Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Εισιτήριο για τα Όσκαρ® στο «Καλωσήρθατε στην Τσετσενία» από το 22ο ΦΝΘ...

Εισιτήριο για τα Όσκαρ® στο «Καλωσήρθατε στην Τσετσενία» από το 22ο ΦΝΘ που έκλεισε με 82.686 εισιτήρια

Με 82.686 δωρεάν εισιτήρια και 167 ταινίες sold out ολοκληρώθηκε το online 22ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης. Το συνταρακτικό Καλωσήρθατε στην Τσετσενία του Ντέιβιντ Φρανς κέρδισε τον Χρυσό Αλέξανδρο Μεγάλου Μήκους ντοκιμαντέρ και έτσι αυτόματα μπαίνει στη λίστα των ταινιών που μπορούν να διεκδικήσουν Όσκαρ® Καλύτερου Ντοκιμαντέρ.

Το φιλμ καταγράφει τις διώξεις και τα βασανιστήρια που υφίσταται η ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα στην Τσετσενία. Να υπενθυμίσουμε ότι η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου δίνει τη δυνατότητα στα φιλμ που κερδίζουν το πρώτο βραβείο στα κορυφαία φεστιβάλ ντοκιμαντέρ -ανάμεσά τους και το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης-, να είναι αυτόματα στη λίστα επιλογής της κατηγορίας.

 

Με το 22ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης ολοκληρώνεται ένας κύκλος δράσεων που πραγματοποιήθηκε κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες. Η στήριξη όλων σας, θεατών και ανθρώπων του κινηματογραφικού χώρου ήταν συγκινητική και πολύτιμη. Τους τελευταίους δύο μήνες σταθήκατε πλάι μας και αγκαλιάσατε τις ενέργειες που στόχο είχαν να μας κρατήσουν συντροφιά στη δύσκολη αυτή περίοδο:

 

  • Το πρότζεκτ Χώροι που έδωσε τη δυνατότητα σε 22 αγαπημένους έλληνες και ξένους σκηνοθέτες να γυρίσουν μία ολιγόλεπτη ταινία στο σπίτι τους.
  • Το Meet the future που έκανε διαθέσιμες, δωρεάν στο κοινό, μικρού μήκους ταινίες που υπογράφουν οι σκηνοθέτες οι οποίοι συμμετείχαν στην ενότητα «Meet the Future» του 60ού Φεστιβάλ.
  • Τα masterclass και τις ανοιχτές συζητήσεις που απογειώθηκαν με τη θερμή συμμετοχή του κοινού.
  • Την εφαρμογή για κινητά και τάμπλετ του Φεστιβάλ ThessFest που ήδη χρησιμοποιείται από όλους τους φίλους του Φεστιβάλ.
  • Τους διαγωνισμούς για παιδιά, εφήβους και νέους μέσα από τους οποίους αναδείχθηκαν ταλέντα για τα οποία ελπίζουμε να μιλάμε αύριο.
  • Τις ελληνικές ταινίες μυθοπλασίας και τις παιδικές ταινίες από το 60ό ΦΚΘ που έγιναν sold out.
  • Τις συνεργασίες που πραγματοποιήσαμε με φορείς της Θεσσαλονίκης

 

Τις παραπάνω ενέργειες παρακολούθησαν περισσότεροι από 150.000 άνθρωποι, ενώ μέσα σε μια περίοδο παγκόσμιου εγκλεισμού, μερικά από τα μεγαλύτερα ΜΜΕ του κόσμου ασχολήθηκαν με το Φεστιβάλ και προέβαλαν την πόλη της Θεσσαλονίκης.

 

Ελπίδα όλων μας είναι το επόμενο Φεστιβάλ να γίνει σε φυσικούς χώρους, εκεί που πραγματικά ανήκει. Όμως πάνω από όλα πρέπει να είμαστε όλοι ασφαλείς και θα παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις. Ήδη οι άνθρωποι του Φεστιβάλ ξεκινούν την προετοιμασία του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και ταυτόχρονα επεξεργάζονται τρία εναλλακτικά σενάρια και πρωτότυπες ιδέες.

Το online 22ο ΦΝΘ πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, του προγράμματος ΕΣΠΑ του ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας 2014-2020 και του προγράμματος MEDIA.

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

;Έρευνα: Σε θετικό έδαφος οι εκτιμήσεις των επιχειρήσεων, εντούτοις ακρίβεια βλέπουν στην αγορά οι καταναλωτές
Μειωμένη απαισιοδοξία εν μέσω της συνεχιζόμενης πανδημίας του κορωνοϊού, διατήρηση του κακού κλίματος μεταξύ των καταναλωτών, ακρίβεια στην αγορά, αλλά και θετικότερες εκτιμήσεις από...
28η Οκτωβρίου: Μόνο στρατιωτική η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη και θα διαρκέσει 60 λεπτά
Μόνο στρατιωτική θα είναι η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη την 28η Οκτωβρίου, όπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Στην επερχόμενη παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη...
Παρελθόν τα χάρτινα βιβλία εσόδων-εξόδων από την 1η Νοεμβρίου
Ξεκινά υποχρεωτικά η έκδοση και διαβίβαση τιμολογίων μέσω της πλατφόρμας MyData στα ηλεκτρονικά συστήματα της ΑΑΔΕ από την 1η Νοεμβρίου . Τα ηλεκτρονικά βιβλία μπαίνουν στη ζωή των επιχειρήσεων και...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

;Έρευνα: Σε θετικό έδαφος οι εκτιμήσεις των επιχειρήσεων, εντούτοις ακρίβεια βλέπουν στην αγορά οι καταναλωτές
Μειωμένη απαισιοδοξία εν μέσω της συνεχιζόμενης πανδημίας του κορωνοϊού, διατήρηση του κακού κλίματος μεταξύ των καταναλωτών, ακρίβεια στην αγορά, αλλά και θετικότερες εκτιμήσεις από...
28η Οκτωβρίου: Μόνο στρατιωτική η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη και θα διαρκέσει 60 λεπτά
Μόνο στρατιωτική θα είναι η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη την 28η Οκτωβρίου, όπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Στην επερχόμενη παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη...
Το Άσυλο Ανιάτων συνεργάζεται με την εταιρεία Puratos
Το Άσυλο Ανιάτων ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την εταιρεία πρώτων υλών αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής και σοκολάτας Puratos Ελλάς ΑΕΒΕ, με στόχο την...