Αρχική BUSINESS Workation: Oι διακοπές εργασίας στη φύση που προωθεί η Ιαπωνία

Workation: Oι διακοπές εργασίας στη φύση που προωθεί η Ιαπωνία

Καθώς η Ιαπωνία εναρμονίζεται με τα νέα πρότυπα της εργασίας από το σπίτι λόγω του κορωνοϊού, τα εθνικά πάρκα σε ολόκληρη τη χώρα προσαρμόζονται και προσελκύουν τους υπαλλήλους γραφείων πίσω στη φύση.

Αρκετά ιαπωνικά εθνικά πάρκα έχουν προσθέσει σημεία πρόσβασης WiFi και έχουν συγκεντρώσει ενοικιαζόμενους σταθμούς εργασίας σε ξενοδοχεία και κάμπινγκ, με την υποστήριξη του ιαπωνικού Υπουργείου Περιβάλλοντος.

«Θέλουμε οι άνθρωποι να ασχολούνται με την απομακρυσμένη εργασία ενώ χαλαρώνουν σε ένα περιβάλλον μακριά από τη συνήθη καθημερινή ζωή τους», δήλωσε υπεύθυνος του θέρετρου Kyukamura Kishu Kada στο εθνικό πάρκο Setonaikai στη Japan Times.

Μερικά από τα εθνικά πάρκα που εφαρμόζουν το πρόγραμμα είναι το Setonaikai, το μεγαλύτερο της Ιαπωνίας γνωστό για τα ψαροχώρια του, το Aso-Kuju γνωστό για τα ηφαίστεια και το Nikko, σε ορεινή δασώδη περιοχή.

Σε κάποια εθνικά πάρκα δημιουργούνται δωμάτια ξενοδοχείου που είναι διαθέσιμα για λίγες ώρες ως ενοικιαζόμενος σταθμός εργασίας. Άλλοι κατασκευάζουν σταθμούς εργασίας μέσα στη φύση χρησιμοποιώντας σκηνές, φορητούς σταθμούς παραγωγής ενέργειας και συσκευές hotspot WiFi.

Οι προσωρινοί σταθμοί εργασίας στη φύση δημιουργούνται και αποσυναρμολογούνται από το προσωπικό του πάρκου. Παρέχουν επίσης φαγητό στους επισκέπτες, επιτρέποντάς τους να επικεντρωθούν στη δουλειά και τον ελεύθερο χρόνο τους.

«Θα θέλαμε να προσφέρουμε ένα πλάνο, σύμφωνα με το οποίο οι επισκέπτες μπορούν να εργαστούν το πρωί και να απολαύσουν δραστηριότητες όπως πεζοπορία και κανό με τις οικογένειές τους το απόγευμα» δήλωσε ο υπεύθυνος του ξενοδοχείου στη Japan Times

Το νέο πρόγραμμα «workation» διευθύνεται από το National Park Resorts της Ιαπωνίας, το οποίο ενθαρρύνει τους πολίτες να κάνουν τις διακοπές τους σε εθνικά πάρκα κοντά στο σπίτι τους, για να αποφευχθεί πιθανή εξάπλωση της COVID-19.

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε πιλοτικά από τον Απρίλιο έως τον Ιούλιο και εγκρίθηκε και συνεχίζεται τώρα τον Σεπτέμβριο.

Η Ιαπωνία δεν είναι η μόνη χώρα που προωθεί διακοπές εργασίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Τόσο οι Βερμούδες όσο και τα Μπαρμπέιντος έχουν ανοίξει τα προγράμματα βίζας τους για επαγγελματίες ή φοιτητές που θέλουν να εργαστούν από μακριά κάνοντας παράλληλα τις διακοπές τους.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Έκτη ισχυρότερη παρουσία η Ελλάδα στην 36η Anuga
Με την Ελλάδα να κατατάσσεται στο ΤΟΡ 10 των ισχυρότερων συμμετοχών και συγκεκριμένα στην 6η θέση, έπεσε η αυλαία της 36ης Anuga, της κορυφαίας εμπορικής έκθεσης...
ΑΠΘ: Φοιτητές δημιούργησαν διαγνωστικό εργαλείο για τον καρκίνο του παγκρέατος
Στην τελική ευθεία για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό «iGEM Competition», έχει μπει η φοιτητική διεπιστημονική ομάδα του ΑΠΘ «iGEM Thessaloniki»,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ντόρα Μπακογιάννη: Διαγνώστηκε με καρκίνο σε αρχικό στάδιο
«Πεντακόσιοι άνθρωποι τον χρόνο διαγιγνώσκονται με πολλαπλό μυέλωμα στην Ελλάδα.​Ένας από αυτούς είμαι πλέον κι εγώ. Πολλαπλό μυέλωμα σε πολύ αρχικό στάδιο και με...
Smartup: Η πρώτη εταιρία που κυκλοφόρησε εφαρμογή delivery στην ελληνική αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMARTUP κ.  Βασίλειος Τσίτουρας μιλά στο για την καινοτομία της εφαρμογής delivery που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ambassador της Αγοράς του 62oυ Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης!
Με πρέσβη τον παρουσιαστή, ηθοποιό και δημοσιογράφο Φώτη Σεργουλόπουλο, αλλά και με νέες δράσεις και πρωτοβουλίες που στηρίζουν το ελληνικό σινεμά, η Αγορά του...