Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η Κάτια Γκουλιώνη πρέσβειρα της Αγοράς του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η Κάτια Γκουλιώνη πρέσβειρα της Αγοράς του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Με πρέσβειρα την ηθοποιό Κάτια Γκουλιώνη που αγαπήσαμε ως Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου στην ταινία “Ευτυχία” και με νέες δράσεις και πρωτοβουλίες που στηρίζουν το ελληνικό σινεμά, η Αγορά του 61ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (5-15/11/2020) επιστρέφει δυναμικά. Φέτος, λόγω των συνθηκών, οι βασικές ενέργειες της Αγοράς θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά.

Η Κάτια Γκουλιώνη είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά πρόσωπα του ελληνικού σινεμά. Πολυπράγμων και δραστήρια, έχει συμμετάσχει σε σημαντικές ταινίες όπως: το Σύμπτωμα, το Ακίνητο Ποτάμι, την Πολυξένη και φυσικά την Ευτυχία, έχει πρωταγωνιστήσει στο θέατρο, έχει σκηνοθετήσει παραστάσεις και έχει βραβευτεί ως ενδυματολόγος για τη δουλειά της στο Ακίνητο Ποτάμι του Άγγελου Φραντζή.

Ως ambassador της Αγοράς στο 61ο Φεστιβάλ θα προωθεί τις σημαντικές διεργασίες μέσα από τις οποίες προκύπτει το σινεμά του αύριο. Η Κάτια Γκουλιώνη θα φροντίσει να εξηγήσει σε όλους, δημιουργούς, δημοσιογράφους και ευρύ κοινό, τον σημαντικό ρόλο της Αγοράς, τον οποίο γνωρίζει από πρώτο χέρι.

Φέτος, περισσότερο από ποτέ, είναι αναγκαία η στήριξη του ελληνικού σινεμά. Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης χρησιμοποιεί όλα τα εργαλεία της Αγοράς για την ενίσχυση της ελληνικής κινηματογραφίας. Συγκεκριμένα:

  • Αναδεικνύει οκτώ νέους διευθυντές φωτογραφίας ελληνικών ταινιών και τους παρουσιάζει στο πρόγραμμα Meet the Future. 
  • Αυξάνει τα ελληνικά πρότζεκτ που συμμετέχουν στο Crossroads Co-Production Forum.
  • Εισάγει τη νέα δράση Agora Lab, στην οποία κορυφαίοι επαγγελματίες του σινεμά δίνουν πολύτιμες συμβουλές σε δημιουργούς ελληνικών ταινιών για την ολοκλήρωση των πρότζεκτ τους.
  • Αφιερώνει το Thessaloniki Locarno Industry Academy International αποκλειστικά σε επαγγελματίες που ζουν στην Ελλάδα.
  • Παρουσιάζει δύο επιπλέον βραβεία, ένα για ελληνικό πρότζεκτ του Crossroads Co-Productin Forum και ένα για ελληνικό πρότζεκτ των Works in Progress και Agora Lab.
  • Επίσης, το διαδικτυακό εργαστήριο «Ημέρα Καινοτομίας» Europa Cinemas που απευθύνεται σε έλληνες αιθουσάρχες θα προσφέρει ιδέες και λύσεις για τη νέα εποχή του COVID-19 και τον επανασχεδιασμό της κινηματογραφικής εμπειρίας.  
  • Ενισχύει τη συνεργασία με το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας. Οι βραβευμένες μικρού μήκους ταινίες θα προβληθούν σε ειδικό section στο Film Market, στο οποίο θα έχουν πρόσβαση sales agents και εκπρόσωποι φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους του εξωτερικού. 

Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει και η Κάτια Γκουλιώνη: «Φέτος, το Φεστιβάλ μάς καλεί να το παρακολουθήσουμε με ένα δυναμικό σύνθημα: “Σινεμά με κάθε τρόπο”. Οι συνθήκες είναι τέτοιες που η προτροπή αυτή φαίνεται πιο επίκαιρη από ποτέ. Όμως, για να παρακολουθήσουμε ως θεατές το Φεστιβάλ, πρέπει να υπάρχουν ταινίες. Να γίνονται ταινίες. Ξέρουμε ότι η διανομή των ταινιών στις αίθουσες φέτος έχει τραυματιστεί περισσότερο από ποτέ, όμως ο μόνος τρόπος για να διασφαλίσουμε ότι οι πληγές θα κλείσουν, είναι να εγγυηθούμε ότι οι ταινίες θα συνεχίσουν να γίνονται.

Η θεραπεία του τραυματισμένου κινηματογραφικού χώρου είναι η εξασφάλιση της συνέχειας της κινηματογραφικής πρακτικής. Και σε αυτό το κομμάτι, η Αγορά του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έρχεται να παίξει, φέτος περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά ένα βασικό ρόλο. Να υποστηρίξει στα 3 βασικά επίπεδα της παραγωγής (development, post production, sales) τις ταινίες και να διασφαλίσει τη συνέχεια, έτσι ώστε να συνεχίσουμε να κάνουμε και να βλέπουμε σινεμά. Σινεμά με κάθε τρόπο».

Η Αγορά του ΦΚΘ, η οποία υποστηρίζεται από το πρόγραμμα Creative Europe MEDIA και στην οποία δίνονται βραβεία σε υπηρεσίες και χρηματικά έπαθλα, συνολικού ύψους 200.000 ευρώ, θα πραγματοποιηθεί online από τις 7 έως τις 14 Νοεμβρίου 2020. Η ψηφιακή βιντεοθήκη της Αγοράς επιστρέφει, σε συνεργασία με την επαγγελματική πλατφόρμα Cinando και προσφέρει σε διαπιστευμένους επαγγελματίες την ευκαιρία να παρακολουθούν online περισσότερες από 150 επιλεγμένες ταινίες από την Αγορά και από το πρόγραμμα της 61ης διοργάνωσης (ανάλογα με την έγκριση του εκάστοτε δικαιούχου).

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Έκτη ισχυρότερη παρουσία η Ελλάδα στην 36η Anuga
Με την Ελλάδα να κατατάσσεται στο ΤΟΡ 10 των ισχυρότερων συμμετοχών και συγκεκριμένα στην 6η θέση, έπεσε η αυλαία της 36ης Anuga, της κορυφαίας εμπορικής έκθεσης...
ΑΠΘ: Φοιτητές δημιούργησαν διαγνωστικό εργαλείο για τον καρκίνο του παγκρέατος
Στην τελική ευθεία για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό «iGEM Competition», έχει μπει η φοιτητική διεπιστημονική ομάδα του ΑΠΘ «iGEM Thessaloniki»,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ντόρα Μπακογιάννη: Διαγνώστηκε με καρκίνο σε αρχικό στάδιο
«Πεντακόσιοι άνθρωποι τον χρόνο διαγιγνώσκονται με πολλαπλό μυέλωμα στην Ελλάδα.​Ένας από αυτούς είμαι πλέον κι εγώ. Πολλαπλό μυέλωμα σε πολύ αρχικό στάδιο και με...
Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ambassador της Αγοράς του 62oυ Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης!
Με πρέσβη τον παρουσιαστή, ηθοποιό και δημοσιογράφο Φώτη Σεργουλόπουλο, αλλά και με νέες δράσεις και πρωτοβουλίες που στηρίζουν το ελληνικό σινεμά, η Αγορά του...