Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Αγροτικά Δημιουργώντας επώνυμα αγροτικά προϊόντα: Εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από την «Εξέλιξη» στην...

Δημιουργώντας επώνυμα αγροτικά προϊόντα: Εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από την «Εξέλιξη» στην Θεσσαλονίκη

 

Το πρόγραμμα, που θα διεξαχθεί 10:00-16:00 στο Συνεδριακό Κέντρο Τράπεζας Πειραιώς (Κατούνη 12-14) στη Θεσσαλονίκη, απευθύνεται τόσο σε νέους αγρότες που θέλουν να ξεκινήσουν την παραγωγή των προϊόντων τους, όσο και σε υφιστάμενους που θέλουν να αναπτύξουν τα προϊόντα τους και να τα κάνουν επώνυμα, προσβλέποντας σε μία καλύτερη θέση στην αγορά, καθώς και σε μέλη αγροτικών συνεταιρισμών και αγροτικών οργανώσεων.

Στόχος του σεμιναρίου είναι η κατανόηση και εξοικείωση, με τρόπο απλό και πρακτικό, των τεχνικών που είναι απαραίτητες για τη δημιουργία και προώθηση επώνυμων αγροτικών προϊόντων. Με τη συμμετοχή τους στο σεμινάριο, οι αγρότες θα είναι σε θέση να:

  • Αξιοποιήσουν τα πλεονεκτήματα που έχουν τα επώνυμα προϊόντα έναντι των ανώνυμων (χύμα) στην αγροδιατροφική αγορά.
  • “Χτίσουν” την ταυτότητα του προϊόντος τους με τρόπο στρατηγικό, λαμβάνοντας υπόψη τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τόσο του ίδιου προϊόντος, όσο και της αγοράς στην οποία απευθύνεται.
  • Εκμεταλλευτούν επιχειρηματικά την ταυτότητα του προϊόντος για την προώθησή του σε συγκεκριμένες αγορές, οι οποίες κρίνονται κατάλληλες.

Στο τέλος του σεμιναρίου, θα δοθεί στους συμμετέχοντες πιστοποιητικό παρακολούθησης και χρήσιμο εκπαιδευτικό υλικό.

 

Το Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη είναι πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, το οποίο παρέχει εκπαιδευτικά προγράμματα που ενδυναμώνουν τις επιχειρηματικές ικανότητες και παρέχουν επικαιροποιημένες γνώσεις, πληροφόρηση, καθοδήγηση και δικτύωση στους αγρότες. Λαμβάνοντας υπ’ όψη τις καθημερινές απαιτήσεις των αγροτικών εργασιών, την εποχικότητα των καλλιεργειών και τον περιορισμένο διαθέσιμο χρόνο των αγροτών και επιχειρήσεων, έχει σχεδιάσει σύγχρονα προγράμματα μικρής διάρκειας και προσιτού κόστους, τα οποία εμπλουτίζονται συνεχώς, ακολουθώντας τις τάσεις του αγροτικού επιχειρείν. Η θεματολογία των προγραμμάτων περιλαμβάνει: Επιχειρηματικό σχεδιασμό, Διαπραγματεύσεις, Εξαγωγές φρέσκων φρούτων και λαχανικών, Εμπόριο και κανάλια διανομής, Οργάνωση και Διαχείριση αγροτικών οργανώσεων, Πιστοποιήσεις και επιχειρηματικά οφέλη, Φορολογικά θέματα.

 

Για περισσότερες πληροφορίες για τα προγράμματα αλλά και για το πλάνο διεξαγωγής τους, μπορείτε να ενημερωθείτε από τα καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς και στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη στο τηλέφωνο 210 37 39 126, καθώς και στο  www.excelixi.org,  όπου μπορείτε να δηλώσετε και συμμετοχή.

 

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...