Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Όλο και λιγότερα τα προσωπικά δεδομένα στο facebook

Όλο και λιγότερα τα προσωπικά δεδομένα στο facebook

 

Όπως αναφέρεται σε σχετική δημοσίευση στο newsroom του Facebook, «όταν ρωτάμε ανθρώπους για τις διαφημίσεις μας, ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που μας λένε είναι ότι θέλουν να βλέπουν διαφημίσεις που είναι πιο σχετικές με τα ενδιαφέροντά τους.

Σήμερα μαθαίνουμε για τα ενδιαφέροντά σας κυρίως από τα πράγματα που κάνετε στο Facebook, όπως οι σελίδες στις οποίες κάνετε “like”. Ξεκινώντας σύντομα στις ΗΠΑ, θα περιλαμβάνουμε επίσης πληροφορίες από κάποιες από τις ιστοσελίδες και τις εφαρμογές που χρησιμοποιείτε. Πρόκειται για έναν τύπο διαφήμισης βασισμένης στα ενδιαφέροντα, και πολλές εταιρείες το κάνουν ήδη αυτό».

«Ας πούμε ότι σκέφτεστε να αγοράσετε μία νέα τηλεόραση και αρχίζετε να ψάχνετε τηλεοράσεις στο web και σε εφαρμογές για φορητές συσκευές. Μπορούμε να σας δείξουμε διαφημίσεις για προσφορές σε τηλεοράσεις για να σας βοηθήσουμε να βρείτε την καλύτερη τιμή ή άλλες μάρκες για να εξετάσετε. Και επειδή νομίζουμε ότι ενδιαφέρεστε για ηλεκτρονικές συσκευές, θα μπορούμε να σας δείξουμε διαφημίσεις για άλλα ηλεκτρονικά στο μέλλον, όπως ηχεία ή μία παιχνιδομηχανή για την καινούρια σας τηλεόραση».

Όπως επισημαίνεται, εάν κάποιος χρήστης δεν θέλει κάτι τέτοιο, τότε μπορεί να επιλέξει ανάλογα στον browser του χρησιμοποιώντας το opt out της Digital Advertising Alliancehttp://www.aboutads.info/choices/ και τα αντίστοιχα controls που παρέχονται σε συσκευές με iOS και Android.

Επίσης, το Facebook αναφέρει ότι είναι πολλοί αυτοί που θέλουν μεγαλύτερο έλεγχο πάνω στις διαφημίσεις που βλέπουν, οπότε και εισάγεται ένα νέο εργαλείο (ad preferences), προσβάσιμο από κάθε διαφήμιση στο Facebook, το οποίο επεξηγεί γιατί προβάλλεται η εκάστοτε διαφήμιση και δίνει τη δυνατότητα πρόσθεσης ή αφαίρεσης «ενδιαφερόντων» που χρησιμοποιούνται ως κριτήρια για την προβολή διαφημίσεων. «Οπότε εάν δεν ενδιαφέρεστε για ηλεκτρονικές συσκευές, μπορείτε να τις αφαιρέσετε από τα ‘ενδιαφέροντά’ σας» συμπληρώνεται.

Οι χρήστες του Facebook στις ΗΠΑ θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν το εν λόγω εργαλείο μέσα στις επόμενες εβδομάδες, ενώ στον υπόλοιπο κόσμο αναμένεται εντός των επομένων μηνών.

 

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Πάτρα: Μαθητής έπαθε ηλεκτροπληξία από γυμνό καλώδιο στη σκάλα του σχολείου του
Γυμνό καλώδιο ρεύματος το οποίο εξείχε από εντοιχισμένο κουτί στις σκάλες του Λυκείου Δεμενίκων ακούμπησε το πρωί της Τετάρτης ένας 17χρονος μαθητής στην Πάτρα...
Δόμνα Μιχαηλίδου: Καμία ανοχή σε όσους καταστρατηγούν την εργατική νομοθεσία
«Δεν πρόκειται να δείξουμε καμία ανοχή σε όσους καταστρατηγούν την εργατική νομοθεσία. Όλοι οι εργαζόμενοι πρέπει να αμείβονται και θα αμείβονται τις ώρες που...
ΑΑΔΕ: Παράταση προθεσμίας καταβολής οφειλών έως τις 2 Απριλίου λόγω ειδικής τραπεζικής αργίας
Παράταση έως και στις 2 Απριλίου των προθεσμιών καταβολής βεβαιωμένων οφειλών έδωσε η ΑΑΔΕ λόγω της ειδικής αργίας των διατραπεζικών συναλλαγών εξαιτίας του Καθολικού...