Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Το 70% των χρηστών ανησυχεί για παραβίαση του λογαριασμού του

Το 70% των χρηστών ανησυχεί για παραβίαση του λογαριασμού του

Πιο συγκεκριμένα, το 70% των ερωτηθέντων ανησυχεί για το ενδεχόμενο παραβίασης του λογαριασμό του, ανησυχία η οποία βρίσκεται στην υψηλότερη θέση ανάμεσα στις ενδεχόμενες ψηφιακές απειλές. Στη δεύτερη και στην τρίτη θέση βρίσκονται, επίσης, ζητήματα που σχετίζονται με την ασφάλεια λογαριασμών: κακόβουλα λογισμικά που κλέβουν κωδικούς πρόσβασης (69%) και κίνδυνοι για λογαριασμούς που περιέχουν οικονομικές πληροφορίες (65%).

Η ασφάλεια του λογαριασμού ανησυχεί τους χρήστες του Διαδικτύου περισσότερο από κάθε άλλη πτυχή της ψηφιακής τους ζωής. Σύμφωνα με σχετική έρευνα της Kaspersky Lab σχετικά με τον τύπο των δεδομένων στα οποία θα μπορούσαν να έχουν πρόσβαση ψηφιακοί εγκληματίες, οι χρήστες δήλωσαν – για ακόμα μία φορά – ότι ανησυχούν περισσότερο για τους κωδικούς πρόσβασης (50%). Ακόμη και οι ιδιωτικές φωτογραφίες και τα βίντεο είναι λιγότερο σημαντικά, με μόλις το 24% των ερωτηθέντων να ανησυχεί για αυτά.

Η ανησυχία αυτή δεν είναι αβάσιμη: σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το 18% των χρηστών, δηλαδή σχεδόν ένας στους πέντε, έχει έρθει αντιμέτωπο με προσπάθειες παραβίασης των λογαριασμών του από ψηφιακούς εγκληματίες κατά τη διάρκεια περιόδου 12 μηνών. Είναι σημαντικό ότι, σύμφωνα με τα ίδια τα θύματα, οι λογαριασμοί συχνότερα παραβιάζονται απλώς μαντεύοντας τον κωδικό πρόσβασης (40% των περιπτώσεων). Αυτό ωστόσο δεν αποτελεί έκπληξη αν σκεφτεί κανείς πόσοι χρήστες παραμελούν σήμερα τη δημιουργία ισχυρών κωδικών πρόσβασης και αδυνατούν να τους αποθηκεύσουν με ασφάλεια.

Σύμφωνα με τους ερευνητές της εταιρείας, η συμπεριφορά του χρήστη είναι κατανοητή. Στις μέρες μας, με τους χρήστες να έχουν δεκάδες διαφορετικούς λογαριασμούς (email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τράπεζες, ηλεκτρονικά παιχνίδια, εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων), είναι δύσκολο να δημιουργήσουμε και να απομνημονεύσουμε έναν ισχυρό κωδικό πρόσβασης για κάθε λογαριασμό.

«Ωστόσο υπάρχουν εφαρμογές που έχουν σχεδιαστεί για τέτοιες καταστάσεις: μπορούν να δημιουργούν ισχυρούς κωδικούς πρόσβασης που είναι διαφορετικοί για κάθε υπηρεσία, τους αποθηκεύουν με ασφάλεια, τους συγχρονίζουν σε διάφορες συσκευές και αυτόματα τους εισάγουν σε φόρμες διαφόρων ιστοσελίδων. Ο χρήστης πρέπει να θυμάται μόνο έναν κύριο κωδικό πρόσβασης αντί για δεκάδες διαφορετικούς κωδικούς πρόσβασης. Οι εφαρμογές αυτές καθιστούν ασφαλείς τους λογαριασμούς σας και ελευθερώνουν μνήμη για άλλα πράγματα» σχολίασε η Head of Consumer Product Management της Kaspersky Lab, Elena Kharchenko.

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...