Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Μαχαίρι στο κόκκαλο Περισσότερες από 4.000 καταγγελίες δέχτηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών το 2015

Περισσότερες από 4.000 καταγγελίες δέχτηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών το 2015

 

Η ανάλυσή τους είναι:

 

Α/Α

Κατηγορία

 

Αριθμός

Ποσοστό

1

Ελαττωματικά προϊόντα-Εγγυήσεις

 

1.092

25,09

2

Υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος

 

930

21,37

 

Πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών

766

 

 

 

Πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας

70

 

 

 

Λοιπές υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος

42

 

 

 

Πάροχοι νερού

26

 

 

 

Φυσικό Αέριο

26

 

 

3

Ρύθμιση χρεών υπερχρεωμένων νοικοκυριών

 

394

9,05

4

Πωλήσεις από απόσταση

 

278

6,39

5

Λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

 

234

5,38

6

Κακή παροχή υπηρεσιών από ελεύθερους επαγγελματίες

 

198

4,55

7

Τουριστικές υπηρεσίες

 

178

4,09

8

Δημόσιες υπηρεσίες – Υπηρεσίες ΟΤΑ

 

136

3,13

9

Ακατάλληλα τρόφιμα

 

126

2,90

10

Υπερβολικές απαιτήσεις καταναλωτών

 

106

2,44

11

Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

 

98

2,25

12

Λοιπές καταγγελίες

 

88

2,02

13

Ινστιτούτα – Γυμναστήρια

 

74

1,70

14

Ενοίκια – Κοινόχρηστα

 

68

1,56

15

Ασφαλιστικές υπηρεσίες

 

52

1,19

16

Προκαταβολές

 

52

1,19

17

Σουπερμάρκετ

 

42

0,97

18

Φάρμακα- υγεία

 

38

0,87

19

Ασφάλεια προϊόντων (πλην τροφίμων)

 

36

0,83

20

Πωλήσεις εκτός εμπορικού καταστήματος

 

34

0,78

21

Αυξήσεις τιμών

 

32

0,74

22

Εκπτώσεις

 

28

0,64

23

Νοθεία – Κλοπή καυσίμων

 

14

0,32

24

Εισπρακτικές εταιρίες

 

14

0,32

25

Χαράτσι Χαλκιδικής

 

6

0,14

26

Παραβίαση Προσωπικών Δεδομένων & Ιδιωτικής Ζωής

 

4

0,09

 

ΣΥΝΟΛΟ

 

4.352

100,00

 

Μέσα στο 2015, το ΚΕΠΚΑ δέχτηκε  448 καταγγελίες, 3.084 παράπονα, 820 ερωτήματα καταναλωτών.

 

 

Πρέπει να σημειωθεί ότι από το σύνολο των 4.352 ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών, μόνο το 18,75 % κατατέθηκε, από μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ.

 

Το 91,52 % των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές. 38 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών, ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές, ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της Πολιτείας, ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών. 1 καταγγελία παραπέμφθηκε, στην Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού Δήμου Καλαμαριάς, η οποία αποφάσισε υπέρ του καταναλωτή.

 

Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 157.719,88 ευρώ. Αναλυτικά από:

  • Χρέη που διαγράφηκαν, σε υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με βάση αποφάσεις Ειρηνοδικείου:59.585,38ευρώ
  • Αποζημίωση για ελαττωματικά προϊόντα:27.440,12ευρώ
  • Αποζημιώσεις, από ασφαλιστικές υπηρεσίες:19.531,12ευρώ
  • Αποζημιώσεις, από δημόσιες υπηρεσίες – ΟΤΑ:16.070,00ευρώ
  • Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων:14.987,82ευρώ
  • Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών:11.761,22ευρώ
  • Ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, από απόσταση:3.125,22ευρώ
  • Αποζημιώσεις, από τουριστικές υπηρεσίες:2.483,00ευρώ
  • Επιστροφές προκαταβολών:1.106,00ευρώ
  • Αποζημιώσεις, από κακή εξυπηρέτηση από ελεύθερους επαγγελματίες:1.000,00ευρώ
  • Επιστροφές από καταβαλλόμενα ποσά, φόρου β’ κατοικίας (Χαράτσι Β΄κατοικίας στη Χαλκιδική):630,00ευρώ

 

Τέλος, στα χρηματικά ποσά, που κέρδισαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ., ως αποζημιώσεις, με τη μεσολάβησή μας, πρέπει να προσθέτουμε κάθε χρόνο και περίπου 3.000.000 ευρώ, που αφορούν το «χαράτσι» της Χαλκιδικής, για 55.000 οικογένειες – κατόχους β’ κατοικίας, στο Νομό Χαλκιδικής, το οποίο καταργήθηκε, από 1/1/2008, έπειτα από αγώνες χρόνων του ΚΕ.Π.ΚΑ.

 

 

ka-business: Ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την πολύ μεγάλη σας ανταπόκριση στην Μαραθώνια Εκπομπή για την Κοινωνική Εταιρική Ευθύνη
Περισσότεροι από αναγνώστες μας από όλο τον κόσμο, παρακολούθησαν μέσω live streaming την Μαραθώνια Εκπομπή, που διοργάνωσε το το Σάββατο 18 Δεκεμβρίου...

Το ka-business.gr προτείνει

SAS: Οι 6 τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2022
Αν το 2020 ήταν η χρονιά μιας  «αναπάντεχης» πανδημίας και των lockdowns, τότε το 2021 ήταν αδιαμφησβήτητα η χρονιά του εμβολίου. Τα νέα εμβόλια...
Λάδι: Το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο «ΘΕΪΚΟ ΟΛΥΜΠΟΣ»… ένας φυσικός χυμός ελιάς από την Πιερία
Του Δημήτρη Ρουκά Τεχνολόγος Γεωπόνος -  Επιστημονικός Συνεργάτης Π.Ε. Πιερίας //  Η πιστοποιημένη άτυπη ομάδα ελαιοπαραγωγών ολοκληρωμένης διαχείρισης της ένωσης παραγωγών του συνεταιρισμού...
Αποζημίωση-μαμούθ: Γιατρός στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν κακοποίησε σεξουαλικά 1.000 άτομα!
Ο γιατρός Ρίτσαρντ Άντερσον εργαζόταν το διάστημα μεταξύ 1966-2003 στο πανεπιστήμιο, το οποίο βρίσκεται στο Αν Άρμπορ στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ. Μπορεί να πέθανε...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

SAS: Οι 6 τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2022
Αν το 2020 ήταν η χρονιά μιας  «αναπάντεχης» πανδημίας και των lockdowns, τότε το 2021 ήταν αδιαμφησβήτητα η χρονιά του εμβολίου. Τα νέα εμβόλια...
Plushost: Διάκριση στο ηλεκτρονικό εμπόριο – 26 βραβεία στα e-volution Awards 2022
Στην πιο πολυβραβευμένη εταιρεία e-commerce αναδείχθηκε η Plushost αποσπώντας 26 συνολικά βραβεία, στο πλαίσιο του θεσμού E-volution Awards 2022. Με αφορμή την εντυπωσιακή αυτή "συγκομιδή"...
EDPR: Ολοκληρώνει την κατασκευή του Riverstart, του μεγαλύτερου ηλιακού πάρκου στην Ιντιάνα
Η EDP Renewables, η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στον κόσμο, μέσω της θυγατρικής της EDP Renewables North America LLC, ολοκλήρωσε την κατασκευή του ηλιακού πάρκου Riverstart, δυναμικότητας 200