Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Ένα στα δυο νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο έχουν internet!

Ένα στα δυο νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο έχουν internet!

Ωστόσο, ενώ στις αναπτυγμένες οικονομίες το ποσοστό των νοικοκυριών με πρόσβαση στο Ίντερνετ θα φθάσει στο 81,3%, στις αναπτυσσόμενες αγορές του κόσμου θα ανέλθει σε μόλις 34,1%. Το ψηφιακό σκοτάδι είναι ακόμη πιο βαθύ στις ελάχιστα αναπτυγμένες χώρες του κόσμου (Least Developed Countries – LDCs), όπου το αντίστοιχο ποσοστό θα διαμορφωθεί σε 6,7%.

Εντός της προσεχούς πενταετίας η συγκεκριμένη εικόνα θα βελτιωθεί μεν, αλλά όχι θεαματικά. Έως το 2020, το ποσοστό των κατοίκων στις αναπτυσσόμενες οικονομίες με δυνατότητα 45%, ενώ των πολιτών στις ελάχιστα αναπτυγμένες χώρες μόλις που θα φτάσει το 11%.

Με αυτά τα δεδομένα, “ατμομηχανή” του Διαδικτύου θα παραμείνουν οι αναπτυσσόμενες οικονομίες του κόσμου, στις οποίες, ήδη, ο αριθμός των χρηστών του Ίντερνετ έχει σχεδόν διπλασιαστεί την τελευταία πενταετία (2010-2015), με τα δύο τρίτα όλων των ανθρώπων, που βρίσκονται online, να ζουν στον αναπτυσσόμενο κόσμο.

Συνολικά, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Διεθνούς Ένωσης Τηλεπικοινωνιών (International Telecomunications Union – ITU), η χρήση του Διαδικτύου θα αυξηθεί, για το 2015, με ρυθμό υποδεέστερο αυτού, με τον οποίο “έτρεξε” ένα χρόνο νωρίτερα. Συγκεκριμένα, η χρήση του Ίντερνετ θα αυξηθεί φέτος με ρυθμό 6,9% διεθνώς, από ανάπτυξη 7,4% το 2014.

Εντός της προσεχούς πενταετίας το 56% του παγκόσμιου πληθυσμού αναμένεται ότι θα έχει τη δυνατότητα πρόσβασης στο Διαδίκτυο, ενώ οι πολίτες που θα είναι όντως οnline θα αντιστοιχούν ποσοστιαία στο 53% έως το 2020.

Πρόσβαση σε δίκτυα κινητής
Επιπλέον, η έκθεση εκτιμά ότι, έως τα τέλη του 2015, το 95% του παγκόσμιου πληθυσμού θα έχει πρόσβαση σε δίκτυα και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας. Αυτό σημαίνει ότι θα συνεχίσουν να υπάρχουν διεθνώς περίπου 350 εκατ. άνθρωποι, οι οποίοι ζουν σε περιοχές, όπου δεν υπάρχει κάλυψη από δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. Ο αριθμός αυτός είναι, πάντως, μειωμένος σε σχέση με το 2014, όταν περίπου 450 εκατ. πολίτες διαβιούσαν σε περιοχές χωρίς κάλυψη δικτύων κινητής τηλεφωνίας.

Εξάλλου, ενώ το 89% του παγκόσμιου πληθυσμού, που ζει στις πόλεις, έχει πρόσβαση σε υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας 3G, μόλις το 29% των 3,4 δις ανθρώπων που ζουν σε αγροτικές περιοχές, έχουν αντίστοιχη κάλυψη.

Πηγή: http://www.sepe.gr/gr/research-studies/article/4715469/ena-sta-duo-noikokuria-ston-planiti-ehei-simera-prosvasi-sto-diadiktuo/

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Αλ. Μπουρλά: Τα καλά και τα κακά νέα για την Όμικρον
Η μετάλλαξη Όμικρον δείχνει πως προκαλεί ηπιότερα συμπτώματα σε σχέση με τις προηγούμενες παραλλαγές του ιού, επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά. Ωστόσο, σημείωσε...
EY: Οι καταναλωτές παγκοσμίως επιλέγουν να ζήσουν με λιγότερα και επαναξιολογούν τις αγορές τους
Ορισμένες από τις συμπεριφορές που υιοθετήθηκαν από τους καταναλωτές εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19 – όπως αυτές καταγράφονται από τη σειρά καταναλωτικών ερευνών της...
CITY College: Αναγορεύτηκε από το Πανεπιστήμιο York ως ευρωπαϊκό campus του βρετανικού Πανεπιστημίου στην Ευρώπη
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η επίσημη εκδήλωση του CITY College, University of York Europe Campus με αφορμή την αναγόρευσή του από το Πανεπιστήμιο του...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: SIMONE MONGELLI – BODYTERRANEAN -THE SHOW
Ο διεθνώς αναγνωρισμένος μουσικός κρουστών, ντράμερ, body music, performer, εθνομουσικολόγος και δάσκαλος, Simone Mongelli, έρχεται με την ομάδα του στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για...
Αλ. Μπουρλά: Τα καλά και τα κακά νέα για την Όμικρον
Η μετάλλαξη Όμικρον δείχνει πως προκαλεί ηπιότερα συμπτώματα σε σχέση με τις προηγούμενες παραλλαγές του ιού, επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά. Ωστόσο, σημείωσε...
EY: Οι καταναλωτές παγκοσμίως επιλέγουν να ζήσουν με λιγότερα και επαναξιολογούν τις αγορές τους
Ορισμένες από τις συμπεριφορές που υιοθετήθηκαν από τους καταναλωτές εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19 – όπως αυτές καταγράφονται από τη σειρά καταναλωτικών ερευνών της...