Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Πόσο συχνά επισκέπτονται οι Έλληνες τα... online supermarket;

Πόσο συχνά επισκέπτονται οι Έλληνες τα… online supermarket;

Αυτό σχετίζεται με την πλούσια σε εμπειρίες αγορά προϊόντων στο περιβάλλον των φυσικών καταστημάτων σούπερ-μάρκετ, στη δυσκολία επιλογής (π.χ. φρέσκα προϊόντα), αλλά και στο υψηλό κόστος στην παράδοση των προϊόντων που παραγγέλνονται online. Ωστόσο, τα ποσοστά των διαδικτυακών αγορών αυτού του είδους αναμένεται να αυξηθούν, κυρίως των αναβαθμισμένων νέων online υπηρεσιών των μεγάλων σούπερ-μάρκετ, αλλά και η δυναμική εμφάνιση ψηφιακών supermarket.

Τις προκλήσεις των online πωλήσεων ειδών supermarket  για το οργανωμένο λιανεμπόριο στην Ελλάδα περιγράφει η έρευνα “Αγορές από τα online supermarket και εναλλακτικοί τρόποι παράδοσης προϊόντων” του Εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Οι προσφορές, σύμφωνα με την έρευνα, λειτουργούν ενισχυτικά ως προς τις online πωλήσεις. Πάνω από τους μισούς συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν πως κάνουν την παραγγελία τους ηλεκτρονικά, ώστε να εκμεταλλευτούν συγκεκριμένες προσφορές.

Αυτό σχετίζεται με την καταγεγραμμένη τάση εδώ και 4-5 χρόνια, που 8 στους 10 Έλληνες καταναλωτές κυνηγούν τις προσφορές στις φυσικές αγορές στα supermarket, ενώ 6 στους 10 δηλώνουν ότι είναι ο κύριος λόγος να επιλέξουν φυσικό κατάστημα. Το 37% δήλωσε πως έχει παραγγείλει ηλεκτρονικά, για να καλύψει τις ανάγκες για μια συγκεκριμένη περίσταση, που σχετίζεται με τις αγορές συγκεκριμένου σκοπού (shopping mission), μια τάση λόγω οικονομικής κρίσης που αφορά το de-stocking τρόφιμα για το σπίτι.

Το ίδιο ποσοστό δήλωσε πως χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό supermarket για τις εβδομαδιαίες αγορές του, που πριν λίγα χρόνια ήταν η κύρια αιτία επίσκεψης στα σούπερ-μάρκετ.

 

Το ka-business.gr προτείνει

Θεσσαλονίκη: Συνεδριακό «άλμα» 31 θέσεων στην παγκόσμια κατάταξη
Θεαματική η άνοδος της Θεσσαλονίκης, καθώς κατάφερε να αναρριχηθεί στην 42η θέση της παγκόσμιας κατάταξης για τον συνεδριακό τουρισμό απο την 73η θέση στην...
Τράπεζας Πειραιώς: «Κοιτώντας το αύριο» – Μια δράση για την υποστήριξη μαθητών και μαθητριών8ι στις πληγείσες περιοχές του Έβρου και της Θεσσαλίας
Η Τράπεζα Πειραιώς, αναγνωρίζοντας τις σοβαρές επιπτώσεις που είχαν οι φυσικές καταστροφές στις τοπικές κοινότητες περιοχών του Νομού Έβρου και της Περιφέρειας Θεσσαλίας, καθώς...
ΠΑΟΚ: Πρωταθλητής για 4η φορά στην ιστορία του!
Ο ΠΑΟΚ στέφθηκε πρωταθλητής Ελλάδας, κατακτώντας τον 4ο του τίτλου, γράφοντας ιστορία με απόδραση από το Βικελίδης. Ο Δικέφαλος επικράτησε 2-1 του Άρη και...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Θεσσαλονίκη: Συνεδριακό «άλμα» 31 θέσεων στην παγκόσμια κατάταξη
Θεαματική η άνοδος της Θεσσαλονίκης, καθώς κατάφερε να αναρριχηθεί στην 42η θέση της παγκόσμιας κατάταξης για τον συνεδριακό τουρισμό απο την 73η θέση στην...
Τράπεζας Πειραιώς: «Κοιτώντας το αύριο» – Μια δράση για την υποστήριξη μαθητών και μαθητριών8ι στις πληγείσες περιοχές του Έβρου και της Θεσσαλίας
Η Τράπεζα Πειραιώς, αναγνωρίζοντας τις σοβαρές επιπτώσεις που είχαν οι φυσικές καταστροφές στις τοπικές κοινότητες περιοχών του Νομού Έβρου και της Περιφέρειας Θεσσαλίας, καθώς...
ΠΑΟΚ: Πρωταθλητής για 4η φορά στην ιστορία του!
Ο ΠΑΟΚ στέφθηκε πρωταθλητής Ελλάδας, κατακτώντας τον 4ο του τίτλου, γράφοντας ιστορία με απόδραση από το Βικελίδης. Ο Δικέφαλος επικράτησε 2-1 του Άρη και...