Λιμάνι… δίχως πλοία … δίχως τουριστική κίνηση…. Tο λιμάνι της Θεσσαλονίκης όμως παραμένει ένα όμορφο αξιοθέατο μόνο για φωτογραφίες… αφού έχουν διακοπή τα ακτοπλοϊκά δρομολογία.
Μεγάλη είναι η αντίδραση του επιχειρηματικού κόσμου που κάνει λόγο για πρωτοφανή ακτοπλοϊκή απομόνωση της πόλης.
Μπορεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να είναι το δεύτερο μεγαλύτερο της χώρας δεν μπορεί ωστόσο να εξυπηρετήσει τους χιλιάδες τουρίστες της περιοχής αφού τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια σταμάτησαν τα τελευταία 4 χρόνια. Για να επισκεφθεί κάποιος τα νησία της Ελλάδας πρέπει να πάρει καράβι από Βόλο ή Καβάλα ή Πειραιά,
Τα περίπου 600 τουριστικά γραφεία της Θεσσαλονίκης είδαν τους τζίρους τους να πέφτουν κατακόρυφα, μετά την διακοπή των δρομολογών. Κάποτε πλήρωνε κανείς 60 ευρώ για να πάει και να έρθει από τη Θεσσαλονίκη στις Σποράδες… σήμερα θα πληρώσει τα διπλάσια αφού θα πρέπει να πάει στο Βόλο για να πάρει καράβι. Το ίδιο ισχύει και για όποιον θελήσει να πάει Μυτηλήνη – Χίο θα πρέπει να πάρει καράβι από την Καβάλα. Όσο για τα υπόλοιπα νησιά, τον Πειραιά δεν τον «γλυτώνεις».
Φέτος το καλοκαίρι το μοναδικό πλοίο που θα «δένει» στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και θα πηγαίνει Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο θα είναι… οχηματαγωγό και θα μεταφέρει αποκλειστικά νταλίκες.
Ίσως την λύση να δώσει ο νέος πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, που θα αναλάβει και επίσημα τις επόμενες ημέρες, ο καθηγητής Ιωάννης Παντής, μεταφέροντας οικονομικούς πόρους από το εμπορικό τμήμα του οργανισμού στο επιβατικό.