η πρώτη φορά που εφαρμόζεται και εξειδικεύεται στον τουρισμό.

Όπως δήλωσε ο κ. Ζαγγογιάννης στο ka-business.gr πρώτος στόχος του 2023  είναι η δημιουργία μιας πλατφόρμας Hotel Management όπου θα εφαρμόζονται   περιβαλλοντικές πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης των ξενοδοχείων.  Η ενδυνάμωση και η διεκδίκηση δυναμικών συνεργειών με Real Estate Developers, και Private Equity Funds που δραστηριοποιούνται στον Τουρισμό.  Ήδη έχει ξεκινήσει μια στρατηγική συνεργασία με την PK Consulting Group η οποία θα βοηθήσει την εταιρία μας στο να γίνουν   συνεπενδύσεις με τους παραπάνω στρατηγικούς εταίρους, όσον αφορά τη μίσθωση ή αγορά   ξενοδοχείων.

H ομάδα του ‘Αzul’ -επισημαίνει στο ka-business.gr ο κ. Ζαγγογιλάννης- θέλει  να μεταδώσει στους επισκέπτες και στους τουρίστες, την αντίληψη της βιώσιμης φιλοξενίας «  Η “βιωσιμότητα” είναι μία έννοια δυναμική που εξελίσσεται.  Πριν την πανδημία η βιωσιμότητα ήταν συνυφασμένη με το «περιβαλλοντικό αποτύπωμα» εστιάζοντας στην «πράσινη λειτουργία» ενός ξενοδοχείου με οτιδήποτε οδηγεί σε χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Η δημιουργία «πράσινων» τοίχων, η μείωση χρήσης πλαστικών προϊόντων και η επένδυση σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι μερικά μόνο παραδείγματα.  Η βιωσιμότητα ως έννοια αρχικά βασίστηκε σε τρεις πυλώνες: το περιβάλλον, την οικονομία και την κοινωνία.  Πριν την πανδημία, οι δύο πυλώνες, της οικονομίας και της κοινωνίας, πρακτικά αγνοήθηκαν από τα ξενοδοχεία και δόθηκε έμφαση στο περιβάλλον.  Η πανδημία δεν ανέδειξε απλά τους άλλους δύο πυλώνες, προσέθεσε και έναν νέο πυλώνα το «well being».  Πρακτικά αυτό για ένα ξενοδοχείο σημαίνει ότι για να προσφέρει αυθεντική βιώσιμη φιλοξενία πρέπει: να διατηρεί χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα μέσα από κάθε υπηρεσία, να προσφέρει υπηρεσίες που βελτιώνουν το well being των πελατών μέσα από αυθεντικές εμπειρίες, να βελτιώνει το well being του προσωπικού μέσω οικονομικών απολαβών και διατήρηση καλής ψυχολογίας στο εργασιακό περιβάλλον, να συνεισφέρει στην ποιότητα ζωής της καθημερινότητας των μονίμων κατοίκων, να συμβάλει στην καταπολέμηση κοινωνικών ζητημάτων (CSR), να επιτυγχάνει την οικονομική βιωσιμότητα η οποία αναφέρεται στην βιώσιμη κερδοφορία-ανάπτυξη και φερεγγυότητα ενός ξενοδοχείου. Δυστυχώς η πλειοψηφία των ξενοδοχείων δεν έχει αντιληφθεί την ουσία και την πρακτική σημασία της αυθεντικής βιώσιμης φιλοξενίας και εφαρμόζει αποσπασματικές άστοχες πρακτικές με τη χρήση κάποιων eco friendly προϊόντων. Η αυθεντική βιώσιμη φιλοξενία δεν περιορίζεται απλά στη χρήση eco friendly προϊόντων. Ξεκινάει από τη βιώσιμη λειτουργία, τα eco friendly προιόντα, τις υπηρεσίες με τη δημιουργία αυθεντικών εμπειριών,  συνεχίζει στο προσωπικό του ξενοδοχείου, αντανακλάται και μεταλαμπαδεύεται στους πελάτες και ολοκληρώνεται με τη συνεισφορά στην κοινωνική ευημερία».

Ερωτηθείς να σχολιάσει στο ka-business.gr πόσο επηρέασε τα επαγγελματικά του σχέδια η  συνεργασία του με τον κ. Μουζενίδη δήλωσε  « Ο  Μουζενίδης με προσέλαβε για να φτιάξουμε την αλυσίδα BOMO HOTELS. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα αναπτύχθηκε μια αλυσίδα ξενοδοχείων στην Ελλάδα, στην Αρμενία και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα όπου κατείχα την θέση του γενικού διευθυντή. Η αλυσίδα των ξενοδοχείων αυτών ήταν η πιο κερδοφόρα του Ομίλου. Η ενασχόληση μου από τη θέση του γενικού διευθυντή  εκτός από εμπειρία μου έδωσε τη δυνατότητα να συνεργαστώ με υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων tour operator με τα οποία υπήρξε ανταλλαγή πληροφοριών και γνώσεων στο παγκόσμιο τουριστικό γίγνεσθαι.  Μετά τον αδόκητο χαμό του Προέδρου του Ομίλου αποφάσισα ότι η προσπάθεια αυτή έπρεπε να συνεχιστεί έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ με το επιχειρείν και συμμετείχα ως εταίρος στην μίσθωση ξενοδοχειακή μονάδας στη Καβάλα. Η ημιτελής όμως προσπάθεια των Bomo Hotels  ήταν που με παρακίνησε να ξεκινήσω μία καινούρια προσπάθεια δημιουργίας αλυσίδας ξενοδοχείων».

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

Τράπεζα Πειραιώς: Παράταση Προγράμματος Ανταμοιβής Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη με ευθύνη στο ζήτημα της επιβάρυνσης των οικογενειακών προϋπολογισμών από την άνοδο των επιτοκίων διεθνώς, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους...
Νομοθεσία για τις υποδομές Gigabit: πράσινο φως για την επιτάχυνση της ανάπτυξης
Η «νομοθεσία για τις υποδομές Gigabit» αποσκοπεί στη μείωση του κόστους ανάπτυξης υπερταχέων δικτύων. Η νομοθεσία, η οποία έχει ήδη συμφωνηθεί με το Συμβούλιο και...
Δικαίωμα στην επισκευή: νέοι κανόνες για πιο εύκολες και οικονομικές επισκευές
Οι νέοι κανόνες ενισχύουν τα δικαιώματα των καταναλωτών, ελαττώνουν τα σκουπίδια και ενισχύουν τον κλάδο των επισκευών, κάνοντάς τες ευκολότερες και πιο συμφέρουσες. Την Τρίτη...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Φωτογραφία : “Πάσχα στο Άγιον Όρος”
Η Αγιορειτική Εστία συμμετέχει στις εκδηλώσεις της «Λατρευτικής Εβδομάδας» του Δήμου Θεσσαλονίκης, με την διοργάνωση της ομαδικής έκθεσης φωτογραφίας και ιερών κειμηλίων με τίτλο:...
ΜΕΒΓΑΛ: Αγάπης Έργα για την κοινωνία
Για περισσότερα από 74 χρόνια η ΜΕΒΓΑΛ φροντίζει να φέρει στο τραπέζι μας προϊόντα που είναι απαραίτητα για μία ισορροπημένη διατροφή και ενισχύουν την...
Coffee Island: Προχωρά σε σημαντική δωρεά για την εκπαίδευση των νέων νευροχειρουργών
Η ομάδα της Coffee Island, συνεχίζει, με αφοσίωση, να νοιάζεται για όλα αυτά που κάνουν τον κόσμο καλύτερο. Ως αρωγός διαφόρων πρωτοβουλιών που ενισχύουν την...