Το εγχείρημα λειτουργεί εδώ και πέντε χρόνια σε πιλοτικό στάδιο (BETA) και όσο φιλόδοξο κι αν μοιάζει, τελικά κολοσσός έκανε πίσω. Η GOOGLE θα επενδύσει στην ανάπτυξη του «Google One Pass», μίας υπηρεσίας που θα μοιάζει με το itunes, θα εστιάζει ωστόσο στα έντυπα Μέσα. Δηλαδή εκδότες και ιδιοκτήτες εφημερίδων ή περιοδικών θα μπορούν να πουλάνε στους χρηστές της Google One Pass συνδρομές και έντυπα σε ψηφιακή μορφή. Μάλιστα για να κάνει το «Google One Pass» δελεαστικό, ζητά μόλις ένα 5% των κερδών από τους υποψήφιους πωλητές. Η Apple μέσω itunes ζητά 30% μέρισμα. Η Google θελει να σώσει κυρίως τις μικρές επιχειρήσεις, παρέχοντας τους μία τεράστια πλατφόρμα ανάπτυξης πελατολογίου.