Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Νέες προοπτικές για την προώθηση της διακριτής κινηματογραφικής ταυτότητας της Κεντρικής Μακεδονίας

Νέες προοπτικές για την προώθηση της διακριτής κινηματογραφικής ταυτότητας της Κεντρικής Μακεδονίας

Το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας προσκλήθηκε να λάβει μέρος σε δύο συναντήσεις επαγγελματιών (industry talks) του Film O’Clock International Festival, όπου συμμετείχαν επαγγελματίες του οπτικοακουστικού χώρου και εκπρόσωποι κινηματογραφικών οργανισμών από τις πέντε χώρες που ενώνει ο 25ος ανατολικός μεσημβρινός- Λιθουανία, Ρουμανία, Ελλάδα, Αίγυπτος και Νότια Αφρική.

«Αξιοποιούμε τα εργαλεία που μας δίνει το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την ενίσχυση της εξωστρέφειας και της ανταγωνιστικότητας της περιοχής μας στον τομέα των οπτικοακουστικών παραγωγών, προβάλλοντας τις υπηρεσίες του, αλλά και αναδεικνύοντας τις δράσεις του για την προώθηση της διακριτής κινηματογραφικής ταυτότητας της περιοχής μας το 2021. Η συμμετοχή μας σε κινηματογραφικά φεστιβάλ και η αλληλεπίδρασή με εκπροσώπους όλων των πεδίων της οπτικοακουστικής παραγωγής μάς προσφέρει νέες προοπτικές δικτύωσης και συνεργασίας, ιδιαίτερα χρήσιμες στη δύσκολη συγκυρία της πανδημίας. Παράλληλα, μας επιτρέπει να συντονιστούμε με τις ανάγκες των επαγγελματιών του χώρου, ώστε να συνεισφέρουμε, με κάθε διαθέσιμο μέσο, στην ανάκαμψη του κλάδου και την προσέλκυση παραγωγών στην Κεντρική Μακεδονία, στην ενίσχυση του κινηματογραφικού τουρισμού και στην προαγωγή της πλούσιας κινηματογραφικής κληρονομιάς της περιοχής μας», δήλωσε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος.

Κατά τη διάρκεια των επαγγελματικών συναντήσεων του Film O’Clock International Festival, παρουσιάστηκαν οι προοπτικές του Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας να συνεισφέρει στη διάδοση της πλούσιας κινηματογραφικής ιστορίας και την ενδυνάμωση της διακριτής πολιτιστικής ταυτότητας της περιοχής, όπως αποτυπώνεται στον κινηματογράφο. Στην πρώτη επαγγελματική συνάντηση, με θέμα «Ανακαλύπτοντας την κινηματογραφική κληρονομιά», η αν. προϊσταμένη του Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Λίνα Μυλωνάκη αναφέρθηκε στις νέες προοπτικές που διανοίγει το Film Office για την προώθηση του κινηματογραφικού πολιτισμού στην Κεντρική Μακεδονία. Επίσης, έκανε λόγο για τις επικείμενες δράσεις του Film Office για το 2021, που αφορούν σε ζητήματα εκπαίδευσης και κατάρτισης, όχι μόνο των επαγγελματιών του οπτικοακουστικού τομέα, αλλά και του ευρύτερου κοινού, με απώτερο στόχο την προαγωγή της κινηματογραφικής κληρονομιάς στην περιοχή.

Στη δεύτερη συνάντηση επαγγελματιών του Film O’Clock International Festival, που ήταν αφιερωμένη στις «ευκαιρίες για υλοποίηση κινηματογραφικών παραγωγών στον 25ο ανατολικό μεσημβρινό»,  παρουσιάστηκαν οι υπηρεσίες του Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την υποστήριξη και τη διευκόλυνση οπτικοακουστικών παραγωγών που υλοποιούνται στην περιοχή, όπως διαμορφώνονται στις ιδιαίτερες υγειονομικές συνθήκες που δημιουργεί η πανδημία.

(video) ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 17ου πολυσυνεδρίου ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ – Όλες οι ομιλίες
Τις εργασίες παρακολούθησαν διαδικτυακά, μέσω live streaming  περισσότεροι από αναγνώστες του  σε όλο τον κόσμο, που διοργάνωσε το 17ο πολυσυνέδριο Καινοτομία &...

Το ka-business.gr προτείνει

Οικονομία: Μια «ανάσα» από την επενδυτική βαθμίδα η Ελλάδα
Την Παρασκευή, το Reuters ανέφερε ότι τα ελληνικά ομόλογα διαπραγματεύονται σαν να έχουν ήδη πάρει την επενδυτική βαθμίδα. Όπως εξήγησε, το αποτέλεσμα των εκλογών...
Μελέτη EY-Eurelectric: Ηλεκτρικά οχήματα το 55% των παγκόσμιων πωλήσεων οχημάτων μέχρι το 2030 – έξι προτεραιότητες
Ο ρυθμός υιοθέτησης των ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκε γρηγορότερα από ό,τι είχε προβλεφθεί. Παγκοσμίως, οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων διπλασιάστηκαν το 2021 και σημείωσαν άλμα της...
Τράπεζα Πειραιώς: Συμβολαιακή Τραπεζική για τη στήριξη του αγροδιατροφικού τομέα
Σε δυναμικό μοχλό αγροτικής ανάπτυξης της χώρας αναδεικνύεται η Συμβολαιακή Τραπεζική, καθώς προσαρμόζεται στις ανάγκες και αξιοποιεί τις δυνατότητες όλων των εμπλεκόμενων, που δραστηριοποιούνται...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

The Speakers: ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΜΙΛΙΑ 1.0
Κάθε συζήτηση άνω των δύο ανθρώπων είναι ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΜΙΛΙΑ. Είτε θέλεις να κάνεις μια παρουσίαση είτε να επικοινωνήσεις με τους φίλους σου, τους συνεργάτες...
Οικονομία: Μια «ανάσα» από την επενδυτική βαθμίδα η Ελλάδα
Την Παρασκευή, το Reuters ανέφερε ότι τα ελληνικά ομόλογα διαπραγματεύονται σαν να έχουν ήδη πάρει την επενδυτική βαθμίδα. Όπως εξήγησε, το αποτέλεσμα των εκλογών...
Μελέτη EY-Eurelectric: Ηλεκτρικά οχήματα το 55% των παγκόσμιων πωλήσεων οχημάτων μέχρι το 2030 – έξι προτεραιότητες
Ο ρυθμός υιοθέτησης των ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκε γρηγορότερα από ό,τι είχε προβλεφθεί. Παγκοσμίως, οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων διπλασιάστηκαν το 2021 και σημείωσαν άλμα της...